Mitä mieltä olet Tony "Viikinki" Halmeesta?

• 5 255
  • 40

Mitä mieltä olet Tony "Viikinki" Halmeesta?....

• Hyvä ja kova jätkä!

Ääniä: 27 21,6%
  • Hyvä showmies, mutta huono nyrkkeilijä....

Ääniä: 52 41,6%
  • Turha uhoaja!

Ääniä: 45 36,0%
  • Ei mielipidettä.

Ääniä: 1 0,8%

• Äänestäjiä
    125

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Halmeella riittää uhoa, mutta turhan moni ottaa kaikki miehen lausahdukset liian todesta ja muodostaa käsityksen itsestään liikoja luulevasta wannabe-nyrkkeilytähdestä. Asia ei kuitenkaan ole näin, Halmehan on ennenkaikkea show-mies joita jäyhässä Pohjolassa ei julkisuudessa turhan paljoa ole pyörinyt. Ehkä miehen tyyli ei ole suomalaisille riittävän tuttu, jotkut kun tuntuvat napsuvan jo pelkästään siitä kun kuulevat Halmeen uhoavan Mestarit salilla-levyllään olevan kuningas voittamaton tjms. Kuunnelkaa joskus sitä levyä toisellakin korvalla, osa biiseistä on melko pätevää dancea, eikä Halme mikään maailman huonoin räppääjäkään ole. Menee mainiona huumorimusana, jota kuuntelee vaikka omaksi ja kanssamatkustajien iloksi viikonloppureissuissa ;)

Halme ei myöskään turhaan selittele tappioitaan. Viimeksi, Tanskassa hävittyään hän kommentoi lehtien palstoilla seuraavaan tyyliin "Turpaan tuli lujaa mutta oli helvetin hauskaa", siinä vähän asennetta, eikä kai mitään järkyttävää uhoamista?

Tuamas

Jäsen
Lankaan olette menneet...

Suurin osa teistä nimittäin on mennyt lankaan Halmeen kanssa.
Äijä on oikeasti pirun fiksu ja terävä sälli, osaa vain vetää oikeista naruista provosoidakseen ihmisiä.
Jos otatte äijän puheet vakavasti, niin olette menneet Halmeen ansaan.

Mies vetää hommat äärimmäisyyksiin ja siten saa ihmiset joko rakastamaan tai vihaamaan.

Oikeastaan olen aikalailla samaa mieltä tuon uudesta kirjasta lainatun pätkän kanssa ja se vahvistaa entisestään sitä kuvaa mikä minulla on Halmeesta.

En ota kantaa siihen onko hän "kova jätkä" tai kova nyrkkeilijä tms.

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti Predator
Siis tyylin: Mikä vitun paksuniskainen natsi täällä uhoo, nyt sä lähdet tai sä itket ja lähdet... pitäiskö kokeilla?

Onko "Saalistajalla" hyväkin henkivakuutus:D

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Viestin lähetti Predator
Tosin voisi olla mielenkiintoinen kokemus mennä aukomaan päätänsä Halmeelle aamuyöllä jonkin snagarin jonossa. Siis tyylin: Mikä vitun paksuniskainen natsi täällä uhoo, nyt sä lähdet tai sä itket ja lähdet... pitäiskö kokeilla?
Kuuluisia viimeisiä sanoja...

PJay

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hyvä show-mies.
Halmeen nyrkkeilijän kyvyistä saa paljon positiivisemman kuvan jos katsoo edes yhden "maailmanmestari" Butterbeanin "otteluista".

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
siis ihan hupaisa tyyppi , vaan hiukka valehteleva . Väittää että ei ikinä ole saanut tuomiota pahoinpitelystä , mikä ei siis pidä paikkansa.

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Huuhaa

Tony Halme sanoo uudessa "Tuomiopäivä" -kirjassaan seuraavasti:

Multa kysellään jatkuvasti olenko mä rasisti tai natsi, ja mä vastaan noihin kysymyksiin mielelläni. Mä en tosiaankaan vihaa tai tuomitse ketään sen ihonvärin tai kansallisuuden tai seksuaalisen suuntautumisen perusteella. Mä en pidä laiskoista mustista, mutta en mä pidä laiskoista valkoisistakaan. Mä en pidä mustalaisista jotka myy lapsille viinaa mutta yhtä vähän mä pidän valkoisista, jotka myy lapsille viinaa. Mä en vihaa kaikkia ryssiä, mutta mä vihaan niitä ryssiä, jotka yritti 50 vuoden ajan valloittaa ja miehittää meidän maata ja ihan yhtä paljon mä vihaan niitä suomalaisia jotka petti oman maansa ja oli siinä mukana. Mä en vihaa homoja tai lesboja, mutta mä en silti hyväksy sitä, että niille annettaisiin lupa mennä naimisiin kirkossa tai adoptoida lapsia. Mä en ole rasisti, mä olen isäänmaallinen realisti niin kuin suurin osa suomalaisista. Välillä mua naurattaakin koko rasistilässytys. Mulla on taatusti ollut ja on edelleen enemmän esimerkiksi mustia kavereita kuin 99 prosentilla suomalaisista.

Kysymys Huuhaalle. Korvasitko Halmeen usein käyttämän "neekeri"-sanan mustalla tuossa tekstinpätkässä? Itse eilen vilkuilin kirjakaupassa huvikseni tuota kirjaa, kyllähän sieltä hyvät naurut lähti, mutta pistää kyllä pahasti silmään välillä nuo Tonyn naurettavat kärjistykset pakolaisiin ja muihin vähemmistöryhmiin liittyvissä asioissa.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Täysi pelle, mutta eiköhän sekin vielä eduskuntaan päädy.

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti juhaht

Kysymys Huuhaalle. Korvasitko Halmeen usein käyttämän "neekeri"-sanan mustalla tuossa tekstinpätkässä? Itse eilen vilkuilin kirjakaupassa huvikseni tuota kirjaa, kyllähän sieltä hyvät naurut lähti, mutta pistää kyllä pahasti silmään välillä nuo Tonyn naurettavat kärjistykset pakolaisiin ja muihin vähemmistöryhmiin liittyvissä asioissa.

En korvannut vaan lainaamani teksti oli ihan täysin suoraan lainattu. En lisännyt lainaukseen edes siitä puuttuvia pilkkuja.... :)

Tuon lainaamani kappaleen jälkeen on tosin tekstiä, jossa mainitaan muutaman kerran tuo "ne.keri" -sana. Halme kyllä väittää kirjassaan kovasti, ettei tuo ne.keri -sana ole mitenkään rasistinen, ja niin sanoo kyllä moni muukin. Itse en ota asiaan kantaa.

Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Halme

Hyvä showmies,en ole lukenut uutta tuomiopäivä kirjaa mutta ainakin ensimmäine jumala armahtaa minä en oli todella hyvä,pari kertaa nauratti oikein kunnolla!

Huuhaa

Jäsen
Re: Halme

Viestin lähetti Rob Ray#32
Hyvä showmies,en ole lukenut uutta tuomiopäivä kirjaa mutta ainakin ensimmäine jumala armahtaa minä en oli todella hyvä,pari kertaa nauratti oikein kunnolla!

Jos noin on, niin sitten kannattaa todella ostaa myös "Tuomiopäivä" -kirja, sillä se on mielestäni vieläkin hauskempi. Kyllä tuli meinaan naurettua useaan otteeseen myös "Tuomiopäivää" -luettaessa, sillä oli siinä sen verran mainiota huumoria.... :)

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Oikea asenne herralla nimellä Halme. Harva osaa yhtä hyvin saada showta aikaan Suomen kokoisessa pikkumaassa. Eli ookoo jätkä.

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ööööh...

Itse äijästä en sano mitään mutta...

Eräs asiaa sivuava biisi kiinnostaa.
Kyseessä on ilmeisesti KISS FMn jonkun DJn tekemä versio jostain Anssi Kelan biisistä joka kertoo Tony Halmeen kuuluisasta Espanjan matkasta/lomasta. Kaveri sanoi kuulleensa juuri KISSiltä kyseisen biisin. Tietääkö kukaan ko. asiasta mitään ja löytyykö biisi mahdollisesti netistä mistään???

Huuhaa

Jäsen
Re: ööööh...

Viestin lähetti Mad E
Itse äijästä en sano mitään mutta...

Eräs asiaa sivuava biisi kiinnostaa.
Kyseessä on ilmeisesti KISS FMn jonkun DJn tekemä versio jostain Anssi Kelan biisistä joka kertoo Tony Halmeen kuuluisasta Espanjan matkasta/lomasta. Kaveri sanoi kuulleensa juuri KISSiltä kyseisen biisin. Tietääkö kukaan ko. asiasta mitään ja löytyykö biisi mahdollisesti netistä mistään???

Laulun nimi on "Tony Halme sutaisee". Esimerkiksi www.audiogalaxy.com -osoitteesta voit hakea/ottaa tämän kyseisen kappaleen, vaikkei se mielestäni mikään erikoinen/mainio kappale olekaan. Halmeen omalla levyllä on paljon erinomaisempia lauluja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy