Meikäläisen on pakko myöntää, että minulla on suorastaan järisyttävä ikävä Jokereita. Nykypäivänä ei vaan yksikään jengi herätä sellaisia tunteita mitä tuo joukkue sai aikaan, kun heidät kohdattiin. Kärppiä ja Tapparaa vastaan aina mielenkiintoisia otteluita, kuten myös paria muuta, mutta kyllä se vaan niin oli että Jokerit oli Jokerit, eikä sitä oikein pysty kukaan korvaamaan ainakaan omalla kohdalla.
Mulla on ollut jo pitkän aikaa sellanen fiilis, että tästä touhusta puuttuu jokin. Nyt olen sen pikkuhiljaa hiffanut, että kyllä se on Jokerit mikä puuttuu. Vaikka sitä Narrilaumaa vihasi ja vihaa edelleenkin, niin kyllä sitä myös omalla tavallaan rakasti. Ne ajat, kun odotti jo maanantaista lähtien kädet syyhyten lauantain paikallisderbyä ja toivoi että menisi työviikko äkkiä, se kauhea vitutuksen tunne mikä tuli tappiosta, se eufoorinen tunne mikä tuli voitosta. Kaikkien muidenkin jengien voittaminen tuntui paremmalta, jos samaan aikaan näki että Jokerit on takana sarjataulukossa ja tappiot sitä pahemmilta tietysti. Nyt suurimmalta osalta voitosta saa sellaisen "kiva homma" fiiliksen ja se on aika perseestä.
Toivottavasti naapurin KHL-reissu päättyy piakkoin ja saadaan derbyt takaisin.