Mitä futisjoukkuetta ?

• 5 234
  • 86

Maestro

Jäsen
Ensi kaudella Veikkausliigaa pelaava FC Hämeenlinna lienee maininnan arvoinen. Pelejä en liiemmälti ole vaivautunut seuraamaan. Mitä nyt muutaman Suomen cupin ottelun, mikäli vastassa on ollut jokin pääsarjajoukkue. Ottelu FC Lahtea vastaan pari kautta sitten on jäänyt mieleen. Hml:n hallinnassa ottelu venyi 0-0-tilanteessa jatkoajalle, jolla Mika Väyrynen taisi tehdä kaikki neljä maalia pelin päättyessä FC Lahdelle 4-0.

Ensi kaudella voisi vaivautua useammin.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
MM/EM-kisojen lisäksi minua kiinnostaa futiksessa vain yksi asia: FC Jokerit ja ManU <b>eivät</b> menesty.

Nooh, sympatiapisteet menee ManC:lle ja Atlantikselle (ja miksei HJK:llekin)

Futiksen seuraaminen on sellaista, että lehdestä katson tulokset, jos sattuu silmään osumaan. Ei oikein nappaa suomalainen kuin kansainvälinenkään.

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos suomalainen liigakiekkoilu on tylsää, on suomifutis moninverroin tylsempää!! En pariin vuoteen ole jaksanut käydä peliäkään katsomassa, kun ei edellisilläkään kerroilla meinannut pysyä silmät auki. EM/MM kisoja on ihan miellyttävää seurata.

Edit: Ohhoh... enhän vastannut edes kysymykseen. :) No, eipä oikeastaan ole mitään suosikkia. Jenkkifudiksessa Roosters - vaikka kyseessä onkin ihan typerä peli.

Edit2: Kävinhän minä matsissa viimeeksi, kun Hookkerit pelasivat ensimmäisen kotiottelunsa uudella areenallaan. Tosin silloinkin menin vain, koska sain vapaaliput matsiin ja olut, kahvi, popcorn, jäätelö ja pikkupurtava lipukkeita neljälle...

Viimeksi muokattu:

tsei_tsei

Jäsen
Re: ManU....

Viestin lähettänyt käyttäjä Huuhaa
On sellainen trendijoukkue kautta maailman, jota TODELLA "vihaan", varsinkin, kun siellä pelaa se idiootti-Beckham. :mad:

Itsekään en liiemmin ManU:sta pidä, mutta Beckham on kyllä parhaimmillaan loistava pelimies. Ihailtavia keskityksiä ja vapareita, mutta Beckham myös puolustaa hyvin ja rakentaa peliä.

Suosikkeja jalkapallossa ei minulla ole, kunhan katselen. Tai on minulla ottelukohtaisia suosikkeja, mutta ei mitään sellaista kestosuosikkia.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
FC Jazz, MuSa ja Hollannin A-maajoukkue.

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ai niin, ja voisinhan lisätä listaani Hollannin maajoukkueen. Asuin ennen Hollannissa, joten Suomi-Hollanti-matsissa en oikein tietäisi, kumpaa kannattaisin. :)

Afan

Jäsen
-Liverpool FC, jonka viirin sain joskus pienenä poikana
-kotikaupungin HyPS
-tapauskohtaisesti se joukkue, jonka puolesta olen lyönyt vetoa

Niin, ja kuten olen jo maininnut, Italian maajoukkueelle en toivo mitään hyvää. Jalkapallo on urheilua, eikä filmaamisessa ole mitään urheilullista.

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
AS Parma
Real Madrid
Italian maajoukkue

pelaajista:
Roberto Carlos
Fabio Cannavaro
Zinedine Zidane
Alessandro Del Piero

Suomesta on sanottava Turun Inter.

Inhokit:
1.Manchester United
2.Saksan jalkapallo kaikilla tasoilla
3.FC Barcelona

entti7

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Team Harrier
Kotimaisista seuroista sydän sykkii edelleen MyPalle, jonka toiminnassa tuli oltua mukana useampia vuosia!

Ulkomaisista etenkin Liverpool, mikä juontaa juurensa MyPa-Liverpool -matsiin Myllykoskella muutama vuosi sitten. Toimin matsissa englantilaisten fanien tulkkina ja pääsin tutustumaan niiden meininkiin samalla muutenkin- hienoa porukkaa ja hieno joukkue!

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Olen enemmän maajoukkuejalkapallofani, kaikki EM- ja MM-ottelut katson, mutta seurajoukkueiden edesottamuksia vähemmän.

Silti:

Kaikkein suurin suosikki: Romania, vuodesta 1990. Olin yhdeksän vanha.
Muita: Italia EM 2000, Argentiina MM 1998, Fär-saaret ja San Marino.

Inhokit: Hollanti. Ranska.

Veikkausliiga: Vepsu - vanhan läänijaon pohjalta. RoPS ja FC Haka sukulaisten takia, vähän myös MyPa.
Inhokit: Hiukan HJK (hehheh), Jokerit ja Tampere United, vaikka Tampereella nykyään majailenkin.

Italia: Torino<>Toronto, get it? Tällä htekellä pidän peukkuja AS Romalle, tulisi vähän kiertoa.
Inhokit: vuoro vuosin Inter, AC Milan, Juventus Lazio, Roma.

Englanti: Wimbledon. Sympatiaa: Sunderland, Leicester, Coventry... ja täytyy myöntää että Liverpool.
Inhokit: toinen Mantsesterin joukkue (siis Tampere Unitedein lisäksi) ja West Ham.

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
ManU

Vähän aikaa on jo ihmetyttänyt, että mikäs ManUssa oikein mättää? Tähänkin galluppiin vastanneista usea muistaa erikseen mainita inhokikseen Unitedin. Onkos tähän jotain järkiperusteita, kun niin moni on tuota mieltä?

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulla syy ManU-vihaan on juuri sama kuin Jokeri-, TPS- ja Tshekki-vihaankin, eli joukkue, joka konemaisesti ottaa kaikki mestaruudet vuodesta toiseen v-tuttaa. (No, joo Jokerien edellisestä mestaruudesta on jo muutama ajastaika vierähtänyt, mutta mä oon mikä oon...)

Toinen syy on se, että se on niin suosittu (vastarannankiiskisyndrooma iskee jälleen).

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Inhoan ManUa täsmälleen samasta syystä.

Ja vielä yksi suosikki: AC Milan. Siellä pelas joskus vanhoina hyvinä aikoina niitä hollantilaisia.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
2 jalkapallosta ja 2 Jenkkifudiksesta

Jalkapallossa on kaksi selkää suosikkia:

HJK, niin kauan kuin muistan, niin ollaan faijan kanssa Klubin matseissa käyty, viimeisten 10 vuoden aikana tosin jo yksin.

Liverpool, kun Pool pelasi HJK:ta vastaan harjoitus matsin joskus 80-luvun puolivälissä, olin noin 10v. nappula ja isot pojat takanamme huusivat koko matsin Jan "Läski" Mölbylle ja siitä matsista lähtien olen ollut Liverpool-fani.

Jenkkifudiksessa:

Suomessa Roosters, kun on siellä tullut itsekin palloiltua.

NFL:ssä Buffalo Bills, "ikuinen kakkonen". 90-luvun vaihteessa joutui aina seuraamaan kun muut veivät voiton Billsien nenän edestä Super Bowlissa, mutta silti kannatus on säilynyt.

Edit: meinasi unohtua, fudiksessa kakkos suosikki on Manchester City, ainoa jengi, jonka matsin olen livenä Englannin liigassa nähnyt.

Huuhaa

Jäsen
Kuten jo mainitsin....

ManU on täydellinen trendijoukkue, ja osa"vihani" ManU:a johtuu k-pää -Beckhamista. Ylimielinen rahamiäs oikein viimeisen päälle, jota täydentää loistavasti hänen vaimonsa, ovat ne molemmat niin erinomaisia idiootteja. Ilmoittivat häävieraillensa jo hyvissä ajoin ennen häitänsä, että "Se on sitten ihan turha tuoda mitään rihkamaa", heille kelpasi vain riihikuiva RAHA.

Salomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suomesta ei varsinaista suosikkia löydy, paitsi tietenkin maajoukkue.
Euroopasta suosikkijoukkueitani jo vuosia on olleet:

Arsenal. Suosikkijengi jo pikkupojasta lähtien saarivaltakunnan joukkueista.

Bayern München. Karl-Heinz Rummenigge oli aikoinaan meikeläisen suosikkipelaaja, ja siitä se lähti. Nykyinen suhde joukkueeseen rajoittuu etäkannatukseen, vaikka aina Münchenissä käydessä tulee mahdollisuuksien mukaan pelissä käytyä. Toivottavasti jengi klaaraa Valencian ensi viikolla.

Olympiakos Pireus. Miksi kannatan myöskin tätä joukkuetta?
En tiedä.
Aikojen saatossa olen alkanut sympatiseeraamaan ko. jengiä, ja tuskinpa osaan koskaan selittää mistä kaikki lähti liikkeelle.

Maajoukkueista Suomi on suosikki, ja toivottavasti arvokisat kutsuvat jo lähivuosina.
Myös Saksa ja Brasilia lukeutuvat allekirjoittaneen suosikkeihin.

tsei_tsei

Jäsen
Re: Kuten jo mainitsin....

Viestin lähettänyt käyttäjä Huuhaa
ManU on täydellinen trendijoukkue, ja osa"vihani" ManU:a johtuu k-pää -Beckhamista. Ylimielinen rahamiäs oikein viimeisen päälle, jota täydentää loistavasti hänen vaimonsa, ovat ne molemmat niin erinomaisia idiootteja. Ilmoittivat häävieraillensa jo hyvissä ajoin ennen häitänsä, että "Se on sitten ihan turha tuoda mitään rihkamaa", heille kelpasi vain riihikuiva RAHA.

Etpä taida tuntea Beckhamia kuitenkaan henkilökohtaisesti? Se mitä tabloid-lehdistö jauhaa, on suurelta osalta varmasti paskaa tai vähintää erittäin väritettyä. Katselin Beckhamista kertovan dokumentin, niin varsin yksinkertaista elämäähän hän vietteli loppujen lopuksi. Jäi ihan sympaattinen kuvakin. Se talon akka oli kyllä melko ärsyttävä. Beckham saa kuitenkin kohdalleen tarpeettoman paljon paskaa, vaikka onkin tavallaan tilannut sen esiintymällä julkisuudessa niin selvästi.

Boogeyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Forssan Jalkapalloklubi

FJK. Tässä vaiheessa pakko hehkuttaa, että voittivat eilen
sunnuntaina TKT:n Tampereen piirin kolmosen matsissa 8-2!

Forssalaisen Jalkapallon paras saavutus tähänasti on viides sija III-divisioonassa, mutta monet uskovat ettätällä tai viimeistään ensi kaudella tuokin tilasto paranee.

Joukkueessa on myös Veikkausliiga kokemusta: Valmentaja on TPS:sta ja Interistä tuttu Tomi "J-P:n veli" Jalo. Keskikentällä pelaa 4 kautta RoPSia edustanut Tapio Kesälahti joka paukutti TKT:ta vastaan neljä maalia ja käytännössä syötti loput neljä.

Kansainväliset ykkössuosikkini ovat Italia ja Juventus,
eniten inhoamani seura on tietysti ManU

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy