Mitä odotat juuri nyt?

  • 375 498
  • 2 535

Puolustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Odotan kahden viikon päästä koittavaa Cernin matkaa, yo-kirjoitusten loppumisen jälkeen on ollut aivan liikaa vapaa-aikaa, mikä on mahdollistanut liiallisen ajattelun ja alakulon tilan.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Odotan sitä hetkeä kun joku vaihtaa nimimerkikseen "Prevelit" tai jotain vastaavaa. Tai edes suosikkijoukkueeksi.

Edit: rasti seinään
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Odotan sitä hetkeä kun joku vaihtaa nimimerkikseen "Prevelit" tai jotain vastaavaa. Tai edes suosikkijoukkueeksi.

Odottavan aika ei tällä kertaa ollut pitkä, lisäsin tuon osittain jo työnkin puolesta.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Odotan sitä hetkeä kun joku vaihtaa nimimerkikseen "Prevelit" tai jotain vastaavaa. Tai edes suosikkijoukkueeksi.

Edit: rasti seinään

Parasta olisi se jos joku tietämättään pistäisi "Prevelit" nimimerkikseen. Siinä oiskin ihmettelemistä että "Miksi kaikkialla puhutaan minusta, mitä oon tehnyt"

Asiasta kukkaruukkuun.. mistä vetoa niin mä vielä veikkaan että joku yrittää kokata jotain prevelien tapaista naudan kielestä?

Mmjoo. Odotan kesäkuuta. Näkee yhren hyvän kaverin jota en oo tainnut nähdä sitten viime kesän. Juteltu on kyllä paljon paskaa intterwebin välityksellä mutta ei oo tullut nähtyä. Joulukuussa piti nährä mutta ei onnistunutkaan.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Asiasta kukkaruukkuun.. mistä vetoa niin mä vielä veikkaan että joku yrittää kokata jotain prevelien tapaista naudan kielestä?

Kyllä naudankieli (voissa paistettuna) kieltämättä voisi olla tällaiselle kotikokille ihan mielenkiintoinen kokemus. Noita lihoja tulee kuitenkin jonkin verran käsiteltyä ihan jo työnkin puolesta (ihan oikeesti). Pitänee googlettaa mistä saisi naudankieltä ja paljonko semmoinen bungaa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Odotan, et koulujen kesälomat alkaa. Vatuttaa tää ainainen kellojen mukaan eläminen. Mä haluan valvoa ja nukkua pitkään. Kello on neljä, kellon on yhdeksän, kello soi seitsemältä, voi ei onko jo puoliyö.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mä en ole niin tyhmä ja pahantahtoinen ihminen, mutta täältä varmasti löytyy joku innokas.

Siinä samalla rikotaan kyllä palstan sääntöjä niin railakkaasti, että varmasti luulisi pelikieltoa tulevan. Eiköhän tuosta trollaamisesta ja flametuksesta ole ennenkin rankaistu. Itse kyllä raportoin samantien kaiken paskan pois sieltä.
 

ditrim

Jäsen
Lähde lortto kotiin. Haluan pizzaa. Yksin.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tasan kuukauden päästä olen ajamassa autolla kohti Haminaa. Vieressäni minulla on hyvä ystäväni. Olemme matkalla mökille jonne saavumme pienellä paatilla arviolta viideltä. Luvassa on vähintään viikon verran hauskanpitoa ja luonnosta nauttimista. Tuo ystäväni on nainen ja todella mukavaa seuraa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Huomista eli kuntosalia ja sählyä.

On nämä vaput helvetin tylsiä, varsinkin kun ei tullut ryypiskeltyä.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Odotan huomisia kaverini polttareita, koska kasassa on hyvä jengi, ohjelmaa, viinaa ja mökkikin joten sokka irti!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Odotan että naapurirapun elämänkoululaiset saisivat päästötodistuksen.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Odotan, kuka lomalle lompsahtaneista opettajista flippaa tämän kesän aluksi. Edellisten kesien voittajista yksi on poistunut palstalta, enkä itse ehdi opiskelukiireiltäni sekoilemaan täällä riittävästi. Vapaaehtoisia?
 

chubster

Jäsen
Heinäkuuta ja 4vkon kesälomaa, luulin olevani vahva ja kestäväni valittamatta sinne saakka. Kuitenkin monet jo nyt lomansa aloittaneet soittavat poskeaan. Ovatpahan sitten töissä kun minä olen lomalla. Siitä saavat. Talvilomaa jäi vielä kahden viikon verran. Niitäkin jo odotan. Lomalla on kivaa.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Maanantaina alkais duunit ja kai sitä jotenkin pelonsekaisesti odottaa. Kyseessä siis opiskeluihin kuuluva työharjoittelu 3 kuukauden rupeamana ja toimenkuva tänäkin kesänä (samoin kuin vuosi sitten) sellainen, ettei suorilta ole kyllä juuri minkäänlaista arvausta mitä tuolla pitäisi edes osata. Toisaalta hyvin se viime kesänäkin meni ns. syvään päähän hyppäys ja kyllähän inssi osaa vaikka mitä, että ei sen puoleen...
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Fudikseen alle kaksi viikkoa. Tourin alkuun reilu kuukausi. Wimbledon siinä keskellä ja kesä ja kaikki muu kaiken tämän rinnalla.

Kelpaa.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Kyllähän jalkapallon MM-kisat kutkuttavat jo tässä vaiheessa eikä vähiten siksi, että kisojen avausviikonloppua seurataan työpaikan mökillä isolla porukalla saunoen ja rentoutuen. Torstain avauspeli menee luonnollisesti kotisohvalta käsin, mutta perjantain herkkupala Espanja-Hollanti käynnistää kisastudion sitten täysin rinnoin.

Lisää hauskanpitoa lienee luvassa sitten heti seuraavana viikonloppuna juhannuksen merkeissä. Taitaa kesäkuun työpäivät mennä pitkälti vapaiden odottelemiseksi :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös