Jarkko Ruudun taklaus Artturi Lehkoseen on jakanut mielipiteitä. Oikeastaan itse taklauksesta lähes kaikki ovat samaa mieltä: "Turha, ei olisi tarvinut taklata. Harmi, että loukkaantui."
Suurin mielipiteiden jakaja on ollut kuitenkin Jaken katse tuossa 34-35 sekunnin kohdalla, mitä se kertoo? Seuraavassa muutamia mielipiteitä valmiiksi:
Suurin mielipiteiden jakaja on ollut kuitenkin Jaken katse tuossa 34-35 sekunnin kohdalla, mitä se kertoo? Seuraavassa muutamia mielipiteitä valmiiksi:
Ruutu taklasi myöhässä, tiesi sen. Katse vielä kertoo kuinka tyytyväinen on "kouluttamisesta". Kunnioittaminen on aivan eri juttu sitten.
Kyllähän tuosta katseesta voisi lätkäistä pari peliä pelkästään! Ihan mahtavia analyysejä!
Minusta taas katse kertoo ihan vallan muusta, jopa päinvastaisesta. Mutta turhaa meidän kummankaan on lähteä noita faktoina esittämään.
Ihan samaa mieltä, toi katse kertoo kyllä kaiken kuinka on Apina on tyytyväinen itseensä
Minun mielestä Jaken katseesta voi päätellä, että hän ajattelee, "mitäköhän vaimo tosta sanoo", minkä takia Jake katuu tekoaan. Kaatuminen, joka sattuu samanaikaisesti KalPa-pelaajan tönästessä, kielii siitä, että Jake on hyvin epätoivoinen kun tietää saavansa nukkua sohvalla ensi yön.Olen videolta katsonut muutaman kerran. Ilman asenteita: Ei sinänsä mikään kovin paha, mutta turha ja tekijän ilme kertoo, että lopputulos oli se mitä hän lähti hakemaan (kehotan katsomaan tekijän katsetta videolla).