Mitä et koskaan enää tee uudestaan.

  • 1 249
  • 8
K

Kiekkokatsoja

Uskallatko kertoa, että mitä et enää koskaan tee uudestaan?
Se voi olla jotain tyhmää, jota olet katunut. Tai sitten jotain ihan muuta. Vaikkapa mitä haluaisit tehdä, mutta et enää tee.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En koskaan enää mene Venäjälle. Vaikka en tarkkaan ottaen ole Venäjällä käynytkään, vaan Neuvostoliitossa. Silti, se neljä päivää Leningradissa syksyllä 1984 riitti koko elämäksi. Kaikki haisi paskalta paitsi kusi, mitään muuta syömäkelpoista ei löytynyt kuin kaviaaria ja paahtoleipää. Ihmiset olivat rumia, akat ylimeikattuja, karkit ja jätski yököttäviä, talot ja maisemat luotaantyöntäviä ja koko ajan pelotti että takaisin ei pääsekään. Että rajalla vain sanovat njet ja marssittavat Siperiaan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Avauta näin dramaattisesti naisasioistani. Tästä taisi muodostua jonkin asteinen klassikko sillä sain tosta kuittia vielä useiden kuukausien jälkeen Ketjun otsikko ynnä viimeisin postaaja – hauskoja yhdistelmiä -ketjussa, siitä että avautumiseni oli kuulemma nolo. No mutta, etiäpäin sano..
Ja toisaalta kyllä tosta oman sydämen avaamisesta oli jälkikäteen ajateltuna paljon hyötyäkin mulle. Saamani palautteen ansiosta opin ajattelemaan asioita uusista perspektiiveistä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Oho. Ainakin olet jaksanut kirjoittaa. Kirjoittaa ja kuvailla asioita sanallisesti hyvin. Hyvä taito se on.
Joo ja oikeastaan vasta tuon jälkeen aloitin nykyisen harrastukseni eli runojen ja miete/motivaatiotekstien kirjoittamisen. Olen niitä nyt viimeiset noin puolitoista vuotta kirjoitellut omalla koneellani. Välillä on ihan mukava lukea niitä vanhimpia tekstejä ja todeta että "ai niin! noin mä ajattelin tuohon aikaan". Mulla on luontainen kyky tuottaa analyyttista ja jopa syvällistä tekstiä.

Olen myös enemmän tunne- kuin järki-ihminen mitä ihmissuhteisiin tulee ja se kenties onkin yksi heikkouksiani. Annan ihmisille liikaa anteeksi jne. Mikä välittyi varmasti myös läpi noista naisasia-avautumistani, joissa värittelin vanhaa ihastustani vaalenpunaisin sävyin, vaikka tämä oli kertaalleen jo rikkonut minut lähtemällä jonkun toisen miehen matkaan vain joitain kuukausia siitä, kun olin avannut sydämeni hänelle varsin henkilökohtaisesti.
 
Viimeksi muokattu:

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Syntymistä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mistä tiedät ettei joku buddhalaisuus ole se oikea uskonto ja ettet jälleensynny jonakin torakkana?! Mistä tiedät, hä??

Kuulun Mensa-kerhoon, joten tiedän kaiken. Jälleensyntymistä ei tapahdu, eikä taivasta tai helvettiä ole olemassa. Sen sijaan me kaikki muutumme kuolemamme jälkeen muffinseiksi. Ikävämpi homma on siinä että muffinsiksi muuttuminen tapahtuu Pluton pimeällä puolella, sinne kun menisi joku Hubble tähtäilemään ni kyllä olisivat Nasan veijot ihmeissään siitä että siellä Pluton pinnalla on laskujemme mukaan kahdeksan sataa miljardia jäätynyttä muffinsia, enpä ois uskonu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös