Mitä mieltä olet Tony "Viikinki" Halmeesta?

• 5 254
  • 40

Mitä mieltä olet Tony "Viikinki" Halmeesta?....

• Hyvä ja kova jätkä!

Ääniä: 27 21,6%
  • Hyvä showmies, mutta huono nyrkkeilijä....

Ääniä: 52 41,6%
  • Turha uhoaja!

Ääniä: 45 36,0%
  • Ei mielipidettä.

Ääniä: 1 0,8%

• Äänestäjiä
    125

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Tavallista isokokoisempi pelle

Niin, eiköhän tuo lähinnä isokokoinen tps-paidan päälleen pukenut pelle ole.
Pyrkii vielä eduskuntaankin... hoh hoijaa... tai ainahan sitä pyrkiä saa, tyhmäähän on Viikinkiä äänestää.

Täältä tähän

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Hyvä jätkä ja loistava showmies, mutta paska nyrkkeilijä.

Allu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pari biisiä on ihan kuunneltavia... muuten koko jätkä on pelkkä pelle!

msg

Jäsen
Kauanko saa...

... suomalaisella radioasemalla olla avoimen rasistinen?

Luulenpa että, kohta joku puuttuu aamuisiin puheisiin.
Joku voisi jopa väittää, että Viikinki syyllistyy "kansanryhmää vastaan kihottamiseen" vai mikä tuo lainopillinen termi onkaan.

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Valitsin tuon hyvä showmies kohdan. Kyllähän sällillä läppä lentää vaikka vähän lasileuka onkin.

Lust4life

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Yksi suomen suurimpia läskipäitä. En pysty käsittämään mitä ihailtavaa tai julkisuuden arvoista kaveri on koskaan tehnyt.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Pelkkä suurisuinen pelle. Paska nyrkkeilijä, paskoja kirjoja ja vielä paskempaa "musiikkia".

Mutta viihdearvoltaan ihan jees.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viimeistään "muusikon"uransa myötä: "Turha uhoaja!"

Bob77

Jäsen
Ja ennen kuin aletaan iskemään oikein olan takaa lokaa niskaan Viikingille nyrkkeilystä, niin on pakko ehtiä sanomaan että Toni ei ole koskaan pitänyt itseään nyrkkeilijänä vaan ON AINA PAINOTTANUT OLEVANSA TAPPELIJA! Eli arvostellaan mieluumin miten Toni tappelee nyrkkeilijää vastaan. Mainio show mies kaveri kuitenkin on ja pääkopassakin on paljon enemmän kuin yleisesti luullaan. ->Tiedän sillä olen useaan otteeseen kuunnellut miehen tilityksiä. En tietenkään pidä häntä jumalana ja allekirjoita kaikkea mitä mies sanoo, mutta ainakin todella sanavalmiista kaverista on kyse! En ole kertaakaan kuullut että Viikinki olisi jäänyt sanattomaksi jossain tilanteessa.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Ainakin yhden helvetin hauskan ja viihdyttävän kirjan kirjoittanut, mutta muuten aika turha äijä. Ainakin niiden biisien kanssa saa repeillä ihan tosissaan, todella törkeitä biisejä. Nyrkkelijänä täysi nolla, kuitenkin varmasti parempi kuin minä.

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Huono nyrkkeilijä, mutta vastustaa naisten raiskauksia, miehekäs.

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvä Showmies, paska nyrkkeilijä. Selkeä yhtälö.:p
Lähes samaa voi sanoa Joonas Hytösestä, paitsi että hän on hanurista kummassakin...:D

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Nyrkkeilijä tai muusikko Halme ei ole, mutta jos ottaa kantaa muihin kuin näihin asioihin, asiallista tekstiä yleensä tulee. Ja onhan hän hyvä showmies, voitaisin vaihtaa Joonas Hytönen Show´n tilalle Tony Halme Show.

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Hyvä showmies, huono nyrkkeilijä

Tony on paitsi hyvä showmies, myös hyvä bisnesmies, kun on oivaltanut kerätä "löysät" rahat pois hyvin helpolla tavalla: soittamalla suutaan. Eikä Tony todellakaan ole tyhmä, mielipiteet vaan tulee hieman eri "kielellä" kuin yleensä. Menee sillä toki välillä hieman ja vähän enemmänkin överiksi, mutta se sallittakoon. Ja mitä väitettyyn rasistisuuteen tulee, Tony vaan sanoo mielipiteensä erilaisista etnisistä vähemmistöistämme, tulkittakoon se sananvapauden käyttämiseksi eikä kiihottamiseksi kansanryhmää vastaan.

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Halme on yksi niitä merkillisyyksiä, joita Suomeen näyttää mahtuvan Satu Lapin vierellä tallustamaan. Mies potee jonkunasteista fobiaa ainakin seuraavia kohtaan:

1. Eri väriset ihmiset
2. Eri näköiset ihmiset
3. Sukupuoleltaan häilyvät tai homoiksi tunnustautuneet
4. Miessukupuolta edustavat ylipäänsä (saattavat olla kuitenkin homoja)
5. Taiteilijat
6. Urheilijat
7. Varakkaat
8. Köyhät
9. Suurisuisemmat (kuin hän)
10. Lahjakkaammat (kuin hän)
11. Ulkoisesti heikommat (kuin hän)
12. Oikeasti älykkäät
13. Oikeasti hauskat

Joku varmaan osaa naputella latinankieliset termit noille. Olisi noita lisääkin, mutta ei kiinnosta enempää tämä aihe.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Kai Suomen skinheadeillakin pitää joku idoli olla? Muuten ei minulla ole mitään räväkkää mielipidettä miehestä. Tosin voisi olla mielenkiintoinen kokemus mennä aukomaan päätänsä Halmeelle aamuyöllä jonkin snagarin jonossa. Siis tyylin: Mikä vitun paksuniskainen natsi täällä uhoo, nyt sä lähdet tai sä itket ja lähdet... pitäiskö kokeilla?

Lust4life

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nakkikioskilla aukomisesta ja skineistä muistui mieleeni eräs hauska tapaus täältä mansesterista. Kaupungissa oli käynnissä joku nyrkkeilyturnaus (Tammer-turnaus?) ja liikkeellä oli monenväristä ja näköistä miestä. No, eräänä iltana sitten seurasin katseella kun kaksi isänmaan nahkapäistä ylpeyttä päätti mennä opettamaan mutiaiselle tapoja. Sopiva uhri, pienikokoinen tummahipiäinen kaveri seisoskeli verkkareissaan jotain odottaen siinä Sokoksen kulmalla. Molemmat uhriaan päätä pidemmät nahkapojat kävelivät rempseästi appelsiinit kainalossa tumman pojan luokse ja alkoivat soittaa poskea. Kaveri koitti vaan olla tyyni ja peruuttaa pois tilanteesta mutta huonolla menestyksellä. Sitten toinen skini otti ja tuuppasi kaveria kaksin käsin rinnuksista. Meni noin nanosekunti ja samainen tuuppaaja piteli naamaansa maassa pötköttäen. Toinen skini jähmettyi tuijottamaan suu auki, ja tumma kaveri käveli kaikessa rauhassa tilanteesta pois. Silloin näkyi sinne tien toiselle puolellekkin selvästi että kaverin selässä luki jotain: Team Cuba.

Oli se hienoa...

ipaz

Jäsen
Vaikka Halme onkin tehnyt itsensä viimeaikoina aikamoiseksi sirkuspelleksi (lähinnä musiikkia tarkoitan) niin on sillä ainakin reilut ja rehelliset mielipiteet. Ja siinä on mies joka seisoo sanomansa takana, eikä ala häntä koipien välissä selittämään.

Vaikka Tony ei mikään älyn jättiläinen (ilmeisestikään) ole, niin kannanotot esim. Suomen poliitiikkaa ja vaikka veteraanien kohtelua kohtaan ovat ihailtavia. Nyt mies on ilmeisesti tyrkyllä eduskuntaan, enkä yhtään ihmette vaikka sinne pääsisikin.

Halme osaa tienata rahaa juuri omilla avuillaan, suurella suulla ja vielä vielä suuremmilla lihaksilla. Mies ei selittele tappioitaan nyrkkeilykehässä vaan on aina rehellisesti myöntänyt että "turpaan tuli". Mitä rasistisuuteen tulee, niin eikös se juuri antanut lausunnon, jossa ilmoitti vähät välittävänsä ihmisten ihon väristä. Enemmän on huolissaan siitä kun Suomessa rahaa syydetään työttämille pakolaisille eikä itsenäisyyden taistelleille veteraaneille.

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti ipaz
Vaikka Halme onkin tehnyt itsensä viimeaikoina aikamoiseksi sirkuspelleksi (lähinnä musiikkia tarkoitan) niin on sillä ainakin reilut ja rehelliset mielipiteet. Ja siinä on mies joka seisoo sanomansa takana, eikä ala häntä koipien välissä selittämään.

Vaikka Tony ei mikään älyn jättiläinen (ilmeisestikään) ole, niin kannanotot esim. Suomen poliitiikkaa ja vaikka veteraanien kohtelua kohtaan ovat ihailtavia. Nyt mies on ilmeisesti tyrkyllä eduskuntaan, enkä yhtään ihmette vaikka sinne pääsisikin.

Halme osaa tienata rahaa juuri omilla avuillaan, suurella suulla ja vielä vielä suuremmilla lihaksilla. Mies ei selittele tappioitaan nyrkkeilykehässä vaan on aina rehellisesti myöntänyt että "turpaan tuli". Mitä rasistisuuteen tulee, niin eikös se juuri antanut lausunnon, jossa ilmoitti vähät välittävänsä ihmisten ihon väristä. Enemmän on huolissaan siitä kun Suomessa rahaa syydetään työttämille pakolaisille eikä itsenäisyyden taistelleille veteraaneille.

Voiko tohon enää mitään lisätä? Toni Halme ei salaattia eikä sanojansa syö! Halmeen voi "bongata" SPORT FM:n aamulähetyksistä..Yhdenkin kerran hän ehdotti squash-hyväntekeväisyyskisaa, jossa vastakkain olisivat "julkkikset vs. mulkkikset".. :D

PMarleau

Jäsen
käykää koittamassa...

... kaikki jotka haukutte miestä "huonoksi nyrkkeilijäksi"...

Tonyn huonous nyrkkeilijänä on siis helposti todettavissa... :)

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti polvipetteri
Halme on yksi niitä merkillisyyksiä, joita Suomeen näyttää mahtuvan Satu Lapin vierellä tallustamaan. Mies potee jonkunasteista fobiaa ainakin seuraavia kohtaan:

1. Eri väriset ihmiset
2. Eri näköiset ihmiset
3. Sukupuoleltaan häilyvät tai homoiksi tunnustautuneet
4. Miessukupuolta edustavat ylipäänsä (saattavat olla kuitenkin homoja)
5. Taiteilijat
6. Urheilijat
7. Varakkaat
8. Köyhät
9. Suurisuisemmat (kuin hän)
10. Lahjakkaammat (kuin hän)
11. Ulkoisesti heikommat (kuin hän)
12. Oikeasti älykkäät
13. Oikeasti hauskat

Tony Halme sanoo uudessa "Tuomiopäivä" -kirjassaan seuraavasti:

Multa kysellään jatkuvasti olenko mä rasisti tai natsi, ja mä vastaan noihin kysymyksiin mielelläni. Mä en tosiaankaan vihaa tai tuomitse ketään sen ihonvärin tai kansallisuuden tai seksuaalisen suuntautumisen perusteella. Mä en pidä laiskoista mustista, mutta en mä pidä laiskoista valkoisistakaan. Mä en pidä mustalaisista jotka myy lapsille viinaa mutta yhtä vähän mä pidän valkoisista, jotka myy lapsille viinaa. Mä en vihaa kaikkia ryssiä, mutta mä vihaan niitä ryssiä, jotka yritti 50 vuoden ajan valloittaa ja miehittää meidän maata ja ihan yhtä paljon mä vihaan niitä suomalaisia jotka petti oman maansa ja oli siinä mukana. Mä en vihaa homoja tai lesboja, mutta mä en silti hyväksy sitä, että niille annettaisiin lupa mennä naimisiin kirkossa tai adoptoida lapsia. Mä en ole rasisti, mä olen isäänmaallinen realisti niin kuin suurin osa suomalaisista. Välillä mua naurattaakin koko rasistilässytys. Mulla on taatusti ollut ja on edelleen enemmän esimerkiksi mustia kavereita kuin 99 prosentilla suomalaisista.

Tuo äskeinen oli siis lainattua Tony Halmeen uudesta kirjasta, toivottavasti "Polvipetteri":kin lukee tämän viestin. Halmeen molemmat kirjat ovat erinomaisia, mutta tämä uutuus varsinkin on varsinainen mestariteos, sillä Halme antaa "Tuomipäivä" -kirjassaan kyytiä mm. kansanedustajille, etenkin Tuomioja on ns. tulilinjalla. Myös mm. Halonen saa osansa, sillä hän ei Halmeen mielestä arvosta tarpeeksi sotaveteraaneja, mikä on minunkin mielestäni totta. Kirjassa on paljon samoja mielipiteitä, kuin minulla, joten se on, kuin minun kirjoittama, vaikkakin kirosanoja kirjassa on kyllä ihan liikaa. Mm. feministit ja hopot saavat kuulla kunniansa. Tässä yksi hauska lause kirjasta: "Näyttäkää minulle tyytyväinen feministi niin mä näytän teille Jari Sillanpään tyttöystävän". :)

Ja tosiaan, Halme on aina myöntänyt/sanonut, ettei hän ole nyrkkeilijä, vaan nimenomaan tappelija, että se siitä.

Ja, kun jotkut haukkuvat tuota Halmeen levyä, niin minä sanon kyllä, että "Mestarit Salilla" -cd on erittäin laadukkaasti tuotettua musiikkia. Lauluääni ei ehkä ole tietenkään mikään mainio, mutta parempi kuitenkin, kuin Nykäsen Matilla.... :)

Jos Halme pyrkii eduskuntaan, niin "Tuomiopäivä" -kirja on erinomainen tietopaketti Halmeen mielipiteistä, sillä kirja on täynnä Halmeen erinomaisia mielipiteitä loistavalla huumorilla, mutta myös Halmeen viime vuosien elämästä kerrotaan, joten voin todellakin suositella tätä kirjaa.

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti Predator
Kai Suomen skinheadeillakin pitää joku idoli olla? Muuten ei minulla ole mitään räväkkää mielipidettä miehestä. Tosin voisi olla mielenkiintoinen kokemus mennä aukomaan päätänsä Halmeelle aamuyöllä jonkin snagarin jonossa. Siis tyylin: Mikä vitun paksuniskainen natsi täällä uhoo, nyt sä lähdet tai sä itket ja lähdet... pitäiskö kokeilla?

Noita Halmeen haastajia riittää kyllä todellakin paljon, kuten Tony kirjassaan sanoo, ja sanompa vaan, että sopii koittaa yrittää, mutta eipä taitaisi Sinusta(kaan) olla Halmeen tyrmääjäksi, mutta ei kyllä minustakaan.... :)

Ei minulla toisaalta edes olisi mitään syytä haastaa riitaa Halmeelle.

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Turha jätkä. Uhoa riittää ja luulee ilmeisesti olevansa kovakin jätkä. Musiikki on aivan kamalaa. Täysin tuotettua musiikkia ja mies joka ei osaa laulaa pistetty sitä puhumaan. Lisäksi tekee itsestään täysin pellen näissä televisiomainoksissa. Ja kyllä hiukan epäilen sitä, että mies olisi kummoinenkaan tappelija. Tervemenoa Amerikkaan harrastamaan sitä lajia. Suomella ei tule ikävä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy