Mainos

Mitä sinappia käytät?

• 11 082
  • 71

Mitä sinappimerkkiä käytät?

• Auran Sinappi

Ääniä: 79 34,6%
  • Kotisinappi

Ääniä: 33 14,5%
  • Meira

Ääniä: 19 8,3%
  • Turun Sinappi

Ääniä: 86 37,7%
  • Muu, mikä?

Ääniä: 41 18,0%

• Äänestäjiä
    228

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Juha Salminen
Auran ruskiakastike tehdään kyllä ihan Turusta ja ko. tuotteen valmistuksen aloittaminenkin johtui siitä, että iso osa turkulaista identiteettiä pilattiin ja se korvattaisiin tällä. Tämä täyttää minun vaatimukseni, eivät ilmeisesti sinun ja se on tietysti täysin OK. Itse en pidä Jalostajan mömmöä mitenkään muovisena. Ja sitä käytän itsekin.

Nooh, makunsa kullakin. Auran sinapin ympärille kyhätty "kansanliike" oli vaan niin korni ja läpinäkyvä mainoskampanja eräältä turkulaiselta mainostoimistolta ettei mitään rajaa. Mitään kapinaa ei todellisuudessa ollut ja esim. Tussarin artikkeliin kerättiin ihmisiä toimittajien toimesta että edes joku saatiin kommentoimaan asiaa.

Muutenkaan en kiinnittäisi identiteettiä kulutustavaroihin vaikka se niin muodikasta kenties onkin. Lisäksi pitäisi ratkaista onko ihastunut Turun sinapissa tuotteen makuun, työllistävään näkökulmaan vaiko pelkkään nurkkapatrioottiseen brändiin tai myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten voimin rakennettuun paikallisidentiteettiin, kuten tapana näyttäisi olevan.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Meiraa on kaapissa ja sitten kun muistaa, niin Dijonia tulee ostettua.

Leba95

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lännen Kiekko, West Hockey
Kahta en vaihda... Paitsi toisen jos alkuperäinen myydään Ruottalaisille. Auraa sen olla pitää. Bonuksena mahdollisuus saada sinapit ja juomat nimiltään sävy-sävyyn.

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Sporting Dijon!!!!!! Ja se tulisin...Ja Musta Turun Sinappi...take no subtitutes

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Ei tähän voi olla yksiselitteistä vastausta. Eri ruokiin soveltuu erilaiset sinapit. Ei tulisi mieleenkään syödä esim. joulukinkun kanssa Turun Sinappia, mutta grillimakkara ilman kyseisen merkin "punaista", ei ole grillimakkara.

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Pressiboxi
Nooh, makunsa kullakin. Auran sinapin ympärille kyhätty "kansanliike" oli vaan niin korni ja läpinäkyvä mainoskampanja eräältä turkulaiselta mainostoimistolta ettei mitään rajaa. Mitään kapinaa ei todellisuudessa ollut ja esim. Tussarin artikkeliin kerättiin ihmisiä toimittajien toimesta että edes joku saatiin kommentoimaan asiaa.

Noh, kyllähän tuo ihmisiä silti tuntui sen verran liikuttavan, että 30 000 nimeä kertyi. Kaikki eivät varmasti olleet keräämisen jäljiltä mukana. Räikeää ja teennäistä tai ei, niin korvaaja ilmeisesti laajalti haluttiin. Oli nähtävissä tälläkin palstalla muinoin.

Viestin lähetti Pressiboxi
Muutenkaan en kiinnittäisi identiteettiä kulutustavaroihin vaikka se niin muodikasta kenties onkin. Lisäksi pitäisi ratkaista onko ihastunut Turun sinapissa tuotteen makuun, työllistävään näkökulmaan vaiko pelkkään nurkkapatrioottiseen brändiin tai myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten voimin rakennettuun paikallisidentiteettiin, kuten tapana näyttäisi olevan.

Kyllä minä melkein kiinnitän, mikäli siihen jokin tarpeeksi vahva peruste on. Tämä ruskea eliksiiri oli varmaankin varsin monelle ensimmäinen asia, mikä tuli mieleen Turusta kysyttäessä. Kulutustavaraa ei, niin kiintymyksen tuotteeseen sekä joidenkin tapauksessa jopa Turun mainostamisen voidaan todeta olevan poikkeuksellisen suurta mustardin kohdalla. Ei ihan mikään hookoo ole samaan vielä kyennyt ainakaan minun kohdallani.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Sanotaan vaikka näin että en ole mikään nirso sinapeiden suhteen. Turun Sinappia tuli vedettyä pitkään mutta jo pidemmän aikaa valintani on ollut Pirkan sinapit. 0,65€ tuubi ja aina samalla kertaa mukaan lähtee mieto ja tulinen vaihtoehto. Hyvä hinta/laatusuhde mielestäni. Joskus ruoanlaitossa käytän Dijon sinappeja joita löytyy tällä hetkellä muutamaa eri lajiketta kaapista.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä olen varsinainen sinapin suurkuluttaja, käytän sinappia suurin piirtein kaikkeen mahdolliseen ja myös mahdottomaan. Tällä hetkellä pääasiallisesti käytössä on Auran Sinapin väkevä ja tulinen, eli musta ja punainen.

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Punaista Turun sinappia. Tuota mustaa olen viimeksi maistanut ala-asteella ollessani ja silloin se oli aivan älyttömän tulista. Nykyisin voisi olla jo hyvää, kun itsestä on kasvanut tulisen ruuan ystävä.

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Kaveri osti Auran sinappia kaappiin kun kävi kylässä, jolloin tajusin, että tykkään sinapista.

Jokerinho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Jos käytän niin käytän sitä, mitä on tarjolla. Yleensä se on auraa tai turkua.. Ääntäni en kuitenkaan uskalla antaa millekään vaihtoehdolle.

Huh, miten olo keveni..

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Auran sinappia tulee vedeltyä, vaikka usein porukat tarjoaa Hemsenappia rumasta purkistaan. Selvästi parasta tällä hetkellä!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy