Kun näistä pitää valita niin..........pianoa. Kitaraa yritin joskus kersana opetella soittamaan, mutta päinvastoin kuin Euro71 väittää kaikki eivät sitä yksinkertaisesti opi soittamaan. Siitä hieman vanhempana soitin hetken aikaa bassoa todella huonossa ja naurettavassa speedmetal-bändissä, tosin tahtia hidasti hieman se tosiseikka etten osannut soittaa. Eikä ollut vahvistinta.
Mutta jos saisi oikein todella valita musikaalisuuden rintamalta, niin mikään ei harmita yhtä paljon kuin se, etten osaa laulaa. Olisipa se eri hienoa vetää silloin tällöin viisu ihan omaksi huvikseen, ei niinkuin nyt, ääni murtuen eikä edes nuotin vierestä, vaan jostain hyvin, hyvin paljon kauempaa. Suurin haaveeni joskus olikin että olisipa Jumala, tai Shiva tai kuka tahansa luonut minulle lauluäänen jolla ilahduttaa läheisiään mutta ei.....mitäpä sitä tässä elämässä saisi kuin kurjuutta ja tauteja sekä ikuisen persaukisuuden, ja kuoleman jälkeen pikakyydin Tuonelaan osallistumaan ikuiseen kekrijuhlaan jossa pääosissa olen minä...
Siis pianoa.