Jääkuutio kirjoitti:HC:ta ja punkkia lähinnä.
Jätin vastaamatta, koska en halua samaan kategoriaan kasarihevareiden enkä myöskään kaiken maailman kukkorockareidenkaan kanssa.
Ne on sitä Radio City -kamaa.Blackie kirjoitti:Mitä on perusrokki? Voisitko antaa jotain esimerkkibändejä?
Blackie kirjoitti:Taidat kuulua jengiin, joka ottaa musiikin liian vakavasti ja haistattaa paskat esim. jollekin Darknessille, kun ne on liian itseironisia. Vakavaa hommaa perkele!
Itse en halua, että mua sekoitetaan näiden "mun maku on ainoa maku"-juntteihin. Tarkoitan siis sellaisia, jotka kuuntelevat HC:ta ja punkia, mutta ainoastaan mainstream-bändit on tiedossa.
Cube kirjoitti:Ne on sitä Radio City -kamaa.
Tosin huomasin juuri, että yöllinen kommenttini oli jokseenkin virheellinen. Perushevi on huomattavasti perusrokkiakin kamalampaa.
Jääkuutio kirjoitti:Ei kai mun helvetti ole pakko kaikesta musiikista pitää? Itse en esimerkiksi voi sietää kasariheviä.
Blackie kirjoitti:PS. Jääkuutio: Sellainen suomalainen punk-bändi kuin Dirty Deeds Indeed tuttu?
Blackie kirjoitti:Öh, nyt täytyy myöntää, että mokasin. Punk-bändi, jota tarkoitin on siis nimeltään Sad Days Indeed. Tuo Dirty Deeds Indeed on muistaakseni AC/DC:n cover-bändi.
Blackie kirjoitti:Jotain Twisted Sisteriä en oikeasti kuuntele edes kovin vakavasti, vaan lähinnä kännissä huumorimielessä. W.A.S.P. taasen on paljon muutakin kuin kasarihevibändi tai kikkeliheviä.
Battleaxe kirjoitti:Eli Twisted Sisteriä huumorimielessä kännissä, mutta W.A.S.P.ia tosimielessä?
Ristiriitainen lausunto:)
Mulle TS on kaikki kaikessa, enkä hyväksy moisia kirjoituksia!
Battleaxe kirjoitti:P.S. Pidän myös Waspista ja on vitun hienoa, että ne esiintyy samana päivänä Twistareiden kanssa Saunassa. Sinnehää siekii tuut?