NHL kielsi jäälle lentävät lakit ja päästä irtoavat kypärät. Mikäli ennusmerkit yhtään pitävät paikkansa, saman linjan mukaan seuraavassa versiossa ei myöskään tulla näkemään katsomoon kimpoavia kiekkoja.Viestin lähetti stiflat
Tietysti pienet yksityiskohdat lisukkeiksi (mitä on joskus ollutkin) saattaisivat lisätä intoa ostaa myös seuraava versio.
Esim. hattrickistä lentää lakit, maalivahtien juomapullot maalin
päällä, kypärät irtoisivat kovista niiteistä ym.
Itse haluaisin nuo erkkojen värit vaihtaa ja pelaajien varusteita muokkailla, mutta kerrohan mistä mä sen erkka-editorin tuolta löydän?Viestin lähetti stiflat
REALISMIA!!! En käsitä miksei EA tajua jo vähitellen ruveta
kehittelemään pelejään realistisimmiksi. Luulisi ennemmin sillä
saavan ostajia enemmän kun että laittaa koko peli
naurunalaiseksi. Kaikenmaailman läpiajokamerat ym.
hidastuskamerat kesken pelin ovat aivan turhia. Puhumattakaan
typeristä apuselostajan "vitseistä".
Tietysti pienet yksityiskohdat lisukkeiksi (mitä on joskus ollutkin)
saattaisivat lisätä intoa ostaa myös seuraava versio.
Esim. hattrickistä lentää lakit, maalivahtien juomapullot maalin
päällä, kypärät irtoisivat kovista niiteistä ym.
Ja kaikki ketkä haluavat erkkarin värin vaihdettua tai valmentajan
kengännauhojen merkin valittua niin netin parhaimpiin lukeutuvia
addon sivuja kannattaa käydä katsomassa:
(myös aidot maajoukkueet, paidat, hallin mainokset, viimeisimmät
rosterit, valmentajat, ym. ym.)
www.nhldepot.net
www.cyber-nhl.net
En tiedä saako noita laittaa, mutta ottakaa pois jos ne haittaa.
Hyvät sivut kaikenkaikkiaan.
Viestin lähetti Tritiac
Itse toivoisin näkeväni joskus Championship Manager tyylisen lätkämanageripelin. Siinä kyllä olisi hommaa kerätä samanlainen tietopankki kuin CM:ssä on.
Viestin lähetti Lapa
Itse haluaisin nuo erkkojen värit vaihtaa ja pelaajien varusteita muokkailla, mutta kerrohan mistä mä sen erkka-editorin tuolta löydän?
Viestin lähetti Pitkä
NHL kielsi jäälle lentävät lakit ja päästä irtoavat kypärät. Mikäli ennusmerkit yhtään pitävät paikkansa, saman linjan mukaan seuraavassa versiossa ei myöskään tulla näkemään katsomoon kimpoavia kiekkoja.
Viestin lähetti Lapa
...koska haluan itse kehittää pelaajista tähtiä, Vlasakin taidot tällä hetkellä 79, kun olen pelannut kaksi kautta Vlasak ykkösketjussani.
Viestin lähetti Arnold
-Maalivahtien jäähyt. Helpommin penalttya molareille, ja maalivahtiin kohdistuvat taklaukset takaisin.
-Tuomarin ajelu + käytösrangaistus siitä.
Viestin lähetti ipanmies
Niin ja sitten tietysti vähän parempi alkudemo kun mitä on viime versioissa nähty.
Kuka muistaa vielä NHL 98:n alkudemon. samantapasta meininkiä tarvittas vaikka toisaalta eihän sillä mitään merkitystä itten pelin kannalta oo.
Viestin lähetti ace
Jos se oli se demo missä Arnot paiskasi jäähyboxin oven kiinni ja Potvinin lähikuvaa näytettäessä möree misääni sanoo "Are you afraid of masked man?" niin mä muistan se todella hyvin. Se oli kyllä tosi tyylikäs alkudemo ja sellanen sais tulla seuraavaankin. Yleensäkin sellanen demo ois parempi missä ois oikeeta NHL-kuvaa, eikä kankeita tietokoneukkoja tuulettamassa ja lämäämässä kiekon verkon läpi.