Mitä mieltä uudesta ilmeestä

  • 13 874
  • 172

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Edelleen tuolta sivun alaosasta kaipaa sitä linkkiä mikälie systeemiä millä pääsee takaisin Keskusteluun.
 

Jason W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siistin näkönen ja toimiva. Ihan jees :)
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
PeteX kirjoitti:
Katsokoon ketä kiinnostaa, mutta meikäläistä ei kiinnosta pätkääkään ja siksi tuo suosikkijengiosion siirtäminen oli hyvä asia, tackar.
Nimenomaan näin, että se jota kiinnostaa, voi klikata nimen kohdalta julkisia yksityistietoja halutessaan niin paljon kuin lystää. Erinomainen valinta - propsit siitä!
 
Viimeksi muokattu:

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tähän alkaa perkele jo tottumaan...

Alun närkästyksen sijaan tähän alkaa jo tottumaan, joten on kai syytä kiittää päivitysurakasta vastaavia tahoja - kiitos!

Edelleen olen kuitenkin sitä mieltä, että tuo nuolinäppäin jolla siis pääsee ketjun viimeiseen viestiin pitäisi saada isommaksi tai ainakin tummemmaksi.
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jep, alkaa näyttää ihan hyvältä, kiitos modeille että toteuttavat käyttäjien toiveita. Ainut mikä vielä mun silmää häiritsee on tuo että on vaikeampi erottaa alueet joihin ei ole tullut uusia viestejä, ennen ne oli harmaana jos uusia viestejä ei ole ja nyt pitää tarkastella vähän lähemmin että milloin se viimeinen viesti on lähetetty ja olenko sen lukenut ennen kuin tottuu tuohon siniseen ja punaiseen kuvakkeeseen, mutta harvinaisen äkkiä minäkin muutoksia inhoava tähän totuin. :]
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Joo nyt alkaa palsta näyttämään tosi hyvältä, eikä enää häikäise silmiäkään, lisäksi toiminnot ovat jotenkin tehty selvemmiksi, tälläiset tietokonenerot kun meikäläinenkin saavat monesta asiasta paremmin selvää. Sanoisin upeaa työtä jees !
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Vielä ku jostain löytyis se asetus mitä muuttamalla keskustelun sais värikkäämmäksi ja vähemmän kuivaksi.
 
En tykkää. Jotenkin näyttää sellaiselta, mikä löytyy jostain kotisivulta "keskustelufoorumina". Editori on ihan jees verrattuna entiseen, mutta valkoinen tausta toimi paljon paremmin kuin nykyinen sininen.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Muutaman päivän jälkeen tähän alkaa tottua, ei paha ollenkaan!

Kuukauden päästä vanhaa "lookia" ei enää edes muista, luulen ma..
 
Sitä search toimintoa vielä kaipailen. Ja palkki on vielä turhan tumma viestien välissä.

Edit. Niin olihan se search siellä. Eri päässä sivua niin ei hahmottanut.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Karkkimaailma

Hieman on samanlaiset fiilikset kuin siirtyessä Windows 98:sta XP:hen.
 

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Blue Jackets, Panthers
Hiili kirjoitti:
Hieman on samanlaiset fiilikset kuin siirtyessä Windows 98:sta XP:hen.

Sillä erotuksella että XP:stä sai vaihdettua sen alkuperäisen karkkiteeman "Windows Classic" tms. tyyppiseen ulkoasuun, ja heti näytti maailma paremmalta. Mitä hillitympi, sitä parempi, eikä silmät tule kipeäksi.

EDIT: jaahas, allekirjoitus mennyt rikki
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kuinkahan monella mahtaa vielä olla ongelmia tuolla asetusten puolella kohdassa jossa pääsee muokkaamaan sisäänkirjautumis tms. tietoja? Minä en ainakaan pääse muokkaamaan tietojani siten etten ettei sisäänkirjautumiseni näy muille tuolla sisäänkirjautuneiden käyttäjien listalla.

Huvittavaa (ja hetkittäin jopa ärsyttävää) vaan kun en koskaan kirjaudu ulos palstalta niin taitaa olla siten, että nickini näkyy ympäri vuorokaudet sisäänkirjautuneena - vai onko näin?

vlad.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Lakaisija kirjoitti:
Mulla kirjautuu ulos aina automaattisesti täältä, mistä tuon voi vaihtaa niin, että olen aina kirjautuneena?

Olisikohan juuri tuolta asetusten sisäänkirjautumistietoja käsittelevästä osiosta?

Minulla selain tiedusteli uudistettuun jatkoaikaan ensimmäistä kertaa kirjautuessani, muistetaanko sisäänkirjautuminen tjsp. ja koska hyväksyin tämän niin näin ollen olen ilmeisesti aina kirjautuneena sisään. Automaattisesti en kirjaudu ulos, jos haluan kirjautua ulos on mentävä valikkoon "Kirjaudu ulos".

vlad.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Parannuksia ollaan kokoajan tehty ja se mielestäni näkyy palstalaisten viimeaikaisissa kommenteissa. Vaativakin tottuu ja niinkuin jo alkuun sanoin, kaikkeen tottuu, vaikka ensiksi vähän vieroksuttiinkin tätä muutosta. Erittäin hyvä ulkoasumuutos...
 

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ojo kirjoitti:
Vielä kun tuonne sivun alalaitaan saadaan myös ne navipalkit, niin sitten ainakin minä olen tyytyväinen.
Itse itseäni lainaten....nyt on näemmä ilmestyneet nuo linkitkin tuonne sivun alareunaan, niin helpottuu sekin homma. Kiitos.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varsinkin nyt näiden viimeaikaisten muutosten jälkeen palstan ulkoasu näyttää oikein hyvältä. Sopiva sekoitus vanhaa ja uutta. Mä tykkään.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Yksityisviestit

Tulipa mieleen kysymys eli miten pitää olla nuo omat asetukset, että yksityisviesteille tulee niiden saapuessaan ihan oma "ikkuna"? Luulisin, että kaikki asetukset ovat oikein, mutta eihän ne sitten ilmeisesti kuitenkaan ole, koska erillinen "ikkuna" ei ilmoita uusista yksityisviesteistä.
 

Miimuh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nyt tähän alkaa jo silmä tottua, ensin olin kyllä hieman ihmeissäni. Oli tuossa pitkä tauko, etten täällä vieraillut ja kun tuossa pari päivää sitten täällä kävin, olin vähän kummissani. Ihan kivaltahan tämä vaikuttaa, ei mitään valittamista.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Pakko kyllä yhtyä niin moneen muuhunkin, että alun kauhunsekaisen hysterian, sekä järkytyksestä johtuneen sydänpysähdyksen jälkeen alkaa homma pelaamaan todella hyvin. Alareunassa oleva ns.tyylinvaihdin on omiaan tällaiselle palstalle, jossa kuitenkin on hyvin erilainen ikä-ja muu rakenne. Pisteet jatkoajalle selvin 7-1 lukemin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös