Seurajoukkueet:
1. Ylivoimainen ykkönen meikäläisellä on EVERTON FC. Vähän saavutuksia vuosien varrelta, ikävä kyllä viime ajat ovat olleet hieman tuskaisia tuon menestyksen suhteen.
- Div.1 Champions: 1890-91, 1914-15, 1927-28, 1931-32, 1938-39, 1962-63, 1969-70, 1984-85, ja 1986-87
- Div.2 Champions: 1930-31
- FA CUP Winners: 1906, 1933, 1984, 1995
- European Cup Winners Cup Winners: 1966-67, 1984-85.
2. Fc Jazz, kotikaupungin ykkösjengi, menee nykyään liigafutiksen takia ohi MuSa:n.
3. MuSa, elikkä Musan Salama, jossa tuli nuorena potkiskeltua, sympatiat pienelle joukkueelle. Jos MuSa pelaisi liigaa niin olisi Jazz:in tilalla kakkosena.
4. Italia: AS Roma, ja jos nyt joku alkaa haukkumaan "glory faniksi" niin voin sanoa omistaneeni jo muutaman vuoden Roman pelipaidan. Silloin joskus kun Maradona pelasi Napolissa oli se Italian ykkönen, kun silloin oltiin itekkin pieni "Maradona".
5. Espanja: Atletico Madrid, tämä surullisen kuuluisa suur-koukkue josta löytyy Jesus Gill, Espanjan oma Antti Heikkilä, siis tottakai meikäläinen aina korruptoituneita jengejä kannattaa...
6. Saksa: Borussia Dortmund, jotenkin vain olen tämän tiimin puolella kun se sattuu pelaamaan jossain Euroopassa taikka ihan kotimaassaan. Andreas Möller on kai vaikuttanut siihen. Nyt hänkään ei enää siellä pelaile, vaan aivan väärässä tiimissä.
Maajoukkueet:
1. Argentiina, syynä Kempes, Buruzaga(en muista tarkkaan miten kirjoitetaan), Ganiggia, Balbo, Batistuta, Veron ja TIETENKIN MARADONA ja monia muita. Eka maajoukkue jonka pelin olen nähnyt tv:stä. Harmaa muistikuva -82 vuoden kisoista joissa Maradona teki ensi esiintymisen MM-tasolla Barcelonan pelaajana.
1. Suomi, toinen ykkönen. Kotimaa on aina kotimaa, ja nykyään maajoukkue antaa kovan vastuksen suurmaille.
2. Brasilia, varsinkin 80-luvun joukkueena ja pelaajat kuten Sokrates, Zico, Eder, Josimar, ym...
Joku vois sanoa et olen futishullu, mutta sanon sen ite ensiksi, hullu mikä hullu.
===================
The Pride Of Mersey Side
===================