Pelaajien fotoja nimmarella varustettuna.Muutama kova nimi on jo seinällä kehyksissä.Kurrilta tulee kohta Devilsin ja Oilersin paidassa fotot.Paras fotoni on ilman muuta Väinön iso kuva nimmarilla.Temestä puutuu ainoastaan Jokerien(Yllätys)foto ja Sharksin,muut on.Yksi kuvistani yltää melkein samalle tasolle Väinön kanssa ja se on Kurri ja Tiki isossa kuvassa Mamma Rosan edessä.
Keräily on kivaa,mutta emäntä ei sitä välillä vaan ymmärrä.Perkele,määrätyt Hifk:n kuvat olen jo joutunut viemään duuniin toimistoon evakkoon,kun hän ärähti.Tulee muuten hauska muisto mieleen,koskien näitä fotoja.Korpisalo oli meillä kylässä ja hän tottakai rupesi niitä kuvia katsomaan.Tsiigaili siinä Koivua,Selännettä,Nummista ja kummpaneita,löysipä omankin kuvan Ässä ajoilta,ennen Eurooppaan menoa.Siinä se oli Väinön vieressä ja Korppi siihen naurahtaen,että kovaan seuraan oot vanhan laittanut.Minä sanoin Korpille,jotta seinälläni ovat juuri ne pelaajat,joita itse arvostan.
Oli muuten Korppi "hiukan"kyrpiintynyt matsin jälkeen,kun hänen kanssaan juttelin.Mailahäirinnästä paasasi suu vaahdossa,itse vain kuuntelin kiltisti,eihän sitä viitsinyt enää enemmän suututtaa.:D :D Sanoi vielä tuosta yhden tuomarin tulosta,jotta katsotaan nyt.Pelaajayhdistys kuulemma aikoo asian hyväksi vielä protesteja tehdä.