Eiko kuitenkin kaikkia kiinnosta se, mita jollain tuntemattomalla tyypilla on jossain Pera-Keravalla lasissaan? Semminkin kun heti kohta kirjoittamisen jalkeen sita ei siella enaa ole.
Vaihdoin keltaiseen jaffaan. Aika hyvää itse asiassa. Aika aliarvostettu limu. Toimii sellaisenaan ja blissinä. Ihan kunkkujuoma.
Hei nyt kuulolla kaikki! Mulla on tässä omenamehua, Tropic.
Mahtava ketju. Olin positiivisesti yllättynyt, että selvittiin viidenteen viestiin asti ennen kuin joku alkoi pätemään alkoholinjuonnillaan. Myös ensimmäisen sivun lopussa tullut siivoamista koskeva viesti oli kerrassaan mielenkiintoinen. Jatkakaa toki samaan malliin.
Vaihdoin keltaiseen jaffaan. Aika hyvää itse asiassa. Aika aliarvostettu limu. Toimii sellaisenaan ja blissinä. Ihan kunkkujuoma.
Erittäin hyvin sanottu. Keltainen jaffa maistuu juurikin nyt tiukan krokettikisan jälkeen
Aina inhaa pistää kaksi omaa postia peräkkäin, mutta tämä on mainittava. Paranormaalisti oman lasin vieressä seisoo sama, ruma muki (muistaakseni kaksi euroa aikanaan maksanut). Sattumaa?Mainittakoon vielä selvennyksenä, että muki (keltainen, Bluesin logo) on tällä hetkellä tyhjä, mutta hetki sitten korkattu pullo on tuossa vieressä. Säilyy sopivan hapokkaana kun ei kaada vissyä mukiin/lasiin seisomaan.
Hei nyt kuulolla kaikki! Mulla on tässä omenamehua, Tropic.
Jäi hieman epäselväksi mitä meidän ameriikan kirjeenvaihtajalla on lasissaan siellä jossain Oregonin perukoilla.