Mitä odotat juuri nyt?

  • 379 143
  • 2 545

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Odotan jo kovasti joulua, jouluruokaa, joululahjoja ja joululomaa! Uskon myös Joulupukkiin! :)
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Keskiviikkoa. Pieni jouluaatto mulle kun pääsen taas oman kultani luo viettämään laadukasta aikaa. Kyseessä on unelmieni nainen, minun mielestäni maailman upein nainen... Keskiviikko, kello 13.00.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Torstaina työhaastattelu, jaiks! Kokemusta hommasta, mutta ei mikään läpihuutojuttu tule olemaan paikan saanti. Niin ja töitä odotellessa.

Minä odotan myös sitän että Pakkipari laittaisi facebookissa jotain muita päivityksiä kuin tuohon yllä mainittuun naiseen liittyviä...

;)
 
Sitä että joku tulee kysymään kuulumisiani. Noh, ketään ei kiinnosta joten turha toivo. Aika turhaa sakkia suurin osa facebook-kavereistani, joten mitäs niitä siellä kaverilistalla pitämään? Herää myös kysymys että miksi he pitävät minua kaverilistalla? Helposti voisi yli 50 henkilöä poistaa tuosta vaan.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Sitä että joku tulee kysymään kuulumisiani. Noh, ketään ei kiinnosta joten turha toivo.

Mitä kuuluu Jomppa? Onko viikko lähtenyt mukavasti käyntiin? Odotatko sinäkin illan Diili-jaksoa ja tämän jälkeen tulevaa Rööperi-leffaa?
Minä odotan myös että vesi alkaa kiehua ja että pääsee pastankeittopuuhiin.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lunta, pikkupakkasta ja hiihtolenkkejä. Toivottavasti parin viikon sisään on nuo asiat toteutuisivat.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Reilun kahden viikon päässä olevaa "tilipäivää".

On taskussa 59 senttiä vain. Ou jeah!
 

scholl

Jäsen
En odota mitään. Piru vie, pitäisikö rakentaa viivelähtöä ja sinä aikana miettiä, mitä voisin odottaa.

Rakensin viivelähtöä kuten Essi Pöysti suhteessaan konsanaan, mutta ei onnistu: en edelleenkään odota mitään. Yhteiskunta on mennyt niin heti-henkiseksi, ettei nykyään enää odoteta mitään tulevaa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Tänään julkaisi In Flames, että lähtee KLUBI(!)kiertueelle skandinaviaan. Suomen paras keikkapaikka saa arvoisensa vieraan 30.4. Veikkaanpa, että tiiviissä Lutakossa koetaan kaikkien aikojen keikka! Odotan jopa enemmän, kuin Nightwishin Jyväskylän vierailua!

On ne sitten vaan hienoja muusikoita! Viimeksi pääesiintyjänä jäähallissa ja seuraavaksi kiertämään muutaman sadan hengen vetäviä klubeja! Jag tycker om In Flames!
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Odotan eläkkeelle pääsyä. Ei stana jaksa jauhaa paskaa täysin imbesillien ihmisten kanssa, niinkuin tänään erään taloyhtiön kokouksessa.

No, meneehän siihen vielä aikaa. Ellei tuo selkä tuosta pahene sitä ennen ...
 

Pörö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minä odotan joko lumen tuloa tai sitten ensi kevättä, kumpi vaan piristää paremmin. Oon ollut niin hemmetin väsynyt koko syksyn vaikka nukkunutkin ihan ok. Tämmöistä väsymystä ei ole koskaan ennen ollut ja on vähän outo olo.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Odotan eläkkeelle pääsyä.
No, meneehän siihen vielä aikaa...

Samoin. Nyt on juuri 5 vuotta ja viikko siihen, kun tähän aikaan päivästä on kaikki turhuudet lueteltu, kai kahvitkin juotu, ja olen palauttanut avaimet jne työnantajalle. Ja saattaa olla, että olen muutaman kossujaffankin ottanut.
Ei sillä, nykyinen työpaikka on ihan muuta, kuin edellinen kyttäyspaskapaikka. Eli odotan päivämäärää 30.11.2016, silloin ukkometso 55v vaihtaa kokonaan vapaalle. Odotellessahan voisi vaikka.....
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ensi tiistaita jo hieman odottaa, kun JYP saapuu ensimmäistä kertaa tällä kaudella Kuopioon. Yli 2 kuukauttahan tuota on jo odotettukin. Tosin pari kertaa täytyy ennen sitä kurmuuttaa SaiPaa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lunta, pikkupakkasta ja hiihtolenkkejä.
Minä taas odotan sitä, kun uutisissa kerrotaan miten talvi yllätti autoilijat. Vaikka syksy on ollut varsin lauha, niin annas olla kun ensilumi ja pakkaset viimein tulevat myös eteläiseen Suomeen, niin varmasti liikenteessä on niitä hölmöjä, jotka taas yllättyvät tästä luonnonilmiöstä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Huomista lähtöä joukkueen pikkujouluihin kera Tallinnan. Sitä ennen kuitenkin vielä vähän koulutusta, tuomarointia ja pelaamista.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tammikuun kuudetta odotan kuin kuuta nousevaa, sillä silloin tämä vuoden piina loppuu ja reservin aurinko paistaa korkeammalta kuin koskaan!
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Tukholmaan lähtöä tässä venaillaan. Jos sitä kohta Roihuvuoren kautta kipasis kännykkäbisneksiin ja sieltä sitten safkaamisen kautta Serenadille!

Jänskättää. Ja sinä, joka varastit eilen luurini, niin piru sinut perikööt!
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Pitsaa. On perhana myöhässä. Ja iltaa jolloin pääsee taas vaihteeksi oman pojan kanssa katsomaan JYPin kotipeliä paikan päällä.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Odotan että darra hellittää koska sitten pääsen lähtemään toisiin pikkujouluihin, huhhu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös