The source of my power and pride...
Ylpeä? Mistä olen ylpeä? Ei tarvitse edes miettiä, vastaus on samassa sekunnin tuhannesosassa mielessäni:
Vielä puoli vuotta sitten olin ylpeä monestakin asiasta, ja varsin tyytyväinen elämääni. Minulla oli paljon hyviä ystäviä, opiskelu sujui hyvin ja elämä hymyili. Tuolloin olin niin tyytyväinen elämääni, etten tuntenut sen suurempaa kaipuuta mistään. Pärjäsin omillani, kunnes yhtenä päivänä kaikki alkoi muuttua. Tuosta päivästä lähti liikkeelle tapahtumaketju, joka toi mukanaan tuskaa, väistämätöntä tuskaa, mutta johti elämäni ihanimpaan ihmeeseen.
Tässä työpaikallani istuessa radiosta sattuu juuri nyt tulemaan biisi, joka kuvastaa ajatuksiani. Kun mainitsen biisin, Ronan Keating - If tomorrow never comes, monet varmasti jo arvaavat, mistä on kyse. Tuosta eräästä helmikuun päivästä lähti liikkeelle siis tapahtumaketju, joka on saanut elämäni nyt lopulta kohdalleen. Tämä kevät nimittäin johti elämäni suurimpaan rakkauteen, mitä olen kokenut.
Olemme olleet tyttöystäväni kanssa vasta vähän aikaa "virallisesti" yhdessä, puolitoista kuukautta. Siitä huolimatta olen monet kerrat tajunnut, mitä minulla on. Minulla on maailman upein nainen, joka täydentää virheitäni ja jolle saan jakaa vilpitöntä ja syvää rakkauttani. Tuon naisen silmistä löydän tarkoituksen jokaiseen elämäni päivään, ja sana "onni" on saanut aivan uuden merkityksen.
Hän on voima, joka saa minut jatkamaan päivästä toiseen, enkä ole vielä keksinyt syytä, miksei minusta joskus tulisi hänen aviomiestään ja lastensa isää. Välillämme on jotain niin ainutlaatuista, tämän olemme molemmat todenneet. Vain katse tai kosketus riittää ilmaisemaan, mitä välillämme on.
This is something worth fighting for, something I wish all people would find during their lives.
"Sometimes late at night I lie awake and watch her sleeping..
She is lost in peaceful dream, so I turn out the light
and lay there in the dark.
And the thought crosses my mind
If I'll never wake in morning...
would she ever doubt the way I feel about her in my heart?"
- Ronan Keating, If tomorrow never comes.
Hänestä minä olen ylpeä. Jotkut voivat kuitata tämän mielessään "höh, 1½kk ei kerro mitään, normaalia suitsutusta toi vaan on.", mutta minä siitä viis veisaan. Tiedän, mitä minulla on.