Mitä juomaa lasissasi juuri nyt?

  • 28 841
  • 347

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Eiko kuitenkin kaikkia kiinnosta se, mita jollain tuntemattomalla tyypilla on jossain Pera-Keravalla lasissaan? Semminkin kun heti kohta kirjoittamisen jalkeen sita ei siella enaa ole.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Minulla on lasissani nollavolttista Gefilus-piimää, se kun tekee hyvää polttareissani karrelle palaneelle ruokatorvelleni.
 
Eiko kuitenkin kaikkia kiinnosta se, mita jollain tuntemattomalla tyypilla on jossain Pera-Keravalla lasissaan? Semminkin kun heti kohta kirjoittamisen jalkeen sita ei siella enaa ole.

Jäi hieman epäselväksi mitä meidän ameriikan kirjeenvaihtajalla on lasissaan siellä jossain Oregonin perukoilla.

Niin muuten itselläni on ihan vaan vettä. Ja maistuu.
 

Cube

Jäsen
Mahtava ketju. Olin positiivisesti yllättynyt, että selvittiin viidenteen viestiin asti ennen kuin joku alkoi pätemään alkoholinjuonnillaan. Myös ensimmäisen sivun lopussa tullut siivoamista koskeva viesti oli kerrassaan mielenkiintoinen. Jatkakaa toki samaan malliin.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
On niin mielenkiintoinen ketju, etten voi vastustaa kiusausta kertoa teille kaikille mitä juomaa lasissani on juuri nyt... Nimittäin mehukatin päärynämehua, on ihan hyvää muuten!
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Vaihdoin keltaiseen jaffaan. Aika hyvää itse asiassa. Aika aliarvostettu limu. Toimii sellaisenaan ja blissinä. Ihan kunkkujuoma.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Josko tässä illan ratoksi nauttisin pari lasia J.P. Chenet´tä, alkavat kesälomapäivätkin käydä niin vähiin että hankkiuduttava eroon kaikista ylimääräisistä.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Vaihdoin keltaiseen jaffaan. Aika hyvää itse asiassa. Aika aliarvostettu limu. Toimii sellaisenaan ja blissinä. Ihan kunkkujuoma.

Erittäin hyvin sanottu. Keltainen jaffa maistuu juurikin nyt tiukan krokettikisan jälkeen

Hei nyt kuulolla kaikki! Mulla on tässä omenamehua, Tropic.

Ny vähän mukahassuttelua eli hakamussuttelua. PASKA TROPIC,LUKKOON
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mahtava ketju. Olin positiivisesti yllättynyt, että selvittiin viidenteen viestiin asti ennen kuin joku alkoi pätemään alkoholinjuonnillaan. Myös ensimmäisen sivun lopussa tullut siivoamista koskeva viesti oli kerrassaan mielenkiintoinen. Jatkakaa toki samaan malliin.

Nämä ovat aina parhaita viestejä. Älä jatka samaan malliin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vaihdoin keltaiseen jaffaan. Aika hyvää itse asiassa. Aika aliarvostettu limu. Toimii sellaisenaan ja blissinä. Ihan kunkkujuoma.

Erittäin hyvin sanottu. Keltainen jaffa maistuu juurikin nyt tiukan krokettikisan jälkeen

Aiemmin illalla kerroin lasissani olevan piimää.

Nyt Hartwallin keltaista jaffaa menee täälläkin. Järvi-grillillä oli kännisiä mustalaisia ja muutenkin niin sekavannäköistä sakkia, että päätinkin Järvärin kerrosburgerin sijaan syödä metukkasämpylöitä ja jaffaa. Olisin saattanut ostaa grillistä Coccola-pullon, mutta nyt on juomana siis jaffaa.

Pientä psykologista sivumakua tuo mielleyhtymä leuattomaan purjehtijaan.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Tällä hetkellä Hartwallin Originaalia vissyvettä!

On muuten suht kallista kivennäisvedeksi tämä, melkein 3e/1,5l tuolla lähikaupassa. Tässä on onneksi sentään hiilihappoja, toisin kuin Novelleissa. Novelle sitruuna on kyllä ihan hyvää.

Mainittakoon vielä selvennyksenä, että muki (keltainen, Bluesin logo) on tällä hetkellä tyhjä, mutta hetki sitten korkattu pullo on tuossa vieressä. Säilyy sopivan hapokkaana kun ei kaada vissyä mukiin/lasiin seisomaan.
 

Dolgor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Rags
Kolaa (oon niiqk k0la-olli mut c8 :D.d:dDD::!!). Toki virvokkeiden nauttiminen näin iltaa vasten voi tuntua kummalliselta, mutta lupaan olla heittäytymättä villiksi. Onneksi on sentään light-pohjaista.
 

Dolgor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Rags
Mainittakoon vielä selvennyksenä, että muki (keltainen, Bluesin logo) on tällä hetkellä tyhjä, mutta hetki sitten korkattu pullo on tuossa vieressä. Säilyy sopivan hapokkaana kun ei kaada vissyä mukiin/lasiin seisomaan.
Aina inhaa pistää kaksi omaa postia peräkkäin, mutta tämä on mainittava. Paranormaalisti oman lasin vieressä seisoo sama, ruma muki (muistaakseni kaksi euroa aikanaan maksanut). Sattumaa?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kokista tuossa lasissa äsken vielä oli.Nyt tosin tyhjä.En tiedä onko vain henkimaailman asioita,mutta toivottavasti olisi jotain hyötyäkin siihen tuosta juomasta että jaksaa valvoa taas tämänkin yön ja 3 seuraavaakin.Äsken laitoin colan joukkoon myös hieman energiajauhetta jos oikeasti auttaisikin siihen että pysyy virkeämpänä.
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Hei nyt kuulolla kaikki! Mulla on tässä omenamehua, Tropic.

Saamari! Ostin eilen (siis tiistaina) 5 litraa tarjous-hintaan. :)

Myös tuo keltainen jaffa toimii helvetin hyvin. Sitä on himassa. Mut nyt oon töissä ja muki on tyhjä. Äsken siinä oli vielä kahvia.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vasemman käteni vieressä, n. 2,5 cm:n päässä näppäimistössä olevassa mukissa on suurin piirtein desilitra kiehuvasta vedestä ja Nescafé Kulta -pikakahvirakeista valmistettua juomaa.

Juomassa on myös sokeria. Kuppi on muodikkaan vihreä ja se on ostettu Haaparannan Ikeasta.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Katsos perkele, samaa tavaraa meikäkin kiskoi tuossa tunti sitten, ilman sokeria kuitenkin...huuuu
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös