Oscareita,X-Factorin kuoppaamista ja oman joukkueen jäämistä ulos sääleistä. Kelpaako? btw näin viime yönä unta että pelasin oman joukkueen kokoonpanossa ja ekalla erätauolla menin lohduttamaan erästä #98 pelaajaa pukukoppiin hänen itkiessä lohduttomasti :) No Homo!
Ja ihan offtopiccina, myydäänkö missään kirjaa jossa olisi "esiteltynä" mahdollisimman paljon automerkkejä, ikäsekseen pojaksi tyyppillisenä tuokin sälli on mielettömän kiinnostunut autoista. Voisi viedä sairaalaan ajankuluksi. Kuvia ja merkkitiedot pitäisi löytyä, muulla niin väliä kun se ei lue..? Poikien isät huomio!
Ja ihan offtopiccina, myydäänkö missään kirjaa jossa olisi "esiteltynä" mahdollisimman paljon automerkkejä, ikäsekseen pojaksi tyyppillisenä tuokin sälli on mielettömän kiinnostunut autoista. Voisi viedä sairaalaan ajankuluksi. Kuvia ja merkkitiedot pitäisi löytyä, muulla niin väliä kun se ei lue..? Poikien isät huomio!
Odotan viikonloppua ja sitä, että pääsen nukkumaan jonkun muunkin kuin kissan vieressä.
Odotan viikonloppua ja sitä, että pääsen nukkumaan jonkun muunkin kuin kissan vieressä.
Mä en tarttis muuta kuin kissan viekkuun.
Kimmo Erosen? No, kukin tyylillään.Mä en tarttis muuta kuin kissan viekkuun.
Kimmo Erosen? No, kukin tyylillään.
Mä odotan ihan samaa asiaa muuten, paitsi että tällä hetkellä nukun ihmisen kokoisen pehmokoiran vieressä. Muuten ihan hyvä miehen korvike, vähän vaan liikaa karvaa ja muutama tärkeä elin puuttuu...