Mitä olet oppinut Jatkoaikaa lukemalla?

  • 3 488
  • 32

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Mitäs olette oppineet muilta kirjoittajilta? Minulle joku tokaisi muutama vuosi sitten eräässä ketjussa, että taistelunsa kannattaa valita. Se oli hyvin sanottu, ja mielestäni olen myös kehittynyt asiassa.

Toinen täällä oppimani asia on, että omat perskarvansa voi nähdä.

Kolmanneksi olen oppinut, että tiettyjen aihepiirien maallikkokeskustelu kannattaa mieluummin jättää huomiotta kuin huomioida.

Mitäs viisauksia muille on tarttunut matkaan?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ootas nyt.

Lättykiekon käsitteen oon oppinut Jatkoajassa, siis mitä se oikeasti tarkoittaa, luulin nääs ihan muuta. Ei kun lättysyöttöhän se on.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Muilla ihmisillä on erilaisia mielipiteitä mutta se ei tee heistä vähemmän ihmisarvon ansaitsevia. Ja tosiaan taistelunsa kannattaa valita.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kun sota alkaa, niin ihmisten estot tippuu ja juoksuhaudoissa alkaa kuulemma armoton homoilu.
 

Pekkis

Jäsen
Tänään opin sen, että tällä sivustolla vieraillessani kuulun ehdottomasti kaikkein alimpaan kastiin. Hiuksista pitäisi vittuun heittää tällainen epälätkäjätkä!
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tilastoihin perehtyneille ei näköjään kannata ruveta vittuilemaan.

Ja kaikkea muuta knoppitietoa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
No mites noin, @Pekkis ?

Alinta kastia on kuitenkin hyvä olla. Se on ihan hauskaa, kun joku autisti tulee urputtamaan.

Ei nää kultaperselusikat edes pääse the alimpaan kastiin. Sinne otetaan vain true-retaleita, joille retaleus on tullut jo vaarinmaidossa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Myönnän, etten ole truetale, vaikka muuten täyttä paskaa. Sen täällä olen oppinut myös. Siis sen, etten ole truetale.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Että samat nimimerkit floodaavat ketjuja yhtä tyhjänpäiväisellä paskallaan. Ja kutsuvat sitä huumoriksi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Että samat nimimerkit floodaavat ketjuja yhtä tyhjänpäiväisellä paskallaan. Ja kutsuvat sitä huumoriksi.

Joo, vielä pari viikkoa. Sitten 99-1 vaihtuu siihen @Mr.Fox inkin suosimaan 20-80:een.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kalamiehiä? -ketjua lukiessani olen myös oppinut sen, että olen myös ihan paska kalamies. Vittu huomennakaan mitään tule!

Mitenkä noin? Noi haravauistelut ja tonnin jigit nyt ampuu kellä vaan yli.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Erinäisiä sotahistorian juttuja, musiikki-asioita ja aseteknologiaa, nuo aihepiirit tulevat noin päällimmäisinä mieleen. En laske mukaan jääkiekkoa, josta olen oppinut näinä vuosina ihan miljoonia juttuja.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Köyhästi vaan koskella koitan kahlailla. Iso taimen mielessä, mutta vielä ei ole ylös noussut.

Otat vaan kato ilmapuntarin, kaksi lämpömittaria ja kosteusmittarin mukaan, niin eiköhän onnistu. Jos ei riitä, niin haet tuliterät Simmsin kaikki mahdolliset packit ja kahluusauvat sun muut tilpehöörit, niin jo kehtaa jalokala sinunkin perhoja vilkaista.

Ei vaan, tuo on kyllä harrastuksena sellainen uskomusten aarreaitta, ettei ole tosikaan. Kala on kuitenkin niin tyhmä otus, ettei millään loppujen lopuksi ole mitään väliä. Lohellekin sen on huomannut, että kunhan perho putoaa kalan eteen, niin tärpin todennäköisyys on aika liki 50%. Tuskinpa eroaa taimenkaan tuosta. Itellä jäänyt taimenenkalastus vähemmälle. Tosin harjuksenkalastuksen lomassa tänä kesänä tälläsi pinturiin vähän isompi, mutta eihän mulla ollut siihen paikkaan välineet kunnossa ja 0.20 monofiili vihelsi mennessään. Elikkä tuurissa, sama mitä tuohon ketjuun kirjoitellaan.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Naisia voi iskeä mitä erikoisemmilla keinoilla. Muun muassa jättämällä lenkkipolulle rahakkaita kirjekuoria. Joku kaveri intistä kuitenkin pystyisi varmasti hoitamaan tuonkin paremmin. Sillä oli kerrankin auton takakontti täynnä virolaista ykkösolutta, mutta niin vain se työn puolesta väsäsi niistä 103 400 hehtolitraa skumppaa.

Jos jotain, niin maahanmuutto- ja pakolaispolitiikasta on aika turha netissä vääntää. Ihan sama mitä mieltä olet, joku kuitenkin jaksaa karmealla tahdilla ja värilaseilla vääntää vastaan.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Naisia voi iskeä mitä erikoisemmilla keinoilla. Muun muassa jättämällä lenkkipolulle rahakkaita kirjekuoria. Joku kaveri intistä kuitenkin pystyisi varmasti hoitamaan tuonkin paremmin. Sillä oli kerrankin auton takakontti täynnä virolaista ykkösolutta, mutta niin vain se työn puolesta väsäsi niistä 103 400 hehtolitraa skumppaa.
Ja jos hommat menee pieleen ja kavereilla ei oo kuin yksi sämpylä, niin senkin voi jakaa neljään osaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kyllä mä olen oppinut aika paljonkin tällä palstalla vuodesta 2001. Sitä ennen Kiekkopesän foorumilla. Ei niin kykene nimeämään mitään yhtä asiaa kun on ollut jokapäivänen rutiini 14 vuotta. Eiku oliko se sittenkin 2002 kun kaikki tämä paska alkoi...?
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Positiivisessa mielessä olen oppinut paljon erinäisistä talouteen, politiikkaan, historiaan jne liittyvistä asioista. @mjr :ää mukaillen en nyt laske tähän kiekkoon liittyviä asioita, joita niitäkin on paljon.

Negatiivisia juttuja on samaten paljon, mutta jos joku pitää nostaa esille, niin naisasioista kirjoittava "peräkammari"-osasto on kokonsa ja mielipiteidensä johdosta ollut ikävä yllätys. 2010-luvun Suomessa tällainen ajattelu on vähän outoa.
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Onkohan kukaan oppinut maantietoa ja tunnistaa Hakalin kaupunginosan? Parhaani olen yrittänyt...
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ihmisistä ja ihmisten käyttäytymisestä olen oppinut paljon.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Opin sen että preveleitä ei oo olemassa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Opin sen että preveleitä ei oo olemassa.

Ja minä sen, että Olof Palme oli Ruotsin presidentti. Ja sen, että kukaan ei tiedä, millaisia miehen poliittiset mielipiteet olivat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös