Mitä on tehtävä?

  • 210 785
  • 1 297
Tila
Viestiketju on suljettu.

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
mixu kirjoitti:
Jos Ara on pehmo niin mikäs Immonen sitten on?
Mies näyttää pehmolta, pelasi pehmosti eikä ole koskaan ainakaan julkisuuteen ollut muuta kuin pehmo.
Juu, en väitä etteikö Wade olisi samaa kaliberia pehmona, mutta jos muutosta haluatte niin miksi vaihtaa pehmo pehmoon?
 

Haie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
hull16 kirjoitti:
...mutta jos muutosta haluatte niin miksi vaihtaa pehmo pehmoon?
Sehän olisi oppipojan vaihtaminen mestariin. Noviisin vaihtaminen kokemukseen ja näkemykseen. Aralla olisi todella paljon annettavaa Jokeri organisaatiolle. Kun Araa mollataan viimekaudesta niin täytyy muistaa, että edellisellä kaudella ifk oli tolppalaukauksen päässä finaaleista Lundell maalivahtina.
Ara RULES!!! Pehmo Ara on ja aina tulee olemaan. Yhden mestaruuden Jokerit on hävinnyt Aran pehmoiluihin (1995), mutta ottaisin sen ruoriin jo huomiseen matsiin.

Edit:Ara meni sitten Pelicaaneihin
 

jester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jotenkin kun on tullut tätä asiaa enemmän ja enemmän kypsyteltyä, olen sitä mieltä että Immonen pitäisi vaihtaa. En halua että viimeistään playoffeissa nähdään miten paukut eivät riittäneet. Nythän on jo nähty, että Immonen valitettavasti on liian kokematon, ja Jokerit ei voi olla työharjoittelupaikka kenellekkään. Ei edes Waltteri Immoselle.

Parempi olisi siis siirtyä syrjään jo nyt, ennenkuin ajetaan kunnolla karille. Kausikorttilaisia ei saa hukata, eikä sponsoreita menettää. Tämä tahti johtaa siihen. Jos Immonen eroaa, nään sen henkilökohtaisena uhrauksena Jokerien puolesta.

Ihailen joidenkin kirjoittajien optimismia, että kyllä tämä tästä, mutta minulle alkaa jo rämpiminen riittämään.

Ja Mixulle:

Sanot Immosta pehmeäksi ilmeisenä tarkoituksena provota. Tulet haaskalle aina silloin kun uhri on heikoimmillaan mitä en pidä erityisen kunnioitettava käytöksenä. Mies joka on kantanut noin monta kertaa kattilaa, ei voi olla pehmeä. Tiedät sen itsekkin. Vähän kovempaa luokkaa kuin ikilupaus, joka tosi tilanteessa putoaa yhdellä iskulla.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
mixu kirjoitti:
Jos Ara on pehmo niin mikäs Immonen sitten on?
Mies näyttää pehmolta, pelasi pehmosti eikä ole koskaan ainakaan julkisuuteen ollut muuta kuin pehmo.
Tämä kommenttisi kyllä viimeistään todistaa, että sinullä ei ole mitään käsitystä asioista joita kommentoit. Kukaan n. 170-senttinen kaveri joka pelaa SM-liigassa ja nousee maa- ja olympiajoukkueeseen ei ole pehmo. Kaveri joka tekee kolmekymppisenä päätöksen lopettaa kiekkoilu suoraan huipulta, eikä suostu jäämään jengiin roikkumaan, ei ole pehmo. Suurisuu Wade ei ole, tiukka ja määrätyssä määrin tosikko kylläkin.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Gags kirjoitti:
Tämä kommenttisi kyllä viimeistään todistaa, että sinullä ei ole mitään käsitystä asioista joita kommentoit. Kukaan n. 170-senttinen kaveri joka pelaa SM-liigassa ja nousee maa- ja olympiajoukkueeseen ei ole pehmo. Kaveri joka tekee kolmekymppisenä päätöksen lopettaa kiekkoilu suoraan huipulta, eikä suostu jäämään jengiin roikkumaan, ei ole pehmo. Suurisuu Wade ei ole, tiukka ja määrätyssä määrin tosikko kylläkin.

Minua pätevämmät kirjoittajat jaottelevat pelaajia kovanaamoihin, pehmoihin jne ja samoin valmentajia.Täälläkin Araa on sanottu pehmoksi ikiaikoja.
Immosen pelityyli ei todellakaan miellyttänyt minua ja kun kaveri ulkoisestikin on kuin 15v niin sana pehmo tulee ensimmäisenä mieleen.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
jester kirjoitti:
Jos Immonen eroaa, nään sen henkilökohtaisena uhrauksena Jokerien puolesta.
Toivottavasti ei ainakaan ihan heti eroa. Nyt kun Ara on ulkona kuvioista olen vielä enemmän ymmälläni. Enää en ole edes varma siitä, kannattaako koutsia vaihtaa. Itse pidin Araa täysin ylivertaisena kandina Jokerien peräsimeen. Kun tämä ei toteutunut, niin mennään sitten vaikka näillä. Mitään eläköitynyttä ja kiekosta sapattia viettänyttä valmentajaa ei kannata palkata.

Kait mut sitten voi taas laskea siihen leiriin, joka toivoo Waden jatkavan. Huomisesta en osaa vielä sanoa, saas nähdä.

Edit. Lisätään vielä Wadesta. Pehmoa minä en kyllä siitä miehestä saa millään. Lyhyt hän on, mutta aivan helvetin kaukana pehmosta.
 

jester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
mixu kirjoitti:
Minua pätevämmät kirjoittajat jaottelevat pelaajia kovanaamoihin, pehmoihin jne ja samoin valmentajia.Täälläkin Araa on sanottu pehmoksi ikiaikoja.
Immosen pelityyli ei todellakaan miellyttänyt minua ja kun kaveri ulkoisestikin on kuin 15v niin sana pehmo tulee ensimmäisenä mieleen.

Asia tuli selväksi. Kiitos ulostulostasi, ja hienosta sisällöllisestä annistasi tälle keskustelulle.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
bozik kirjoitti:
Toivottavasti ei ainakaan ihan heti eroa.
Olen tämän aiemminkin sanonut ja silläkin uhalla että tätä käytetään tulevaisuudessa minua vastaan, sanon sen vielä kerran: Ei Wadea tarvi erottaa, hän lähtee oma-aloitteisesti heti, kun tuntee sen olevan välttämätöntä ja Jokereiden edun mukaista. Jokerit menee aivan satavarmasti Waden ajatusmaailmassa oman valmentajapestinsä edelle. Vaikka sitten joutuisi päätöksensä tekemään riippakiven nimeltä Lukkarila takia.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
bozik kirjoitti:
Nyt kun Ara on ulkona kuvioista olen vielä enemmän ymmälläni. Enää en ole edes varma siitä, kannattaako koutsia vaihtaa. Itse pidin Araa täysin ylivertaisena kandina Jokerien peräsimeen. Kun tämä ei toteutunut, niin mennään sitten vaikka näillä.

Kun Aravirtaa ei ole enää saatavilla on entistä varmempaa ettei meidän kannata vaihtaa valmentajaa pelkästään vaihtamisen ilosta sillä ilman kunnolla varteenotettavaa vaihtoehto pelkkä vaihtaminen ei todennäköisesti paranna meidän tilannetta tippakaan, ellei nyt ole niin että pelaajat pelaavat tällä hetkellä tahallaan huonosti jolloin tilanne on niin tulehtunut että valmentajan vaihtaminen alkaa olemaan ainut vaihtoehto.

bozik kirjoitti:
Edit. Lisätään vielä Wadesta. Pehmoa minä en kyllä siitä miehestä saa millään. Lyhyt hän on, mutta aivan helvetin kaukana pehmosta.

Mixu on sotkenut nyt pikkaisen termejä, Wade ei ollut tappelija mutta ei se Wadesta pehmoa tee. Wade on/oli fyysisistä mitoistaan huolimatta fyysisesti kaikkea muuta kuin pehmeä muiden heiteltävänä oleva rätti. Mutta mitäpä tästä vääntämään kyllä sinä mixu oikeasti tuon tiedät mutta haluat vain provota meidän ikonistamme.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
flintstone kirjoitti:
Kun Aravirtaa ei ole enää saatavilla on entistä varmempaa ettei meidän kannata vaihtaa valmentajaa pelkästään vaihtamisen ilosta sillä ilman kunnolla varteenotettavaa vaihtoehto pelkkä vaihtaminen ei todennäköisesti paranna meidän tilannetta tippakaan, ellei nyt ole niin että pelaajat pelaavat tällä hetkellä tahallaan huonosti jolloin tilanne on niin tulehtunut että valmentajan vaihtaminen alkaa olemaan ainut vaihtoehto.
Näin tätä asiaa taas on alettava katsomaan. Jos näitä palstan kirjoituksia voisi pitää totuutena, niin ongelmanahan on lähinnä Jojo. Ei muuta kuin aiemmin tehty päätös katsomokoutsaamisesta voimaan ja keskitytään taas itse peliin. Nyt kun Ara on pois laskuista, kallistun sille kannalle, että Jokeri-johto ei enää edes suunnittele koutsin vaihtamista. Lakkia on nostettava, Hjalmarin ja Masan pinna on ollut pidempi kuin omani. Sen näemme kauden päätyttyä oliko ratkaisu oikea.

Nyt kun Jarna saadaan mukaan, niin aloitan heti koutsien opastamisen ;) Alkuun voisi olla aiheellista säästellä Jarnaa, laitetaan siis ukko kehiin vain silloin kun on pakko. Pakko on aina silloin, kun Jokerit pelaa ylivoimaa. Very simple.
 

jester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
bozik kirjoitti:
Toivottavasti ei ainakaan ihan heti eroa. Nyt kun Ara on ulkona kuvioista olen vielä enemmän ymmälläni. Enää en ole edes varma siitä, kannattaako koutsia vaihtaa. Itse pidin Araa täysin ylivertaisena kandina Jokerien peräsimeen.

Kun tuota äskeistä kirjoitin, en ollut vielä varmistunut Aran diilistä. Aijai, sinne meni. Jos Arasta ei oltu kiinnostuneita, niin tuskin kenestäkään muustakaan ollaan. Näyttää tosiaan siltä, että seurajohto on päättänyt korttinsa pitää loppuun asti.

Ei muuta kuin onnea Wadelle jatkossa, kun ei Araan vaihdettu niinkuin oletin. Eipä tule muita hyviä korvaajia mieleen ihan heti.
 

Viltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Urheilulehden tietojen mukaan Aravirta kävi kyllä neuvotteluja Jokereiden kanssa jossain vaiheessa, mutta asia koski urheilutoimenjohtajan pestiä.
 

Tumba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
joo joo

hull16 kirjoitti:
Juu, en väitä etteikö Wade olisi samaa kaliberia pehmona, mutta jos muutosta haluatte niin miksi vaihtaa pehmo pehmoon?
Ei tässä pehmoa pehmoon olla vaihtamassa, vaan helvetin huonoa parempaan. Aravirta on vielä kymmenenkin vuoden päästä, nykyistä Immosta parempi. Aravirta ei ole kuitenkaan ainoa valmentaja, vaikka tätä palstaa lukiessa niin voisi kuvitella. Nykyvalmennus ei tätä hommaa klaaraa, mutta tarvittiinhan taas yksi suosikkipoika suojatöihin. Sääli ettei katsojia voi kiinnittää samalla lailla. Mitä siis on tehtävä? Valmentajat tauolla vaihtoon, tai kalliimmat pelaajat myyntiin parempiin seuroihin. Tämän kauden taloudelliset tappiot tulevat olemaan melkoiset, joten palkkakuluja kannattaisi pienentää. Saadaan sitten ensi kaudeksikin jonkinlainen tiimi Immosen pilattavaksi.

Gags: Vai on Immonen tuonut hyökkäävämmän taktiikan? Analysoisitko Jokeritaktiikkaa vähän tarkemmin, kun lienet ainut jolle se on auennut. Pelaajille se ei ole ainakaan auennut, sillä pelkältä päämääräämättömältä kohellukselta pelaaminen näyttää.

Mixusta: Älkää nyt ottako tosissanne tota tryffelipoikaa. Mixu on vaan Vammalalainen maanviljelijä, joka ei ole nähnyt peliäkään livenä.
 

Pusacher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sotkamon Jymy, Leijonat, Zidane.
Hjallis olisi tehnyt yhden kaikkien aikojen viisaimmista ratkaisuistaan, jos olisi palkannut Aravirran urheilutoimenjohtajan paikalle. Immonen olisi saanut pitää paikkansa ja tarvittaessa taustatukea valmennushommissa. Lisäksi pelaajaskouttaus olisi noussut uudelle tasolle. Tämä olisi ollut kaikkien kannalta paras ratkaisu, niin Waden, pelaajien, seuran ja fanienkin. Vaan nopeat syövät hitaat. Tässä mielessä Jokereiden "pelastusstrategia" jää kesken, koska linja ei pidetty loppuun asti. Tästä kaudesta tulee kallis, pelaajia tulee ja menee, mutta perusongelma ei mihinkään katoa: joukkuetta ei johda osaavasti kukaan tällä hetkellä. Suora playoffpaikka on Waden mestaruus tällä kaudella.
 

S Gagnon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Rangers FC, HJK
Aravirta pelsuihin... Vaikka toivonkin Raadon palaavan meille, tunsin pientä pettymystä syvällä jossain. Ara on kuitenkin valmentanut meitä menestyksekkäästi.

Ilmeisesti tässä etsitään tunnettua valmentajaa joka kestää paineita. Eiköhän tässä voida unohtaa ulkomaalaiset valmentajat. Mun listalla olisi Raato, Jortsu ja yllärinä Holtari!

Tämä siis jos on tarvetta vaihtaa valmentajaa. Itse olen toisella puolella eurooppaa, joten päättääkää te. Runkosarjassa on jotain 56 peliä....
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
S Gagnon kirjoitti:
Mun listalla olisi Raato, Jortsu ja yllärinä Holtari!

Raadosta voitte nähdä vain märkiä unia. Kun viimeksi katselin verokalenteria, oli meidän Jussilla PAAALJON suuremmat cajonesit, kuin Teidän Hjalmarilla.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Ihme vinkumista taas Aravirrasta, joka "ehti" Kaaneihin. Jos Jokerit olisi Aran halunneet mihin tahansa pestiin, hänet olisi myös saatu. Mutta kun ei haluttu. Ei haluttu viime keväänä eikä haluttu nytkään.

Kuten on tullut muutaman kerran todettua, mitään ei tapahdu tällä rintamalla. Wade on pätevä ykköskoutsi ja jos ei olekaan, sitä ei tiedä vielä kukaan. Aikaisintaan kauden jälkeen. Lukkarilasta en kirjoita enää mitään.

Pelaajarintamalla tapahtuu taas pian. Luultavimmin maajoukkuetauon aikana.

Päivitys mitä on tehtävä nyt peleissä ennen maajoukkuetaukoa

1. Pelisysteemi kuntoon
2. Yksikään ei enää hiihtele
3. Hiihtelijät ulos maajoukkuetauolla
3. Omaa maalia varjellaan kuin kansallisaarretta
4. Ei pelätä mitään, jokainen panee kaikkensa likoon
5. Edellinen koskee myös valmennusta
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
cobol kirjoitti:
Pelaajarintamalla tapahtuu taas pian. Luultavimmin maajoukkuetauon aikana.

Jännäähän tuo pelaajalaatikon kanssa leikkiminen on ja sielläkin on toki parannettavaa. Minua alkaa kyllä kyrsimään tämä: "Kun peli ei kulje, niin vaihdetaan pelaajat" -meininki.

Jokereiden peli ei näytä kaukalossa mitenkään hyvältä. Joka osa-alueella on paljon tekemistä. Pelaajat vaihtamalla homma kuntoon?
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
cobol kirjoitti:
Ihme vinkumista taas Aravirrasta, joka "ehti" Kaaneihin. Jos Jokerit olisi Aran halunneet mihin tahansa pestiin, hänet olisi myös saatu. Mutta kun ei haluttu. Ei haluttu viime keväänä eikä haluttu nytkään.
Niin, onhan kaikille jääkiekkoa seuraaville täysin selvää, että Aravirran tähti on pahasti laskusuuntainen: Jokerit => maajoukkue => nuorten maajoukkue => HIFK => Pelicans joten aikamoinen yllätys olisi ollut jos olisi Jokereihin tullut.

Pantse67 kirjoitti:
Kun viimeksi katselin verokalenteria, oli meidän Jussilla PAAALJON suuremmat cajonesit, kuin Teidän Hjalmarilla.
Lainaamani osa viestistä kuuluisi ehkä paremminkin ketjuun: "Mikä Bluesissa mättää" sikäli kuin sellaista ketjua on olemassakaan.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Pantse67 kirjoitti:
Raadosta voitte nähdä vain märkiä unia.

Mistä tämäkin huhu on tullut? Summanen olisi saatu keväällä Jokereihin, mutta hänen kanssaan ei edes neuvoteltu. Eikä ole neuvoteltu senkään jälkeen. Summanen ei enää valmenna Jokereissa ainakaan Hjalliksen & Virmasen aikana.

Kyllä se nyt niin vaan on, että vaikka netissä on kiva kirjoitella kaikenlaista, Jokereiden valmentajat ovat Immonen-Surenkin-Lukkarila. Toistaiseksi heitä ei ole edes pyritty korvaamaan. Ainoastaan Lukkarilan asemasta on keskusteltu, mutta sekin säilynee muuttumattomana. Tosin ei ilman reunaehtoja, onneksi.

Eikä ole Jortikkakaan tulossa Jokereihin.

Oliko vielä nimiä, voin ampua ne tässä joutessani alas yksi kerrallaan? Aina osuu :)
 
Viimeksi muokattu:

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
Gags kirjoitti:
Lainaamani osa viestistä kuuluisi ehkä paremminkin ketjuun: "Mikä Bluesissa mättää" sikäli kuin sellaista ketjua on olemassakaan.

Ei siellä mikään mätä ja sehän tässä hauskaa onkin! :-) (Okei, huono provo)

Mutta, seriously, Raatoa ei saa sopimuksestaan irti, piste.

Huhut sen sijaan kertovat, että Jortikka saattaa olla liipasimella Tepsissä.
Siinä teille valmentaja! Jokereilla on paljon parempi pelaajamateriaali kuin tämänvuotisella TPS:llä. Jortikka kun valitellut Tepsin materiaalin kapeutta,
niin Jokereissa saisi valmennettavakseen mieleisensä pelaajapakan.
 

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
Jortikka pistäisi Nortonin katsomoon, ja Vepun lakaisemaan lattioita. Ja sitten sitä vasta olisikin kivaa.

Hyi helvata.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
cobol kirjoitti:
Oliko vielä nimiä, voin ampua ne tässä joutessani alas yksi kerrallaan? Aina osuu :)
Ammu nyt vielä ruotsalainen ystävämme C.L alas ! Enkä tarkoita litet bättreä.

Oikeastaan tämän Aran Pelikaaneihin siirtymisen voi kääntää positiiviseksi asiaksi kohtuu helposti. Nyt jokainen tietää, että näillä koutseilla mennään ja ehkäpä erilaiset huhut pikku hiljaa hiipuvat. Tämän luulisi parantavan niin valmennuksen kuin pelaajienkin työrauhaa.

Eiköhän me jokainen kuitenkin se ymmärretä, että tämä täällä harjoittamamme kritiikki ja kitinä on hyttysen ininää. Ratkaisut tehdään ihan muualla ja luojan kiitos ihan muihin näkemyksiin kuin täällä esitettyihin perustuen. Tässä on kuitenkin nyt mennyt jo liian kauan aikaa, kun on viimeksi päässyt Masaa haukkumaan. Tee nyt äkkiä joku räväkkä liike, niin voidaan kääntää tämä ketju Masan mollaamiseksi ;) Ei tuollainen suoraselkäinen valmentajavalinnan takana seisominen ja Nortonin/Santalan hankinta ole mistään kotoisin. Onneksi sentään joukkue rämpii niin voidaan jotakin kritisoida. Huomenna tarkastellaan tämän hetkinen tilanne. Kuraa tulossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös