Viestin lähetti Oiva
Pidättekö te ihmiset kotonanne baarikaappia? Mitä sieltä löytyy tällä hetkellä? Mitä sinne pitäisi hankkia? Mitä jokaisessa baarikaapissa tulee teidän mielestänne olla? (Reds: siellä ei kuulu olla aasialaisia viskejä!) Kuinka usein täydennätte kaappia ja paljonko siihen menee rahaa?
Oiva:Pysyy se baarikaappi pitelemättäkin meidän huushollissa.Minun kaapista ei löydy tällä hetkellä juuri mitään,mutta jotain sentään.Palataan siihen myöhemmin,sillä valotan Oivalle hieman tuon viskin tarinaa.
Minä en ole nimittäin itse hommannut sitä aasialaista paskaa sinne hyllyyn.Duunikaverini toi sen paskan mulle tuliaisina (eipä taida kovinkaan paljoa musta digata).Sitä paitsi se "soijapullo" on jo edesmennyt,sillä juotin sen kavereilleni.
Frendit tulivat hakemaan minua tuolloin raflaan mukaan,mutta minulla ei ollut fyffeä,joten juotin niille sen myrkyn ennen ravinteliin menoa.Tämän jälkeen olikin kohtuullista vaatia ilmaisia juomia ravintelissa.Se oli muuten sama keikka,jolloin soitin sulle sieltä parvekkeelta (siivosin siellä kämpillä aivan hulluna,muistatko? :) ).
Noista meidän seikkailuistakin saisi tänne saitille todella kipeetä tarinaa,sillä niin kuutamolla me (sää ja mää,kun jutellaan puhelimessa) ollaan välillä.
Sitten niihin olemattomiin viinaksiin.Muistakaa että olen köyhä yrittäjä,jota emäntä riistää kybällä.
-Stroh 80 (JanJ:n suosikki,varsinkin raakana..hah hah haa!!! )
-Lakkalikööri
-Dracula vodka
-Old Thomas whisky
-Ouzo
-Bols Blue
-Casal mendels
-Santa Cecilia
-Ernest&Julia Gallo California
-Napoleon brandy
Näitä kaikkia tuotteita on hyllyssäni yksi kappale kutakin,eli ei mene kovinkaan hyvin tällä jullilla.Haaveilen kyllä kybällä kaapin täyttämisestä,mutta kun emäntä ei haaveile samoista asioista,niin vaikeata tuo on.
On tämä yhtä helvettiä. ;o)