Mitä odotat juuri nyt?

  • 379 110
  • 2 545

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Keskiviikkoa odotan hartaasti. Bissee, siipiä, nettipokeria, saunaa, Real Madrid - Lyon ottelu, baariin muutamalle pelin jälkeen ja kaikenlisäks hyvässä seurassa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Odotan Oscar-gaalan alkua, vielä on vajaat neljä tuntia aikaa. Perinteenä jo vuodesta 2002 alkaen. Hienosti menee tuossa aamuyö, on vieläpä vapaapäivä töistäkin maanantaina.

Gaala on hienoa viihdettä, vaikka ei olisi nähnyt kuin osan ehdolla olevista elokuvista.
 

Jazze Cazza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit,Detroit Red Wings,ManU
Oscareita,X-Factorin kuoppaamista ja oman joukkueen jäämistä ulos sääleistä. Kelpaako? btw näin viime yönä unta että pelasin oman joukkueen kokoonpanossa ja ekalla erätauolla menin lohduttamaan erästä #98 pelaajaa pukukoppiin hänen itkiessä lohduttomasti :) No Homo!
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Oscareita,X-Factorin kuoppaamista ja oman joukkueen jäämistä ulos sääleistä. Kelpaako? btw näin viime yönä unta että pelasin oman joukkueen kokoonpanossa ja ekalla erätauolla menin lohduttamaan erästä #98 pelaajaa pukukoppiin hänen itkiessä lohduttomasti :) No Homo!

Tässä tulikin yksi lisää. Eli oman joukkueen jäämistä ulos sääleistä. Saa samalla heivata ton URPOtv:n vittuun.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Viikonloppua.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Final Fantasy XIII:tä odotellaan... Tässä odotellessa pitänee odotella hieman lisää, että pääsee seuraamaan KalPa-HIFK peliä, sekä katsomaan tuleeko pitkävedosta taas yhtään mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Ja ihan offtopiccina, myydäänkö missään kirjaa jossa olisi "esiteltynä" mahdollisimman paljon automerkkejä, ikäsekseen pojaksi tyyppillisenä tuokin sälli on mielettömän kiinnostunut autoista. Voisi viedä sairaalaan ajankuluksi. Kuvia ja merkkitiedot pitäisi löytyä, muulla niin väliä kun se ei lue..? Poikien isät huomio!

http://www.bookplus.fi/kirjat/saunders,_matt/autot_-_top_trumps-4340137

Tuo vois olla hänelle sopiva. 191 sivua upeita autoja...Itsekin olen jo kiinnostunut. ;)
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Ja ihan offtopiccina, myydäänkö missään kirjaa jossa olisi "esiteltynä" mahdollisimman paljon automerkkejä, ikäsekseen pojaksi tyyppillisenä tuokin sälli on mielettömän kiinnostunut autoista. Voisi viedä sairaalaan ajankuluksi. Kuvia ja merkkitiedot pitäisi löytyä, muulla niin väliä kun se ei lue..? Poikien isät huomio!

http://www.bookplus.fi/kirjat/buckley,_martin/the_a-z_of_cars-4794419

Tuo voisi olla kiinnostava.

Ensihätään voit käydä hakemassa autoliikkeistä esitteitä.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Enpä olisi uskonut että näin vanhana odottaa jonkun pleikkari pelin julkaisua, mutta täytyy tunnustaa että pikkaisen tässä jo odottaa "Red Dead Redemption"-pelin julkaisua.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vajaan tunnin päästä alkavaa helvetin tärkeää tenttiä, johon en tosin tälläkään hetkellä jaksa lukea. Mikähän helvetti minua vaivaa?

Alkaisi se tentti niin se loppuisi ja menisin juomaan ensin pari tuoppia ja sitten kotiin ottamaan helvetin vahvan paukun ja tulemaan takaisin tänne lukemaan paskoja tarinoita elämän raadollisuudesta. Kuluisi aika nyt nopeammin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Odotan viikonloppua ja sitä, että pääsen nukkumaan jonkun muunkin kuin kissan vieressä.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Tällä hetkellä odottelen Alan Waken julkaisua. Tätä olen itseasiassa odottanut jo siitä asti, kun pelistä alkoi tietoja tihkumaan. Piakkoinhan senkin pitäisi tulla ulos. Lisäksi odottelen NHL:n playoffeja.
 

Käpälä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Filip Riska
Odotan viikonloppua ja sitä, että pääsen nukkumaan jonkun muunkin kuin kissan vieressä.

Mä odotan ihan samaa asiaa muuten, paitsi että tällä hetkellä nukun ihmisen kokoisen pehmokoiran vieressä. Muuten ihan hyvä miehen korvike, vähän vaan liikaa karvaa ja muutama tärkeä elin puuttuu...
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Minä odotan tilaamaani pizzaa ja limupulloa. Olo on loistava, onneksi enää 3 tuntia siihen, kun pitää olla töissä. Perkele.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kimmo Erosen? No, kukin tyylillään.

Eroselta kysyttiin joskus, mistä tuo lempinimi "kissa" on hänelle tullut. No, vastauksena sanoi tyyliin: "Kai mä olen sen saanut siitä kun luistelu on sellaista kissamaisen pehmeää".

Mielestäni Erosen luistelu ei ole ainut osa-alue, joka on pehmeää.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Odotan työpäivän loppua, miksei myös työviikon. Jotenkin aikaansaamaton olo. Jopa niin aikaansaamaton, että siitä tänne kirjoitan.
 
Kuumeisesti odotan sitä, että saan itseäni sen verran niskasta kiinni, että saan runnottua työhommat läpi. Dedis on kuitenkin vasta huomenna ja työhön pääsi tarttumaan kolmisen viikkoa sitten. Mitäänhän toki vielä ei ole tehtynä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös