Pienenä poikana kun en mitään vielä mistään käsittänyt fanitin Manua Cantonan ja Schmeichelin takia, mutta kun järki kasvoi alkoi rahajengin kannatus tuntua vieraalta ja vaikka Beckham ja Gary Neville vielä yrittivät pistää kampoihin niin Manun kannatus lopahti viimeistään siinä vaiheessa kun norjalaiset Ronny Johnsen ja Solskjär alkoivat punapaitaa päällään pitämään.
Aikaisemmin olin tykästynyt myös herraan nimeltä Dennis Wise joka pelasi Chelsean paidassa, mutta kun sitten näin Gianfranco Zolan tekevän tälle seuraa olin myyty. Ja kas kummaa, takki kääntyi punaisesta siniseen. Olihan Chelseassakin tuolloin Tore-Andre Flo turskaverta tuomassa, mutta ei onneksi kauaa. Zolan ja Wisen lisäksi herrat nimeltä Poyet, Robben, Terry, Lampard ja Drogba ovat tehneet positiivisen vaikutuksen Chelsea-paitaa kantaessaan, kuin myös kypäräpää-Cech. Miklukin oli Chelseassa höntsäämässä. Ketä suomalaisia Manussa on pelannut? Joku Jami Puustinen reserveissä. Hyi!
Nykyään rahajengin kannatus ei tunnu enää yhtään vieraalta.
Ja italialaisista Zola on ainoa jonka voi lukea jalkapalloilijaksi, kaikista lopuista sylkijä-laamoista ja itkijöistä voi minun puolesta tehdä makaronia.