Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vadelmaa. Nam nam.
Kerran olen pannut teltassa ja tuloksena oli lapsi.Skottilaista jotain ihme vitun hyvää viskiä. Itse diggaan kaikesta halpistuotteista ja telttapanoista.
Voi kun olisikin.Moderaattorin muhkea penis.
Nyt mä tajuun mitä tarkottettiin kun kylillä puhuvat että Turhis ei paljon modejen perseitä nuole. "There must be a better way", totes myös Mr. Wonderful.Moderaattorin muhkea penis.
Nyt mä tajuun mitä tarkottettiin kun kylillä puhuvat että Turhis ei paljon modejen perseitä nuole. "There must be a better way", totes myös Mr. Wonderful.
Ai ai, loppuillasta tiedossa apokalyptista meininkiä kun hampaaton Aune mylvii ja sylkee tulta ja tulikiveä.Riisiä ja kiinalaista chilikanakastiketta. Nam nam, mitä tuota on niin hyvää.
Tai jos Korkkareita, voi kiekaista ilmoille: "Achtung! Feuer frei!!!"Jos sattuu istunnolla lukemaan Tex Willeriä, niin eiköhän siinä Tex kysy vanhalta huuhkaimelta, että "haistatko sinäkin palaneen käryä?" Tähänhän Carson vastaa, että "siellähän palaa kokonainen rovio".
Asuin muutaman vuoden tuota tehdasta vastapäätä, Tornionjoki oli välissä. Aika mellevät maltaan tuoksut sieltä aina silloin tällöin pöllähti pihalle. Lapin Kultaa siellä vielä silloin tehtiin. Kerran maistoin kun kaverit tarjosi, mutta ei tämä tunturipurojen raikkaus oikein maistunut.Tornion Panimon Porter Jouluolut. Saisi olla vahvempaa, mutta toimii.
Nimimerkkinä Rautapohkeet ja suussa sandaalit. Legendaarista.Sandelsin. Kyllä maistuu pitkän työpäivän ja viikonlopun kunniaksi.