Mitä mietit juuri nyt - onpa ruma vauva - Jatkoajan Facebook

  • 33 808
  • 160

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Aatos ketjun perustamiseen tuli turhautuneisuuden ja voimattomuuden tunteesta, jota olen kokenut useasti katsellessani ihmisten tilapäivityksiä Facebookissa. Aina kun ei ole järkevää kommentoida niillä sanoilla, joita aivot ensimmäisenä ehdottavat. Ajattelin, että tässä ketjussa voisi päivittää tilansa ja kommentoida kaverin tilaa vähän vapaammin kuin alkuperäisessä Facebookissa. Toivon tietenkin iskuja vyön alle, ylilyöntejä ja rimanalituksia.

Jooh :/ Stockalla ei taaskaan luomu äidinmaidon vastiketta.. Ensi yö taidetaan meillä valvoa..
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vittu että sun vauvas on ruma ja läski, älä enää ikinä laita siitä lisää kuvia minnekään.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vittu, että sun vauvas on ruma ja läski, ihan niin kuin sinäkin, älä enää ikinä laita siitä tai itsestäsi lisää kuvia minnekään.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jooh :/ Stockalla ei taaskaan luomu äidinmaidon vastiketta.. Ensi yö taidetaan meillä valvoa..
<3 mikset osta huutonetistä? sielt saa monesti tosi halval. iksu teitä, tulkaa päiväkahville tänään, leivoin kinuskipiirakkaa.
 
Suosikkijoukkue
Arsenal
Vittu, että sun vauvas on ruma ja läski, ihan niin kuin sinäkin, älä enää ikinä laita siitä tai itsestäsi lisää kuvia minnekään.

On teillä kavereita Facebookissa, jos ne oikeasti tämmöisiä päivityksiä laittaa. Tai edes tämän suuntaisia.

Tässäpä omani:

Ihana maanantai! Enää viikko niin pääsee lomalle! Ihanaa!! Tosi kiva viikonvaihde oli lasten kanssa kotona kun vaimolla oli tosi ihana ripuli eikä se kyennyt mihinkään! Jee! :) Huomenna on tiistai, ihanaa!!!
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
mixette kommentoi mun tilapäivityksii vaix mä kommentoin aina kaikkee.... ;(, ää-ää tapan itten tai ainaskii poistan itteni feissistä, tai ainakin poistan teiät frendeist tai ainakaan en kommentoi teiän tilapäivityxii enään. Tänää.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Ai tän tarkotus oli listata noita idiootti päivityksiä, eikä sitä mitä ajattelee niistä? Jaaha. No laitetaan nyt, maanantain kunniaks!


Do you speak Russian? - Da, vodka! lisäsi uuden kuvan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
On teillä kavereita Facebookissa, jos ne oikeasti tämmöisiä päivityksiä laittaa. Tai edes tämän suuntaisia.
No, itse asiassa 5 tuntia sitten eräs lapsuudenkaverini pikkuveli lätki kuvasarjan uudesta lapsestaan otsikolla "ihan ite tekemää". Onneksi se hänenlaistensa vauvaihkutus jää sentään tuohon. En ole kommentoinut noita kuviansa. Että ei tässä sentään mitään pissakakkajuttuja tule luettua ja ehkä nyt justiinsa ymmärrän tuon, että kun on uusi tulokas, niin siitä mainitsee ihan kuvien kanssa. Siis jos on lihaa syövä valkoinen heteromies. Muuten on ihan homo.
 
Suosikkijoukkue
Arsenal
No, itse asiassa 5 tuntia sitten eräs lapsuudenkaverini pikkuveli lätki kuvasarjan uudesta lapsestaan otsikolla "ihan ite tekemää". Onneksi se hänenlaistensa vauvaihkutus jää sentään tuohon. En ole kommentoinut noita kuviansa. Että ei tässä sentään mitään pissakakkajuttuja tule luettua ja ehkä nyt justiinsa ymmärrän tuon, että kun on uusi tulokas, niin siitä mainitsee ihan kuvien kanssa. Siis jos on lihaa syövä valkoinen heteromies. Muuten on ihan homo.

Kyllä minä sen kuvien lisäämisen ymmärrän, on mulla itselläkin kuvia hauskoista hetkistä lapsieni seurassa, mutta jos joku käy kommentoimassa minun lasta rumaksi, niin lentää välittömästi kaverilistalta. Totuus nimittäin sattuu, ovat isänsä näköisiä. Eiku suloisia.

Pistetäänpä nyt toinen Jatkoaika-FB-päivitys tähän päivään, toivottavasti työnantaja on hereillä:

#¤¤#¤#ttu tätä työ paikkaa! Tuo pomo on s&%&#%&na homo!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jaa, enks mä nyt tajunnu tätä. Luulin, että tänne voi tulla huutelemaan semmosia juttuja, mitä tekisi mieli huutaa jollekin Facebookissa, mutta joita ei voi sinne näpytellä koska siitä voisi tulla pientä sosiaalista stigmaa.

Uusi, noin vartti sitten löytämäni veli Käyttäjänimetön ei sit kans varmaan tajunnu tätä.

Vai oltiinks me veljekset ainoat jotka tajuttiin, ja te muut ootte ihan dorkia?
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Tänään ja eilen seinällä liikaa näitä:

Ihana hiihtolenkki takana,ihana lähteä uuteen viikkoon..blaablaa.

Kaikki yltiöpositiiviset päivitykset voisi jättää tekemättä varsinkin sunnuntaina ja maanantaina,vituttaa entistä enemmän!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ohhoh, onpa mulla pahanhajuista vuotoa. Nyt en pysty viemään Lotta-Nooraa muskariin! Mut voimahaleja kaikille, nähää huomenna pilates-tunnilla ihan normaalisti -:)


Tänään silvoin neljä ihmistä ostoskeskuksessa omatekoisella pommilla, ohessa kuvia.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tulee tuolla facessa kuittailtua ärsytäville päivityksille eli jatkan siellä tilanteen mukaan...ja voihan ärsyttävien päivitysten kirjoittajat blokata veks.

En itke tai avaudu asiasta täällä vaan kaiken pahan alkulähteillä.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Nyt on aika paha kun välillä vihoissaan toivoo jopa keskenmenoa mutta naamakirjassa pari lehmää ovat viimeisillään ja hehkuttavat tyyliin "tänään oli kamala ripuli, paska lensi mutta on tää niin ihanaa olla raskanaa ihqbox <3<123"

Onneksi pystyy piilottamaan nykyään kätevästi kaikki turhat tyypit kun ei kuitenkaan ole niin vakavaa että pitäisi poistaa.

Ps. Hyvä ketju.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
"Jaws ei vittu aio osallistua mihinkään tapahtumaan"

"Jaws hylkäsi tänään 158 kaveripyyntöä ja 122 tappouhkausta"

"Jaws liittyi ryhmään Laula kuin kenguru, ulvo kuin koira, perhosia ihanaa tms"

Facebookin ylläpitäjät kommentoivat seinällesi:
"Jaws, olet ihan helvetin hyvä tyyppi. Kirjoitat pelkkää asiaa Jatkoajassa eikä sinussa ole huonoja puolia. Kannatat hienoja seuroja, vaikka ne välillä perseilevätkin. Arvostamme sinua erittäin paljon, jatka samaan malliin. Olet mitä parhain esimerkki asiallisesta ja älykkäästä palstalaisesta, suorastaan älyllisen huipentuman prototyyppi..."

---
Tarkoituksenani ei ole kehua itseäni. Pahoittelut, että olen jatkiksen Facebookissa.

Edit: Siis selventääkseni, en ole oikeassa Facebookissa. Päivitän siis oman Facebookini tänne, jos se ketään ei haittaa. Olin Facebookissa ennen, mutta ylle kirjoittamani viestit olivat niin yleisiä, että poistuin kyseisestä sosiaalisesta mediasta vähin äänin.
 
Viimeksi muokattu:

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Siellä Facebookissa on lähes kaikki viestit jotain positiivissävytteisiä juttuja tyyliin: "meidän Riepu-Maria teki vihreän paskan pottaan" . Onnea - ihanaa ja muuta paskaa tulee vastauksena muilta ihquilta kavereilta. Lisäksi kun se toukka oppii jonkun uuden sanan tyyliin "crak-huora", niin se on myös ihanaa ja muutaman sadan tykkäyksen ja hymiön kera. Samoin ne samat jutut kiertää henkilöltä toiselle. Jaa tämä ja se paskalinkki ja ota osaa perkeleen pelikutsuun. El lude ei liity akateemiset debiilit-ryhmään. Vitut! Oma päivitys tähän loppuun: Perkele!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös