Mitä suussasi on juuri nyt?

  • 11 047
  • 143

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Minun suussani on juuri nyt iso mansikka. Tämän kirjoitettuani laitan sinne toisen samanmoisen.

Mitä sinulla on suussasi juuri nyt?
 

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Aijai, nyt menee hernettä, pojat, hernettä menee nyt!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mustikoita. Torilta hain tullessani pyörälenkiltä. Jumalauta, että ovat hyviä.
Vois koittaa kerätä näitä tänä kesänä itse, kun täällä maalla se on aika helppoa. Ihan vaan hyötyliikunnan vuoksi vois kokeilla.
 

Nick Neim

Jäsen
Shuu on niin tbäynnä, että buhuminenkin on vbaikeaa. Shyön tbällä hetkellä pashaa.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Äsken oli pottuva. Ei sentään lanttuva, kaaliva, aameeriikan herkkuva.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Siikliä.
On kyllä perkeleen hyvää uutena versiona. Torilta tämäkin. Nyt niitä pitää syödä, kun maistuvat oikeasti hyvälle.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kieli tuolla tuntuu pyörivän ja hampaita on 28 kappaletta. Mitä muuta, kitalaki, ikenet jne ihan peruskamaa. On siellä myös kourallinen mustikoita jotka jäi yli mustikkapiirakasta. Ja nyt on kieli sininen ja hampaat myös.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Äsken oli puoli pussia juustonaksuja ja sen jälkeen xylitol-purkka. Nyt ei ole mitään muuta kuin sylkeä.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Karvoja.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oikean käden peukalo meni suuhun kokoessa/koottaessa/kootessa mutsin uutta kirjahyllyä.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Lidlin halpa ja erittäin aistikas olut. @petter, en hakenut kuitenkaan repullista, vaan koko 24tlk lootan.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lohikeittoa. (Lohi oli tarjouksessa)
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Mä haen ennen ysiä jokusen iltakaljan.

Nyt suussa suolaa. Suoraan purkista.

Älä nynnyile, vaan ota reilusti, sillä mikään ei ole karmeampaa kuin bisset loppuvat kesken. Suola on hyväksi, niin pohkeet ei vedä kramppiin, mutta tämän varmaan jo tiesitkin.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Skottilaista jotain ihme vitun hyvää viskiä. Itse diggaan kaikesta halpistuotteista ja telttapanoista.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Miehekkäästi päärynäsiideriä ja oksennuskin vieraili suussani aiemmin koska Neymar.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Stout olutta, nam!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös