MitÄ MieltÄ WrestlingistÄ?

  • 9 793
  • 128

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti goldenawe
Jeps, about kaksi vuotta sitten mulla oli neljä liettualaista tyttöä, Monika, Sigita (tunnetaan myös nimellä Vaimo), Eva ja Ruta yökylässä pienessä opiskelijahuoneessani Hlinnassa. Illan päätteeksi tiesin tekeväni lähtemättömän vaikutuksen tyttöihin näyttämällä heille Kubrickin "Avaruusseikkailu 2001"-leffaa nauhalta. Tytöt nukahtivat kesken leffan. Kai sitä ny vähemmästäkin suuttuu prkl.
Menee offtopic,mut oli niin samanlaista kuin mitä mulle on sattunut. Hehkutin joskus muinoin Hohto-leffaa parille kaverille.."loistava kauhupätkä" etc. Sitten sain kaverit innostumaan sen katsomisesta...puoli tuntia katsottiin alusta ja kaverit jutteli koko ajan+otti bisseä. Lopputulos oli että Hohto on paska leffa..."tämäkö on sun mielestä hyvä?"

Ainiin,sananen itse ketjun aiheesta. Itse wreslingiä en tajua. En sitten millään. Voi olla että mulla on suppea näkemys tähän(kin) asiaan mutta en ymmärrä koko lajia ja varsinkaan sitä että aikuiset ihmiset tekee niitä typeriä kylttejä sinne katsomoon.
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Noh, enhän ma nyt oikeasti ajatellut heidän lehvasta kiinnostuvan mutta kun ei ollut käsirautoja, kynttilöitä, ruoskaa eikä natsiunivormuja niin mitäs tyttöjen kanssa voi sitten tehdä muuta kuin katsella Kubrickia? Pasta-ateria oli jo vatsassa.

Vakavasti ajatellen, aina sitä pääsee vetämään puolittaiset herneet nenään vaikka tajuaa samalla sen olevan turhaa ja samantekevää. Eikä tämä nyt ole niin off-topic, kysehän oli tv-"viihteestä".
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti goldenawe
Eksymme off-topic, mutta Gellner, kaksi peräkkäistä viestiäsi ovat hiukan ristiriitaisia -

mitä eroa on Kauniilla ja Rohkeilla ja Frendeillä?
Etkö oikeasti pysty erottamaan?

Vittu hei jätkät... Mitä eroa on muka Canal+:n Valioliigalähetyksillä ja Pikku Kakkosella? Molemmathan tulee telkkarista.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Nyt kun tarkemmin mietitään niin onhan niissä eroa. Kauniissa ja Rohkeissa voivotellaan ja itketään vähemmän.

Jos pidettäisiin se saippua siellä saippuasarjoissa eikä nimettäisi sopivan helposti tajuttavaksi tehtyä puolihauskaa ihmissuhdepelleilyä komediaksi.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
En jaksa ymmärtää, mutta ei minun tarvitsekkaan. Itse olen ollut kamppailulajeissa mukana, joten tälläinen sirkustouhu ei jaksa sytyttää. Juonia yms. keksimällä lisätään vain sarjan surkuhupaisia piirteitä.

Kunnon tuomarit kehään ja otetaan oikeasti niitä matseja, niin minäkin voisin katsoa.

edit.
Aihettahan on käsitelty mm. näissä ketjuissa:
http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?s=&threadid=13017&highlight=wwe

http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?s=&threadid=22927&highlight=wwe
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katson WWE:tä puoliaktiivisesti, eli seuraan juonikuvioiden kehittymistä ja joskus lataan "huipennukset" koneelleni. Subtv on auki sunnuntaisin, mutta läheskään joka kerta en jaksa innostua sen tarkemmin seuraamaan.

Juonikuvioiden takiahan tätä katsotaan. Undertakerin paluu "kuolleista" oli mielestäni hyvin toteutettu. Viikko viikolta tuli viestejä haudan takaa, ja Kaneparkaa kiusattiin :)
Ymmärrän kyllä hyvin jos joku ei Wrestlingistä diggaa.
Mutta saippuaooppera muiden joukossa, ei sen ihmeellisempää.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti TBK
En jaksa ymmärtää, mutta ei minun tarvitsekkaan. Itse olen ollut kamppailulajeissa mukana, joten tälläinen sirkustouhu ei jaksa sytyttää. Juonia yms. keksimällä lisätään vain sarjan surkuhupaisia piirteitä.
Olen kyllä samaa mieltä että jotain itsepuolustusnäytöksiä, siis sellaisia suuria ja monipuolisia tai vaikkapa shaolin-munkkien temppuja (varsinkin jälkimmäisten) katselee kyllä paljon mieluummin kuin wrestlingiä. Wrestling on niihin verrattuna melko köyhä korvike, mutta kyllä siinäkin komeita liikesarjoja ja koreografioita näkee aina välillä. Ongelmana ehkä eniten se että ne toistavat itseään vähän liikaa, joten kun on n. sata kertaa nähnyt saman liikekuvion niin alkaa kyllästyttää pahasti. Menee liian videopelimäiseksi touhuksi.

Niin, kaipa se on sillä tavalla että todellista wrestlingiä jos haluaa nähdä, niin on suunnattava katsomaan Ultimate Fightingia, siinä ei ainakaan enää pelleillä. =)
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti TBK
En jaksa ymmärtää, mutta ei minun tarvitsekkaan. Itse olen ollut kamppailulajeissa mukana, joten tälläinen sirkustouhu ei jaksa sytyttää. Juonia yms. keksimällä lisätään vain sarjan surkuhupaisia piirteitä.

Kunnon tuomarit kehään ja otetaan oikeasti niitä matseja, niin minäkin voisin katsoa.

Olen minäkin "ollut kamppailulajeissa mukana", voittanut jopa mitaleita eräissä niistä, mutta osaan silti nauttia pellepainista puhtaana viihteenä. Ei sillä, diggaan myös K1:stä ja vastaavista kovasti, meneepä myös ultimate fightingitkin pieninä annoksina. Niissä on "kunnon tuomari" kehissä ja matsia otetaan oikeasti, joten katso niitä jos todellinen matsaaminen kiinnostaa.

Tämän erään kaunomielen kommentit yläasteiästä jätän omaan arvoonsa. Eivät monetkaan asiat, pellepaini mukaanlukien, ole niin vakavia, että niistä noin kannattaa kimmastua.
 

Taito-Ojanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Kärpät
Viestin lähetti Ted Raikas
Jotenkin tuntuu että kun vuosia sitten näin tuota menoa, niin silloin painittiin enemmän ja jauhettiin paskaa vähemmän. Lisäksi painijat oli persoonallisempia ja oli enemmän niitä naurettavia supersankari-ilmestyksiä joilla on viitat, maskit ja ties mitä.

Minä en alan asiantuntija ole, mutta kun tuota vanhaa painia satuin näkemään, niin kommentoidaan. Loman aikana tuli käytyä Jyväskylässä Finnconissa – jossa jokainen tosi mies käy tietty ainakin kerran elämässään – ja siellä sitten lauantai-illan päätteeksi esitettiin legendaaristakin legendaarisempia Santo-elokuvia. Koska tämä palstakin on täynnään pelkkiä moukkia, ja vain harvat ja valitut tietävät, minkä tason kulttuurihenkilöstä on kyse, valaisen asiaa hieman enemmän. Santo oli meksikolainen show-painija, joka nousi ensin suosituksi kotimaassaan ja alkoi sitten niittää kulttimainetta myös USA:n puolella pölhöillä elokuvillaan. USA:ssa Santo tunnettiin nimellä Samson. Hänen asukokonaisuuteensa kuului viitta, kasvot peittävä naamio ja sepaluksettomat housut, joita kuvaisin vertaamalla niitä isoisän vanhoihin kalsareihin, jos sellaiset olisivat hopeiset ja kiiltelisivät. Paitaahan tämä korskea orimme ei tietenkään tarvinut, vaan lihakset pullistelivat ja rintakehä kiilsi hiestä Santon taistellessa pahuuden voimia vastaan.

Santo-elokuvien vakiokohtauksiin kuuluivat painit vastustajien kanssa. Esim. näkemässäni ’Santo en el museo de cera’ –leffassa, Santo tuli USA:han selvittämään murhia, mutta kävi siinä välissä ainakin kolme kertaa painimassa Meksikon puolella, ja palasi sitten takaisin rikollisia kukistamaan. Ne painiottelut olivat aika pitkiä, eikä niissä ollut kuin muutama otos, joten aika live-toimintaa se oli. Paini oli kyllä tuohon aikaan (60-luvulla) valehtelematta 10 kertaa niin nopeaa toimintaa kuin mitä se on nykyään. Ei silloin jääty tantereelle voivottelemaan, vaikka mikä tälli olisi tullut, vaan ponkaistiin viipymättä pystyyn ja jatkettiin matsia. Tosin liikeet ovat aika hellyttävän amatöörimaisia nykypäivän standardien mukaan. Tuon elokuvan perusteella Meksikossa ei pahemmin noita löpinöitäkään paljon harrastettu, vaan pääasia oli itse painimatsi. Järjestettyjähän ne jo silloin olivat, mutta meininki oli muutenkin aivan erilaista.

Santo oli kuitenkin eräänlainen meksikolainen kansallissankari, eikä hän koskaan uransa aikana paljastanut kasvojaan julkisuudessa, vaan onnistui pitämään todellisen identiteettinsä salaisuutena. Kuten kunnon supersankarin pitääkin.

Koska kaikki nyt palavat halusta tietää, mitä muita elokuvia Santo on iloksemme tehnyt, katsokaa kattava lista täältä:

http://www.imdb.com/name/nm0763803/

Ja koska kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, tässä Santon kuva:

http://www.wam.umd.edu/~dwilt/santo.html
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Niin, ehkäpä minulla on juuri se vikana, että en osaa ottaa sitä viihteenä. Minulle on edelleen kamppailulajeissa tärkeää, että kehään menään ja otetaan reilusti ottelu ilman sen suurempi koiruuksia ja nivelten murskauksia. Siksi ehkä juurin (kun en osaa ottaa sitä viihteenä) pidän pellepainia oikein kamppailu-urheilun maineen pilaajana ja tahraajana.
 

Lerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Mib, Jortikka, Hanson brothers
Viestin lähetti TBK

Kunnon tuomarit kehään ja otetaan oikeasti niitä matseja, niin minäkin voisin katsoa.


Menee nyt vähän off-topic mutta oletkos sattumoisin kuullut aiheista K-1 ja Pride?Jos et ole niin tässä pientä esimakua sulle...tykkäät varmasti...
http://www.students.oamk.fi/~nirehe00/Mirko_CroCop.avi
Videolla näkyvä henkilö on Mirco "Crocop" Filipovic.Kroatian poliisin erikoisjoukkojen jäsen,sekä Kroatian parlamentin jäsen.Yksi raskaansarjan kovimpia ukkoja Fedor Emelianenkon ja Antonio Rodrigo Nogueiran ohella.

Heittäkää tuo lapsellinen jenkkitouhu menemään.Eihän sitä naurettavaa pelleilyä kertakaikkiaan jaksa katella!
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Sontaa

Itse en juurikaan tiedä mitään muuta yhtä typerää kuin mitä tämä amerikkalainen vapaapaini on. Ehkä muutamat Ere Kokkosen ja Heikki Kinnusen yhteisprojektit pääsevät lähelle samaa tasoa.

Siinä missä Panu Rajalan kirjaa, niin myös näitä molempia yllä mainittuja tapauksia yhdistää se, että niiden vertaaminen paskaan on suuri loukkaus paskaa kohtaan.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti goldenawe
Eksymme off-topic, mutta Gellner, kaksi peräkkäistä viestiäsi ovat hiukan ristiriitaisia -

mitä eroa on Kauniilla ja Rohkeilla ja Frendeillä?

Et oikeasti tiedä? Se että kyseessä on kaksi eri lajityyppiä on melko oleellinen asia. Toinen melko oleellinen asia on se että Frendit on laadukas, oikeasti. Tuskin ne kriitikot ihan syyttä suotta sarjaa kehuu.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Viestin lähetti Lerva
Menee nyt vähän off-topic mutta oletkos sattumoisin kuullut aiheista K-1 ja Pride?Jos et ole niin tässä pientä esimakua sulle...tykkäät varmasti...
Joo, kyllähän noita on tullut joskus katseltua. Pidän enemmän NHB-otteluista. Tuli sitä itsekkin vähän harrastettua. Kerran kävin ottelussa, mutta silloinkin jäin ilman vastustajaa.
 

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Viestin lähetti Taito-Ojanen
Minä en alan asiantuntija ole, mutta kun tuota vanhaa painia satuin näkemään, niin kommentoidaan. Loman aikana tuli käytyä Jyväskylässä Finnconissa – jossa jokainen tosi mies käy tietty ainakin kerran elämässään – Santo tunnettiin nimellä Samson. Hänen asukokonaisuuteensa kuului viitta, kasvot peittävä naamio ja sepaluksettomat housut, joita kuvaisin vertaamalla niitä isoisän vanhoihin kalsareihin, ja vain harvat ja valitut tietävät,Santo tunnettiin nimellä Samson. Hänen asukokonaisuuteensa kuului viitta, kasvot peittävä naamio ja sepaluksettomat housut, joita kuvaisin vertaamalla niitä isoisän vanhoihin kalsareihin,Santo oli meksikolainen show-painija, joka nousi ensin suosituksi kotimaassaan ja alkoi sitten niittää kulttimainetta myös USA:n puolella pölhöillä elokuvillaan. USA:ssa jos sellaiset olisivat hopeiset ja kiiltelisivät. Paitaahan tämä korskea orimme ei tietenkään tarvinut, vaan lihakset pullistelivat ja rintakehä kiilsi hiestä Santon taistellessa pahuuden voimia vastaan.

Santo-elokuvien vakiokohtauksiin kuuluivat painit vastustajien kanssa. Esim. näkemässäni ’Santo en el museo de cera’ –leffassa, Santo tuli USA:han selvittämään murhia, mutta kävi siinä välissä ainakin kolme kertaa painimassa Meksikon puolella, ja palasi sitten takaisin rikollisia kukistamaan. Ne painiottelut olivat aika pitkiä, eikä niissä ollut kuin muutama otos, joten aika live-toimintaa se oli. Paini oli kyllä tuohon aikaan (60-luvulla) valehtelematta 10 kertaa niin nopeaa toimintaa kuin mitä se on nykyään. Ei silloin jääty tantereelle voivottelemaan, vaikka mikä tälli olisi tullut, vaan ponkaistiin viipymättä pystyyn ja jatkettiin matsia. Tosin liikeet ovat aika hellyttävän amatöörimaisia nykypäivän standardien mukaan. Tuon elokuvan perusteella Meksikossa ei pahemmin noita löpinöitäkään paljon harrastettu, vaan pääasia oli itse painimatsi. Järjestettyjähän ne jo silloin olivat, mutta meininki oli muutenkin aivan erilaista.

Santo oli kuitenkin eräänlainen meksikolainen kansallissankari, eikä hän koskaan uransa aikana paljastanut kasvojaan julkisuudessa, vaan onnistui pitämään todellisen identiteettinsä salaisuutena. Kuten kunnon supersankarin pitääkin.

Koska kaikki nyt palavat halusta tietää, mitä muita elokuvia Santo on iloksemme tehnyt, katsokaa kattava lista täältä:

http://www.imdb.com/name/nm0763803/

Ja koska kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, tässä Santon kuva:

http://www.wam.umd.edu/~dwilt/santo.html

Santo tunnettiin nimellä Samson. Hänen asukokonaisuuteensa kuului viitta, kasvot peittävä naamio ja sepaluksettomat housut, joita kuvaisin vertaamalla niitä isoisän vanhoihin kalsareihin

Uuno Turhapuro?
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Paskaa!(sori)

Viestin lähetti
goldenawe

Noh, enhän ma nyt oikeasti ajatellut heidän lehvasta kiinnostuvan mutta kun ei ollut käsirautoja, kynttilöitä, ruoskaa eikä natsiunivormuja niin mitäs tyttöjen kanssa voi sitten tehdä muuta kuin katsella Kubrickia?
Väärä Kubrick http://us.imdb.com/title/tt0120663/
 

scholl

Jäsen
wrestling on ainoita asioita, joista voin rehellisesti sanoa, etten tajua, mistä siinä on kyse. Siis jos se on urheilua niin olkoon, mutta voittajat jäävät epäselviksi. Vaikuttaa pelkältä showlta, mutta hankalaa on se, kun laji ei tunnu lainkaan hauskalta. Sellainen sikaniskojen tajuton huutaminen, meuhkaaminen ja samanlaisten tyyppien katsomossa riehuminen tuntuu käsittämättömältä.
Vaikka kuinka positiivisesti asiaan yrittää suhtautua niin silti tuntuu, että on tullut jonnekin sekopäiden eläintarhaan ja kanava vaihtuu pikatahtia.

Halme sopii kuin nenä päähän edustamaan ko. lajia. Viinaa, huumeita, steroideja, nahistelua ja vähän ammuskelua sisätiloissa, i.e. wrestling pähkinänkuoressa.
 

Wille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti goldenawe
Ma luulen että "paini"-ohjelmista pitävät ottavat nyt hiukan liian herkästi täällä nokkiinsa siitä että kaikkia ei jaksa kiinnostaa.

Kommenteista päätellen se menee juuri toisin päin, ne jotka WWE:n (tai jonkun muun promootioyhtiön) tuotannosta pitävät, ovat olleet hyvinkin rauhallisia verrattuna sitten siihen puoliskoon, joka vihaa sitä, eikä voi käsittää miksi joku ihminen aikaansa hukkaan niiden katseluun.

Suomen televisiokanavilla (puhumattakaan ulkomaista) tulee erittäin paljon sellaista ohjelmaa, josta en voi ymmärtää kuka niitä viitsii katsoa, mutta ei se minulta pois ole, jos joku niitä katsoo ja pitää niistä.

Itsehän en voi ymmärtää mitä hienoa on siinä kun kaksi miestä takoo toisiaan niin kauan, että toinen on tajuton tai muuten kykenemätön taistelemaan takaisin. Silti, jos joku pitää Pridestä, UFC:stä tai vastaavista, niin "hauskaa jos näin on". Ei vie minun elämästäni mitään pois.

Jos oikein jonkun asian merkitystä elämälle ajattelee, niin kyllä jääkiekkokin aika typerä ajanviete on. Silti se on pirun hieno peli ja sitä voisi katsoa vaikka kuinka paljon.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Maple Leaf
Wrestlingin kutsuminen urheiluksi on loukkaus urheilua kohtaan. Minua ei häiritse lajissa sen "väkivaltaisuus" (katson hyvää nyrkkeilyä mielelläni) eikä sen "kaupallisuus" (Reiskan K-kaupan mainoksia nyt näkee vaikka 5. divisioonan futishöntsäjengin paidassa), vaan se, että lajissa ei taistella voitosta tosissaan. Kilpaurheilu, jossa voitto/häviö -akseli on korvattu ennaltasovituilla liikkeillä ei ole enää kilpaurheilua.

Heh, tuo on totta.
Vastaavaa skeidaa on naisten kymppi,
Olen usein yrittänyt saada ihmisiä selittämään, mikä idea lähteä juoksuun, jossa aikaa ei saa, eikä sijoitusta. Ei siis tiedä kehittyikö viime kerrasta suhteessa itseensä ja muihin. Ja jos voittaa kaverinsa niin siitä ei palkita millään tavoin. Tuo urheilun irvikuvana pidettävä tapahtuma on onneksi vain naisille, mutta siitäkin huolimatta ei voi kuin halveksia ja sääliä naisia, jotka menevät tuollaiseen paskaan mielummin kuin esim. Helsinki City Marathonin 1/4 matkalle.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti dana77
Saatanan typerää ja lapsellista touhua. En voi tajuta miksi joku katsoo sitä.

Sieltä löytyi mielipiteeni. Showtahan tuo, mutta en pysty kuitenkaan ymmärtämään, että joku katselisi tuota touhua. Voin olla väärässä, mutta joskus kun kattelin tuota niin, ne tekee aika paljon vain samanlaisia liikkeitä, niin uskoisi yleisönkin kyllästyvän niihin.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti scholl
Heh, tuo on totta.
Vastaavaa skeidaa on naisten kymppi,
Olen usein yrittänyt saada ihmisiä selittämään, mikä idea lähteä juoksuun, jossa aikaa ei saa, eikä sijoitusta. Ei siis tiedä kehittyikö viime kerrasta suhteessa itseensä ja muihin. Ja jos voittaa kaverinsa niin siitä ei palkita millään tavoin. Tuo urheilun irvikuvana pidettävä tapahtuma on onneksi vain naisille, mutta siitäkin huolimatta ei voi kuin halveksia ja sääliä naisia, jotka menevät tuollaiseen paskaan mielummin kuin esim. Helsinki City Marathonin 1/4 matkalle.

It's not about winning, it's about the competition itself.

Tai tässä tapauksessa, tapahtumasta - ei kilpailusta.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Täällä on kyllä anti-wrestlingit vetäneet näemmä oikein tuplapussilliset herneitä nenään. Mikähän moisen aggressiivisen antipatiavuodatuksen takana mahtaa oikein olla?

No, asiaan. Itsehän en wrestlingiä ole seurannut kuin syrjäsilmällä, paitsi nyt, kun sunnuntaisin uni ei kuitenkaan tule ennen SmackDown!:in loppua. Paini on mennyt vuosien saatossa enemmän näytellyn näköiseksi - tai sitten sitä nöösinä ei niin helposti huomannut - mutta kaikki tämä korvataan mitkä hyvänsä saippuasarjat pieksevillä juonenkäänteillä ja suhdekuvioilla. Toki myös hahmoista löytyy jokaiselle jotakin. Itse seuraan WWE:n tuotoksia nykyisin sen verran, mitä SubTV näyttää, enkä silti osaa raivota Jatkoajassa sellaisille, jotka eivät samoin tee.

Ossin kanssa olen erittäin paljon samoilla linjoilla sen suhteen, että juoni saattaa kääntyillä väliin hieman liiankin rivakasti, otteluita ratkeaa liikaa johonkin muuhun ennalta-arvaamattomaan hölmöön tempaukseen kuin siihen käsikirjoitettuun painiin, ja että Eugene-hahmon olisi voinut jättää kirjoittamatta kokonaan.

Viihdearvoa antaisin WWE-pelleilyille huomattavan paljon enemmän kuin keskimääräiselle kotimaan potkupallo-ottelulle. Urheilustahan ei nyt puhuttu sen enempää, kuin että työkseen tuota tekevien täytyy olla saatanan kovaa tekoa ts. harjoitella pitää.
 

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Wrestling

Jouduin katselemaan sitä ehkä n. 10 ottelua vastoin tahtoani ja se jos joku käski palaamaan juurilleni käsitteestäni urheilu.

Urheilussa on idea olla parhain jossain asiassa, ilman että joku muu ilmoittaa, kenelle sun pitää hävitä. Sä olet sä.

Silloin kun joiduin tätä pohtimaan, niin silloin jo ihmeteltiin jenkkien ja ryssien ylivoimaisuutta lajissa kuin lajissa.

Nehän kusetti kuin lääketiede osasi kertoa.

En koskaan voisi elvistellä douppaalla saaduista tuloksilla, ihan perseestä.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti Grome
Voin olla väärässä, mutta joskus kun kattelin tuota niin, ne tekee aika paljon vain samanlaisia liikkeitä, niin uskoisi yleisönkin kyllästyvän niihin.

Sittenhän nyrkkeily on supertylsää, kun ainoat liikkeet ovat nyrkeillä lyöminen..
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Ei kai se tarkoita että joku olisi herneen ottanut nenään, vaikka ketjun otsikkon kysymkseen vastasikin. Samalla tavalla olisin kommentoinut jos olisi kysytty, että mieltä olisin siitä että aikuiset ihmiset katsovat Pokemoneja, vaikka minulla ei sen enempää kyseistä sarjaa vastaakaan kuin Wrestlingiäkään. No ehkä tuo ymmärtämättömyyteni Pokemoneja kohtaan johtuu siitä, että siihen minä en - toisin kuin Wrestlingiin - ole tutustunut.

Vaikka Wrestlingistä en pidäkkään, niin Celebrity Death match on silti minun mielestäni pienissä annoksissa kohtuullisen hauskaa katseltavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös