Noh, lätkää ei tullut ikinä aloitettua, joka nykypäivänä kaduttaa ihan helvetisti koska takaraivossa on sellainen tunne että meikäläisessä olisi ollut sitä jotain mitä tähtipelaajaksi tulemiseen tarvitaan, luontainen taito ja sellasta. Ulkojäihin ja säbään on mun palloilut jääneet(jos ei lasketa futista ja jefua), ja niissä peleissä olin nuorempana oikea laita. Nyt pari vuotta olen pelannut viikoittain oikeaa puolustajaa, lähinnä siksi että olen hyvä kulmaväännöissä ja syöttöni ovat keskivertoa parempia ja tavoittavat hyvin pelaajat. Lätkässä bravuurini on pelata riskillä, eli kikata ensimmäinen vastaantulija jos taktiikkana on jättää pakille, ja pelata siitä oikealle laidalle tai vasemmalle pakille. Yksi osa pelityyliäni on lumipenkkoihin työnteleminen aina kuin mahdollista(lätkässä), ja muu ärsyttäminen. Toki siis nämä taklaamiset lumeen kuuluu meidän lätkäporukoiden perusjuttuihin, mutta erona muihin on se että teen sitä useammin ja suuremmalla voimalla kuin muut. Siitäs vaan yrittävät kostaa, olen nopeampi kuin moni muu n. 10 hengen porukasta. Suoranaista kusipäisyyttä tuo nyt ei ole, annan vain pidemmille ja isommille tyypeille samanlaisia kokemuksia kuin mitä itse olen saanut pelatessani heitä, 190cm pitkiä, kavereita vastaan. Tarkennetaan siis että olen lyhyempi kuin 190cm.
Eli jos pelaisin vaikkapa sm-tasolla, niin pelipaikkani olisi oikea-puolustaja.