Mistä olet ylpeä?

  • 5 618
  • 48

Kidd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alaska Aces
Eh, ylpeilyni aihe on varsin paljon arkisempi eikä läheskään yhtä paljon tunteita herättävä tapaus kuin muilla täällä avautuvilla. Nimittäin tänä aamuna kello 00.30 Oulun Pikisaaren edustalla veteen pahat mielessä heittämääni uistimeen tarttui onneton hauki, jonka hyvin ikävällä tavalla huijasin vielä nousemaan veneeseenkin. Pituutta tällä ihmeellä oli 101 senttimetriä ja painoa 6,5 kiloa, irvistys ruma ja hampaat terävät. Kidd on nyt hyvin, hyvin ylpeä :cool:
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Perhe

Olen lähtöisin rikkonaisesta perheestä,jossa alkoholi ja väkivalta olivat usein vieraina.Koska asuimme melko ahtaasti,niin emme voineet välttyä näkemästä isäni raivonpuuskia,joita hän humalassa sai.Isosiskoni,joka oli meitä veljiä muutaman vuotta vanhempi,hoiti meitä,kun iskä etsiskeli äitiämme pitkin kyliä.Äitini nimittäin lähti melko usein karkuun tuota väkivaltaista ukkoa.

Ehkä osittain kaikesta näkemästäni johtuen,vietin melko rauhattoman nuoruuden,johon kuului tappeluja ja viinan juontia.Yhden eron ja monen pahoinpitely syytteen jälkeen kohtasin nykyisen vamoni,joka sai minut takaisin raiteilleni.Muistutan tässä yhteydessä,että en ole koskaan,enkä myöskään tule koskaan lyömään naista.

Nykyisellä vaimollani on kolme lasta aiemmista suhteistaan,eli olen heille isäpuoli.Olen hyvin ylpeä näistä lapsista,jotka ovat hyvin tasapainoisia ja heillä menee koulussa loistavasti.Suurin ja samalla loistavin lahja,jonka olen elämältä saanut,on poikani Elmo.Tämä neljävuotias pojanviikari on minun elämäni kiintopiste.Olin synnytyksessä mukana ja itkin onnesta kun sain poikani syliini.

Minulla on ollut lukuisia vastoinkäymisiä elämässä,niinkuin on varmasti ollut hyvin monella.Pahimpia menetyksiä minulle on ollut isosiskon ja äitini poismenot.Molemmat kuolivat pois pitkäaikaisten sairauksien jälkeen.Äitini menehtymisen aikoihin minulla oli vielä erokin päällä,joten elämä ei todellakaan ollut mitään ruusuilla tanssimista.

Nykyiseen elämääni ja perheeseeni olen hyvin tyytyväinen.Rauhallista elämää,johon,kuten tiedätte kuuluu kyllä myös alkoholi.Vaikka pidän hyvin paljon oluesta,niin perheeni sisällä tämä ei aiheuta juuri minkäänlaisia komplikaatioita,sillä olen hyvin tottelevainen ukko kotona.Vaimoni on Sakkeakin lyhyempi nainen,mutta minut hän on saanut todella hyvin aisoihin,josta olen hänelle hyvin kiitollinen.

Kun rupesimme suunnittelemaan lapsen tekoa,niin minua arvellutti kyllä melko paljon miten pystyn suoriutumaan siitä suuresta vastuusta,jonka lapsen syntymä tuo mukanaan.Kaikki on kuitenkin sujunut loistavasti.Vaikka vietin todella rauhattoman lapsuuden ja nuoruuden,niin minusta kasvoi kuitenkin poikani ja vaimoni ansiosta melko tasapainoinen aikuinen.

Vietän hyvin usein tuntitolkulla aikaa poikani kanssa ulkona leikkien,sillä minä todella viihdyn hänen kanssaan leikin maailmassa.Ehkä tämä johtuu osittain siitä,että en saanut lapsena juurikaan huomiota vanhemmiltani.Itse en tule tekemään tätä virhettä koskaan,sillä lapsi tarvitsee huomiota ja rakkautta.Minulle ei merkitse yhtään mitään kaikenlainen maallinen mammona.Tärkeintä minulle on poikani luottamus ja rakkaus.Kirjoitan tähän loppuun pari keskustelua poikani kanssa.

Elmo:"Isi,tuu jo.Mä en jaksa odottaa!!"

Minä:"Odota nyt vähän.Isi on jo vanha mies,eikä jaksa liikkua enää niin nopeasti."

Elmo:"No sit pitää lähteä hakemaan kaupasta uusi isi!!"



Elmo:"Isi!!,mulla on kakkahätä"

Mää:"No mee sitten vessaan kakalle."

Elmo:"Joo joo,mut rupeetko sä oksentamaan taas,kun tuut pyyhkii??"

Mie:"Heh heh,enpä kai!"

kuluu vähän aikaa............

Ellu:"ISI.....TUU PYYHKIIIIII!!!!"

Mie:"Jepulis jep"

Ellu:"Isi!,mä voin oksentaa sun puolesta kun sä suihkutat sitä pottaa"

Mitä tuohon voi lisätä:D :D :D
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
reds1897

Tuo oli varmaan yksi Jatkoajan historian hienoimmista kirjoituksista. Olen hyvin ylpeä Sinusta (pysyin topicissa :D ).

Kaikkea hyvää jatkossakin.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
reds1897:

Loistava kirjoitus. Kuten Vakio, olen todella ylpeä Sinusta. Sinulla on varmasti ollut vaikeaa, mutta tästä näimme taas, että elämä voittaa. Itselläni on myös ollut vaikeita aikoja, tosin olen vielä niin nuori (21v.), ettei elämä KOVIN kaltoin ole ehtinyt kohtelemaan. Kuitenkin siihen on mahtunut pari vaikeampaa ajanjaksoa, jolloin usko elämään horjui.

Näyttää siltä, että rakkaus ja isyyden aiheuttama onni ovat niitä suurimpia ylpeyden ja kiitollisuuden aiheita. Näinhän se onkin...olen lähes varma siitä, että isäksi tullessani tulen olemaan mukana synnytyksessä ja itkemään ilosta, kuten sinäkin, reds1897.

Kaikkea hyvää ja iloista kesää toivottaen,

Sparrow
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Re: reds1897:

Viestin lähetti Sparrow

Näyttää siltä, että rakkaus ja isyyden aiheuttama onni ovat niitä suurimpia ylpeyden ja kiitollisuuden aiheita.

Aivan varmasti juuri näin!
Joka päivä kiitän entiedäketä siitä että lukuisista hölmöilyistä huolimati minua on siunattu pienellä perheelläni.
Poikani (1v.) on ehdoton silmäteräni ihanan vaimoni ohella.
Minä ja vaimoni olemme hyvin jääräpäistä sorttia ja pikkuhiljaa alan huomaamaan "jästipäisyyttä" myös pojulissa ;) "eikun minä syön tällä lusikalla nyt ympäri naamaa ja sää voit kattoo vierestä"

Viimeksi eilen illalla makasin voipuneena sohvalla ja vaimo käpertyi kainalooni.
Poikani huomasi tämän leikkiensä keskeltä, tassutti sohvan viereen, painoi päänsä minua vasten ja ISO HALI...
Voi kuulkaa että melki itkin...
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: reds1897:

Viestin lähetti Helinkopteri
Viimeksi eilen illalla makasin voipuneena sohvalla ja vaimo käpertyi kainalooni.
Poikani huomasi tämän leikkiensä keskeltä, tassutti sohvan viereen, painoi päänsä minua vasten ja ISO HALI...
Voi kuulkaa että melki itkin...

Upeaa, että teikäläinenkin on noin onnekas, tällaisia kommentteja on todella ilo lukea! Mutta...äh! Tässä tulee itellekin kohta tippa linssin. Ei saa kiusata tuollaisilla viesteillä miestä, jonka nainen on 90 kilometrin päässä. Ja menee sentään juhannukseen asti, ennenkuin näemme taas. Eäh, nauttikaamme onnestamme! :) *paiskaa tassua*
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hienoja kirjoituksia teiltä.. :)
Olen todella iloinen puolestasi reds1897, on hienoa, että olet löytänyt tasapainon. :)

Itse lisäisin omiin ylpeyden aiheisiini vielä siskoni, joka on psyykkisesti sairas, mutta pärjää hyvin omillaan, ja on juuri muuttanut omaan asuntoonkin. :cool:
Lisäksi olen ylpeä jo edesmenneestä isästäni. Hän taisteli urheasti vaikeaa sairautta vastaan yksin, eikä tyypilliseen tapaansa laskenut edes minua lähelleen.

Monet ovat ylpeitä perheistään ja lapsistaan, mikä on todella hienoa. Itse en kyllä pysty muusta "perheestäni" ylpeä olemaan, mutta toki olen kiitollinen siitä, että minulla ylipäätänsä on edes jonkunlainen perhe. Ja omista lapsista minun ei vielä tässä iässä onneksi tarvi olla ylpeä. :D Tulevaisuudessa sitten...
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen ylpeä siitä että pidän aina minkä lupaan, en ole se joka sovituista asioista luistaa kun ei enää huvita.

Läheisistä ihmisistäni olen onnellinen, mutta en usko että minulla on heidän olemassaoloonsa osaa tai arpaa (ei ole lapsia), joten en voi olla ylpeä.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hieno kirjoitus reds1897.

Jos sallit: olen ylpeä Sinusta, käsi lipassa!:cool: .

Juodaan joskus kuin Miehet, kerron sukulaistarinan!

nimin reds-rules;)
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Re: reds1897

Viestin lähetti Vakio
Olen hyvin ylpeä Sinusta (pysyin topicissa :D ).

Kaikkea hyvää jatkossakin.

Vakio:

Kiitoksia kaverini.Mutta eiköhän suurin ylpeyden aihe ole kuitenkin perheeni,joka minut on rauhoittanut.Toivottavasti löytäisin myös aikaa tulla hyvien ystävieni seuraan"baariin",mutta ymmärräthän,kun on kesäkin päällä,niin tekemistä on yllinkyllin.

Senior:

Otan haasteen vastaan.Varaudu siihen,että tällä jullilla juttuja riittää,eli ota korvatulpat mukaan.;)
 
Viimeksi muokattu:

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
Viestin lähetti Tatzka
Silloin opin ettei kenenkään varaan tule rakentaa elämäänsä
Itsekin suosin yhden yön/illan juttuja (siis tietyissä tapauksissa)... :)

Mutta asiaan, olen ylpeä siitä että olen päässyt kaikki lukion ruotsin kurssit läpi. Sekä tietysti myös omista vanhemmistani, jotka ovat kestäneet meikäläistä nämä ajat. :)
 
Viimeksi muokattu:

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä olen ylpeä mun isästä, joka tekee ruumiillista työtä arkisin ja viikonloppuisinkin. Tänä kesänä hänellä on elämänsä pisin kesäloma koulun loppumisen jälkeen, 5 viikkoa, ja harvinaista kyllä (rakennusalalla) palkkakin maksetaan siltä ajalta. Niin paljon on isi tehnyt meidän perheen eteen kun äiti on ollut kotona (hänestäkin olen ylpeä, lähti opiskelemaan ammattia itselleen keski-ikäisenä!), että huhhuh!

Mä olen sairaan ylpeä mun siskosta, jos se pääsee kolmannella yrittämällä opiskelemaan opettajaks. Toivon mukaan näin käy. Mun toisesta siskostakin oon ylpeä, sillä on ollut pitkäjänteisyyttä jatkaa aloittamaansa lätkän peluuta, toisin kun mulla. Mä aina lopetin kaikki harrastukset muutaman kuukauden jälkeen, vaikka kuinka olisin pärjännyt yleisurheilussa tms.

Olen mä vähäsen ylpeä itestänikin. Mä todennäköisesti pääsen aloittamaan syksyllä TKK:ssa vaikka sen ei pitänyt olla kauheen mahdollista kun pääsykokeisiin valmistautuminen oli olematonta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minä olen ylpeä kyllä itsessäni hyvästä maltista ja itsehillinnästä. Pystyn pitämään itseni kasassa tiukoissakin paikoissa, en hermostu kovin äkkiä ja jaksan odottaa. Jaksan odottaa omaakin vuoroani. Minulla on hyvä maltti mielestäni ja siitä voi kyllä olla ihan ylpeäkin. Ja pystyn hillitsemään itseäni. Olen saanut kehujakin tuosta itsehillinnästä. Aikoinaan laihdutin 30 kiloa ja silloin sain monelta kuulla että minulla on hyvä itsehillintä. Ja täytyy kyllä sanoa että hermostun hyvin harvoin. Asiat on aika pahasti pielessä jos hermostun.

Toisaalta olen myös ylpeä vahvasta huumorintajustani ja kyvystä nauraa myös itselleni. En ota nokkiini kovin helposti, kunhan ei kukaan käsiksi käy. Sitten saatan olla varuillani. Joskus kyllä se että nauru ja huumori on minulle tärkeitä niin näkyy siinä että naureskelen ihan typerillekin tilanteille väsyneenä ja hermostuneena.

Toisaalta sitten se että en ota itseäni liian vakavasti ja olen aika rento tyyppi niin näkyy just vaikka vaatetuksessani. Mutta olen tällainen, joskus voisi kyllä panostaa enemmän tyyliin vaatetukseen. Mutta maine on minulle tärkeä lähinnä vain silloin jos se alkaa häiritsemään jotain elämää, työn saantia tai vastaavaa. Olen oppinut elämään näin. Jotain se voi ärsyttää että minulle ei oikein maine kovin paljoa merkitse.

Toisaalta uskon että minulla on ihan hyvä kyky asettaa asiat ja kokemukset perspektiiviin. Terveys ja onnellinen elämä, vapaus ne on elämässä ehkä tärkeintä. Kovin harva asia täällä loppupeleissä niin tärkeä on. Tämä on elämää ja elämään kuului niin ylä- kuin alamäetkin. Monesta asiasta selviämme,
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mielenkiintoinen ja äärimmäisen epätyypillinen suomalainen ketju. Jos tätä lähtee ihan alusta pohtimaan niin minulle tulee ensimmäiseksi mieleen monta asiaa, joita häpeilen ja joista todellakaan en ole ylpeä. Kokeillaan silti ottaa kolme isoa asiaa, joista olen oikeasti ylpeä:

1) Aloitin opiskelemaan vuonna 2008. Opiskelut eivät takertuneet minuun oikein missään vaiheessa hyvin vaan menin vähän kuin päätön kana paikasta toiseen ja lopulta sitten tipuin useammaksi vuodeksi kokonaan pois. Graduni viimeinen palautuspäivä on 5.10.2022 eli lähenee todella nopeasti. Gradu on käytännössä valmis, joten olen jo henkisesti urakkani paremmalla puolella. Minä valmistun monen vaikeuden kautta ja vaikka opinnot vielä jatkuvat ruotsin & pedagogisten opintojen muodossa, olen mielettömän ylpeä itsestäni. Pystyin saattamaan tämän prosessin loppuun, vaikka jossakin vaiheessa jo uskoin haudanneeni koko jutun.

2) Olen vakituisesti erään operaattorin palveluksessa. Siellä olen tehnyt töitä vuodesta 2017 - tosin nyt olen ansaitulla opintovapaalla. Tiedän, että asiakaspalvelu on yksi minun superosaamisalueeni: nykyinen työni muutti minua ihmisenä ja kasvatti sellaisella tavalla, että pelkkä ajatus siitä on minulle ikään kuin kiitoksen vuolas virta. Olen kyllä tehnyt töitä vuodesta 2008-2015 asti eräässä suomalaisessa kauppaketjussa, mutta tuona aikana he eivät pystyneet oikeastaan jalostamaan asiakaspalvelukykyjäni. Nykyinen työnantajani opetti minut arvostamaan työtäni, ominaisuuksiani ja kannusti sekä opasti minua asiakaspalvelussa. Asiakaspalvelun oppiminen on erittäin palkitsevaa, koska ihmistaitoja tarvitaan kaikissa tilanteissa. Tiedän, että näitä taitoja hyödynnän päivittäin myös tulevaisuudessa.

3) Tämä on hieman pelottava asia kirjoittaa auki. Minä nautin kirjoittamisesta, jääkiekosta ja nettikeskustelusta. Olen ylpeä siitä, mihin keskustelussa pyrin: yritän katsoa esimerkiksi jääkiekkokeskustelua hyvin laajasti, pyrin suhtautumaan muihin joukkueisiin ja heidän kannattajiinsa empaattisesti sekä ymmärtäväisesti. Koen, että olen onnistunut joukkuerajat ylittävästi käymään mitä mielenkiintoisimpia, motivoivia ja kehittäviä keskusteluja tässä nettiyhteisössä. Vuosien varrella olen kehittynyt kirjoittamisessa ja pystyn yhä monipuolisempaan, rakentavampaan ja mielenkiintoisempaan keskusteluun. Mielestäni minun on korkea aika olla siitä edes vähän ylpeä!

Hyvä ketju!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Olen ylpeä, että olen selvinnyt vuosien päihdekierteestä ja kahdesta syöpädiagnoosista. Olen ylpeä myös siitä, että olen poikani kanssa hyvissä väleissä näiden kaikkien jälkeen. Olen ylpeä myös nykyisestä elämästäni. Kaikki on hyvin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vaikka olen kokenut elämäni aikana monenlaisia kolhuja ja reippaasti alamäkeä, niin kertaakaan en ole etsinyt lohtua pullosta. Tästä olen erityisen ylpeä, koska vuosien ajan dokuja seuranneena (äitini asusti enimmäkseen alkoholistien kansoittamassa talossa yhdeksän vuoden ajan, vaikka itse on absolutisti) mahdollisuuksia raittiudesta luopumiseen oli päivittäin tarjolla. Vaikka minua on vuosien aikana vituttanut toisinaan todella pahasti tilanteeni, olen mieluummin ottanut kaiken paskan vastaan täysin selvänä.
Toinen asia, josta olen ylpeä, on itsetuhoisuudesta irti pääseminen. Viimeksi olen pohtinut päivieni ennen aikaista päättämistä suunnilleen 15 vuotta sitten.
 

Glove

Jäsen
Nyt kun tarkemmin mietin, niin yhtä kertaa lukuunottamatta olen saanut työpaikan, jos olen päässyt haastatteluun asti. Ihan hyvä suoritus mielestäni.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt kun tarkemmin mietin, niin yhtä kertaa lukuunottamatta olen saanut työpaikan, jos olen päässyt haastatteluun asti. Ihan hyvä suoritus mielestäni.

Tuo on kyllä hyvä suoritus. Taidat olla aika hyvä sitten haastattelutilanteissa. Se on hyvä osata nuo haastattelu- ja ehkä myös keskustelutilanteet, auttaa työn saannissa melkoisesti.

Minulla ei nyt ole kyllä yhtä hyvä onnistumisprosentti haastattelutilanteista. Tähän kyllä vaikuttaa sekin että olin nuorempana paljon ujompi ja en handlannut noita haastattelujakaan, jäädyin niissä. Vähän iän karttuessa minusta on tullut rohkeampi ja sosiaalisempi, voisin pärjätä paremmin haastateltavan roolissakin.
 

Glove

Jäsen
Tuo on kyllä hyvä suoritus. Taidat olla aika hyvä sitten haastattelutilanteissa. Se on hyvä osata nuo haastattelu- ja ehkä myös keskustelutilanteet, auttaa työn saannissa melkoisesti.

Minulla ei nyt ole kyllä yhtä hyvä onnistumisprosentti haastattelutilanteista. Tähän kyllä vaikuttaa sekin että olin nuorempana paljon ujompi ja en handlannut noita haastattelujakaan, jäädyin niissä. Vähän iän karttuessa minusta on tullut rohkeampi ja sosiaalisempi, voisin pärjätä paremmin haastateltavan roolissakin.
Sepä se kun en koe haastattelutilanteita ollenkaan vahvuudekseni. Olen huono kehumaan itseäni ja sanoittamaan osaamistani niin kirjallisesti kuin suullisestikin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Sepä se kun en koe haastattelutilanteita ollenkaan vahvuudekseni. Olen huono kehumaan itseäni ja sanoittamaan osaamistani niin kirjallisesti kuin suullisestikin.

Just. Sain viestistäsi kyllä ihan eri kuvan. Älä ole liian pessimisti. Jostainhan se kertoo että olet tuloksellisesti kuitenkin noin hyvin haastattelutilanteissa pärjännyt. Toki herää kysymys monessako haastattelutilanteessa olet ollut elämäsi varrella.

Minulla haastattelutilanteita tuli ennen vastaan melko paljon, nyt kuntoutujana ollessa haastatteluita ei tietenkään juuri ole ollut. Se on kuitenkin eri asia jos on ollut 30 haastattelussa ja yhtä vaille kaikissa valittu avoimen paikan saajaksi kuin ollut jossain kolmessa haastattelussa.

Ehkä et itse osaa nähdä haastattelutilanteita vahvuudeksesi? On minullakin osaamista joita itse liian negatiivisesti tarkastellen en osaa mieltää vahvuuksiksini. Ja täällä palstalla olen saanut kyllä kuvan että olet hyvä kirjoittaja. Täytyy muistaa että tänne palstalle jo itsessään on melko tiukat pääsyvaatimukset ja ihan niin vain tänne palstalle ei nimimerkkiä saa. Ei tämä mikään Suomi24 ole. Ota tämäkin jo jonkinlaisena meriittinä, myös sinä.
 

Glove

Jäsen
Just. Sain viestistäsi kyllä ihan eri kuvan. Älä ole liian pessimisti. Jostainhan se kertoo että olet tuloksellisesti kuitenkin noin hyvin haastattelutilanteissa pärjännyt. Toki herää kysymys monessako haastattelutilanteessa olet ollut elämäsi varrella.

Minulla haastattelutilanteita tuli ennen vastaan melko paljon, nyt kuntoutujana ollessa haastatteluita ei tietenkään juuri ole ollut. Se on kuitenkin eri asia jos on ollut 30 haastattelussa ja yhtä vaille kaikissa valittu avoimen paikan saajaksi kuin ollut jossain kolmessa haastattelussa.

Ehkä et itse osaa nähdä haastattelutilanteita vahvuudeksesi? On minullakin osaamista joita itse liian negatiivisesti tarkastellen en osaa mieltää vahvuuksiksini. Ja täällä palstalla olen saanut kyllä kuvan että olet hyvä kirjoittaja. Täytyy muistaa että tänne palstalle jo itsessään on melko tiukat pääsyvaatimukset ja ihan niin vain tänne palstalle ei nimimerkkiä saa. Ei tämä mikään Suomi24 ole. Ota tämäkin jo jonkinlaisena meriittinä, myös sinä.
No laskin tässä näitä aikuisiän varsinaisia työpaikkoja. Nuoruuden kesätyöpaikat sain vanhempien ja sukulaisten suhteilla. Tämä oli nyt yhdeksäs työpaikka, minkä sain. Yhdestä haastattelusta tuli missi viime vuonna. Siitä mukava, että kertoivat hyvinkin seikkaperäisesti miksi eivät minua valinneet. Muuten en sitten ole päässyt edes haastatteluun asti ja onhan noita paikkoja tullut elämän aikana haettua kymmeniä.
 

444

Jäsen
Mä olen ylpeä vanhemmistani. Kahden asunnon loukussa pahimpaan lama-aikaan ja äitini siskon kuoleman jälkeen vielä hänen lapsensa meille asumaan. Kaksi melko keskituloista vanhempaa, hirveät velat ja neljä lasta nurkissa pyörimässä. Ja koskaan, siis ei ikinä, tullut sellaista tunnetta, että elämästä olisi erityisesti puuttunut jotain. Aina oli ruokaa pöydässä ja lapsillakin mahdollisuus joihinkin harrastuksiin. Ja kun ei ollut pelikonsoleita tai muita hienouksia, niin oppi viihtymään paremmin luonnossa ja keksimään tekemistä myös itsekseen.

Olen ylpeä myös lapsestani. Ikää piirun päälle kaksi kuukautta ja luonnettahan piisaa. Tällä perusteella ei tule ainakaan samanlaista laiskanpulskeaa hipinretkua kuin isästään, vaan määrätietoinen ja lujatahtoinen hieno ihminen.

Oon mä myös itsestäni ylpeä. Siitä, että olen jaksanut tehdä duunia itseni ja heikkouksieni kanssa ja pystynyt ajan kanssa kääntämään niitä vahvuuksiksi. Helvetillinen työ eikä se ole missään määrin ohitse, mutta suunta on ollut oikea jo useamman vuoden ajan. Ylpeä olen myös arvomaailmastani sekä siitä, että osaan ja uskallan olla hyvin epätyypillinen suomalainen mies, häpeilemättä ja aidosti.
 

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Ylpeä olen siitä että kasvoin näin suoraan hieman hankalista olosuhteista huolimatta. Toki on seassa myös asioita joista en tosiaan ole ylpeä mutta ne ovat onneksi nyt takanapäin. Olen aina ollut kiinnostunut filosofiasta ja nyt luen siihen liittyviä kirjoja. Tuntuu että suvaitsen kaikkia ja tunnen olevani ehjä kokonaisuus joka on todella tervetullutta sen rikkonaisen ja tyhjän monivuotisen olon jatkeeksi. Minulla on elämäni nainen vaimona ja kaksi ihanaa poikaa joista tahdon kasvattaa paremmat versiot isästään. Ainakin annamme siihen paremmat eväät. Olen myös ylpeä että henkisesti erittäin raskaan työpaikkojen vaihtelun jälkeen pääsin työpaikkaan johon on joka päivä kivaa mennä ja aidosti voi kuvitella olevansa siellä eläkkeeseen asti. Olen pikkuhiljaa käsittänyt että elämä on elämää eikä siihen tarvitse liittyä mitään ihmeellistä glooriaa. Tärkeintä on arvostaa sitä mitä on saanut ja olla sen arvoinen.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen ylpeä tyttärestäni. Tyttöni harjoitteli sinnikkäästi pienestä asti ja oli vajaa pari vuotta sitten Suomen paras selkäuimari ikäisissään. Hurja suoritus todella kilpaillussa lajissa. Koulun jaksoi hoitaa myös kiitettävin arvosanoin. Murrosikä, yläluokat ja koulukiusaaminen. Ahdistuminen, pelko ja runneltu itsetunto. Kyvyttömyys osallistua kilpailuihin, harjoitella kovaa ja mennä kouluun joka päivä. Itsensä löytäminen, itsetunnon kasvu ja uusi elämä. Iso, iso kiitollisuus ja arvostus.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös