Minunkin silmiäni rasittaa joku uusi juttu palstalla, mutta, että onko fonttikoko muka suurempi kuin "vanhalla" palstalla ? Minun näytölläni teksti on satavarmasti pienempää kuin ennen enkä saa sitä mistään muutettua suuremmaksi.Walton kirjoitti:Itseänikin tämä uusi palsta rasittaa silmiä.
Kauan mietein että mikä tässä rasittaa silmiä, tulin kuitenkin siihen tulokseen että syynä on huomattavasti suurempi fontti teksteissä kuin edellisen version aikana.
Tämä siis minun mielipiteeni.
Ossi kirjoitti:Osaako joku kertoa, miksi joskus back-namiskan painamisen jälkeen juuri vierailtu ketju näyttää "ei uusia viestejä" ja joskus taas toisinpäin, vaikka uusia viestejä ei oikeasti ole? En ole vielä löytänyt logiikkaa tälle. Vanhassa versiossa IE toimi niin, että se uusien viestien nuoli ei ollut aktiivinen back-napilla palaamisen jälkeen, mutta Firefox ei tätä osannut. Nykyversiota en ole IE:llä käyttänyt. Enkä käytä. Firefox rules. Elämää tärkeämpi kysymykseni siis saattaa koskea vain tiettyjä selaimia.
Arnold kirjoitti:Viestimäärä ja paikkakunta vasemmalta pois -> suosikkijoukkue näkyviin. Paljon parempi ja järkevämpi vaihtoehto.
koo kirjoitti:onko fonttikoko muka suurempi kuin "vanhalla" palstalla ? Minun näytölläni teksti on satavarmasti pienempää kuin ennen enkä saa sitä mistään muutettua suuremmaksi.
Vai olisiko peräti käynyt niin, että ulkoasua on paranneltu eilisestä lähtien?Ikijokeri kirjoitti:Pikku hiljaa alkaa silmä tottumaan tähän ulkoasuun ja sitä paremmalta se alkaa myös näyttämään. Huvittaa joidenkin ihmisten äkkipikaisuus, kun jo eilen heti paikalla oltiin vitutusketjussa valittamassa uudesta ulkoasusta. No, kukin tyylillään ja Kuki omallaan.
Ossi kirjoitti:Vai olisiko peräti käynyt niin, että ulkoasua on paranneltu eilisestä lähtien?
Kai tähän tottuu. Onko tämä muuten hitaampi kuin wanha?
Tuntuu aluksi siltä.