Hitto kun vatsanpohjassa kihelmöi kun olisin 17v ja olenhan vasta 37v.
Onko nainen 17 vuotta vanha, vai miksi kihelmöi? :)
No leikki sikseen, odotan, että pääsen huomenna mökille.
Hitto kun vatsanpohjassa kihelmöi kun olisin 17v ja olenhan vasta 37v.
Vaikka olis lähisukulaisesta kyse, niin ei voi mielestäni syyllistää. Kukin suree omalla tavallaan ja vaikkei surua tuntisikaan pahemmin (juurikin, jos vainaja ei ollut kovin läheinen), ei siinä ole mitään pahaa, että hautajaisten jälkeen juhlii. Ei niitä hautajaisia tartte jatkaa koko päivää, nääs.Voiko mua muuten syyllistää kun menen juhlimaan hautajaisten jälkeen? Ei ole kuitenkaan mun lähisukulaisesta kyse.
Voi sinua syyllistää. Syyllistäjät tosin ovat lähes aina väärässä ja mielensäpahoittajat ovat siis väärässä. Vaan silti ne perkeleet saattavat aukoa päätänsä tai ainakin mielessään aukoa jos eivät oraalisesti lausu.Voiko mua muuten syyllistää kun menen juhlimaan hautajaisten jälkeen? Ei ole kuitenkaan mun lähisukulaisesta kyse.
Odotan 3 kuukauden päässä olevaa tapaamista lääkärin kanssa jossa saan kuulla että kiekkoa vai ei kiekkoa
Kaiketi sitten pitää juoda jossain Helsingin lähiössä pullokossua ja käydä maaten.
Mitäpä jos siirryt baariin "parille" ja sieltä sitten jossain vaiheessa koukkaat työpaikan kautta kirjaamassa itsesi ulos töistä. Tuo on se varsinainen win-win -tilanne!Oottelenpa vaan, että kello löis jo kolme. Silloin on harkinnan paikka. Joko jään vielä töihin kaunistelemaan hirmuista miinussaldoa tahi siirryn tuohon viereiseen baariin parille.
Odotan ensi torstaita, kun yksi hullu porilainen tulee hakemaan mut töistä ja...
Odotellaan Torstaita klo 17.00 kun työt loppuu ja alkaa Juhannuksen vietto! Aijai ei malttaisi odottaa!
Odotan ensi sunnuntaita, muutamaa minuuttia vaille kello 17, jolloin kajautetaan ilmoille Einigkeit und Recht und Freiheit sekä God Save the Queen. Siitä hetkestä lähtee käyntiin hieno ja uskomattoman voimakkaita tunteita herättävä jalkapallopeli Saksan ja Englannin kesken. Saksan voitto olisi minulle erittäin hieno juttu ja Englannin voitto olisi melkein katastrofi.