Mitä juomaa lasissasi juuri nyt?

  • 28 659
  • 347

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Maitoa tällä kertaa. Olen aika ylpeä itsestäni - olen päässyt kokonaan eroon hiilihappojuomista! Ennen tuli noita Light-limukoita juotua paljonkin kun "eihän ne edes lihota"... Nyt saanut ne korvattua ihan vedellä ja maidolla. Olokin on jopa erilainen - tai ehkä vain kuvittelen ;)
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jaloviinaa (*), mutta vähän vaan. Toisessa lasissa, tai oikeastaan mukissa on kaneliteetä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lasi tyhjeni juuri, mutta sahtiahan siinä oli. Vieläpä sahdinteon Suomen mestarin tekemää. Hyvää oli, ei siinä mitään.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Rodeo -energiajuomaa on lasissani. Pitää juoda yksi 0,5 litran pullollinen ennen töihin lähtemistä, jos vaikka piristyisi hetkeksi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vahvaa kahvia.
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Hyvää mustaa aamukahvia. Iltavuoro on maanantaina ihan mukava keksintö..
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vettä on lasi puolillaan, lenkin ja puntin jälkeen on varmaan paikallaan litkiä muutama annos.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Vettä on lasi puolillaan, lenkin ja puntin jälkeen on varmaan paikallaan litkiä muutama annos.
Onko se puoliksi tyhjä vai puoliksi täynnä?

Minun lasissani on Pirkka-Colaa. Loistava palautusjuoma treenien jälkeen, kuten kolajuomat yleensäkin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Maito-mustikkakeittosekoitus 50/50 suhteessa.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt se vesilasi on täysin tyhjä, ja janoon menee vuorostaan Cokis lightin jämiä suoraan pullosta.

Maistoin pitkästä aikaa Cokis lightia ja hämmästyin. Karmean vetistä litkua, edes lasillista en kyennyt juomaan loppuun. Täytin lasini Pepsi Maxilla, joka on mielestäni miljoona kertaa parempaa tavaraa. Joku tietysti väittää, että ne on samaa tavaraa, mutta näinhän ei toki ole.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Shottilasista löytyy Vana Tallinn nimistä eliksiiriä. Täytyy yrittää ajaa flunssa pois ennen uutta vuotta. Jos tällä ei lähde, niin sittten täytyy korkata Rigas Black Balsam. Sitä pelästyy pannahinen funssa varmasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös