Mistä muistat edellisen nimimerkin?

  • 154 647
  • 1 541

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Surukuku ajaa paljon moottoripyörällä. Hänen poikansa on muuttanut siihen pieneen kuntaan jossa minä olen asunut ensimmäiset 20 elinvuottani. Otti taannoin muistaakseni kuukauden kirjoituskiellonkin, hyi olkoon!

Epäili (tai tiesi) minun olevan pahasti pervosetätyyppinen hahmo.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues

Datsun asuu muistaakseni pääkaupunkiseudulla ja syö kasvispainoitteista ruokaa. Tuntuu että mies kirjoittaa viestinsä aika ryppäissä, välillä tuntuu että on kaikkialla ja välillä ei missään (tai vain Lukko-osiossa, jota en lue aktiivisesti).
 

Fordél

Jäsen
Deko on mielestäni ilmaantunut vasta hiljattain palstalle, joten erityisiä muistikuvia ei vielä ole. Muistan hänet Jokeri-fanina Jokerit-ketjuista, mutta myös vierailuista muissa ketjuissa kuten HIFK:n puolella. Muistikuvana myös nuorehko sälli, joka kuitenkin kirjoittaa selkeästi, hyvä niin.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Deko on mielestäni ilmaantunut vasta hiljattain palstalle, joten erityisiä muistikuvia ei vielä ole. Muistan hänet Jokeri-fanina Jokerit-ketjuista, mutta myös vierailuista muissa ketjuissa kuten HIFK:n puolella. Muistikuvana myös nuorehko sälli, joka kuitenkin kirjoittaa selkeästi, hyvä niin.

Fordel (sorry ei oo heittomerkkiä) Ilveksen ja KooKoon kannattaja, joka sympatisoi IFK:ta. Muutenkin yksi Jatkoajan parhaista kirjoittajista, joka ei koskaan provosoidu turhista. Vähän tietty vihreään/vasemmistoon suuntaunut, mutta annettakoon se anteeksi.
 

Fordél

Jäsen
Vähän tietty vihreään/vasemmistoon suuntaunut, mutta annettakoon se anteeksi.

Heh kiitos sanoista, mutta tämä lainattu kohta pisti erityisesti hymyilyttämään. Hauskaa millaisia kuvia ihmiset saavat kirjoitusten perusteella. Vihreyden kyllä tunnistan, mutta en vasemmistoa:)
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Heh kiitos sanoista, mutta tämä lainattu kohta pisti erityisesti hymyilyttämään. Hauskaa millaisia kuvia ihmiset saavat kirjoitusten perusteella. Vihreyden kyllä tunnistan, mutta en vasemmistoa:)

Heh no ehkä tämän palstan höyryoikeiston ja persujen seassa vihreätkin automaattisesti vaikuttavat vasemmistoon suuntautuneilta. Sorry :)
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Datsun asuu muistaakseni pääkaupunkiseudulla ja syö kasvispainoitteista ruokaa. Tuntuu että mies kirjoittaa viestinsä aika ryppäissä, välillä tuntuu että on kaikkialla ja välillä ei missään (tai vain Lukko-osiossa, jota en lue aktiivisesti).
Ihan nappiin! Ja tosiaan...työjutuista johtuen välillä on pitkäkin tauko etten kirjoita mitään. Nyt kun on laiskottelupäivä toimistolla niin jaksaa naputella.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ihan nappiin! Ja tosiaan...työjutuista johtuen välillä on pitkäkin tauko etten kirjoita mitään. Nyt kun on laiskottelupäivä toimistolla niin jaksaa naputella.
Datsun oli ensimmäinen autoni vuonna 1991, ukkivainaan vanha neliovinen hopeanharmaa Sunny vm. -80. Siinä oli 60 tonnia mittarissa kun sen sain. Ajoin toisen mokoman siihen ja myin pois kahden vuoden päästä. Selvisi hirvikolaristakin. Hyvä auto, ikävöin sitä pikkuisen toisinaan, tai sen kautta nuoruuttani.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Datsun oli ensimmäinen autoni vuonna 1991, ukkivainaan vanha neliovinen hopeanharmaa Sunny vm. -80. Siinä oli 60 tonnia mittarissa kun sen sain. Ajoin toisen mokoman siihen ja myin pois kahden vuoden päästä. Selvisi hirvikolaristakin. Hyvä auto, ikävöin sitä pikkuisen toisinaan, tai sen kautta nuoruuttani.

Evil on lähinnä tuolta Devils ketjusta dalin kanssa kirjoittelusta jäänyt mieleen ja siitä oikeastaan muistan kyseisen nimimerkin.
 

Ralph

Jäsen
Fasön muistan niin tuosta hassunhauskasta nimimerkistä, kuin myös NHL:n puolelta. Siellä ottaa ihan mukavasti osaa eri keskusteluihin, erityisesti Pittsburghin puolella. Myös toisinaan SM-Liigan otteluseurannassa näkynyt JYP:n kannattajana. Muistaakseni on ollut mukana myös noissa NHL Fantasy Drafteissa tuolla Peliluolan puolella. Hyvä tyyppi varmasti.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Fasön muistan niin tuosta hassunhauskasta nimimerkistä, kuin myös NHL:n puolelta. Siellä ottaa ihan mukavasti osaa eri keskusteluihin, erityisesti Pittsburghin puolella. Myös toisinaan SM-Liigan otteluseurannassa näkynyt JYP:n kannattajana. Muistaakseni on ollut mukana myös noissa NHL Fantasy Drafteissa tuolla Peliluolan puolella. Hyvä tyyppi varmasti.

Gada on paljon esillä monessa paikassa. Kannustaa Kerhoa ja hehkutti muistaakseni josus HPK:n latvialaispelaajia. Kirjoittelee usein vapaalle puolelle ja välillä heittää jopa hauskaakin läppää. Taitaa olla myös aika nuori miehenalku.
 

pete666

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
Gada on paljon esillä monessa paikassa. Kannustaa Kerhoa ja hehkutti muistaakseni josus HPK:n latvialaispelaajia. Kirjoittelee usein vapaalle puolelle ja välillä heittää jopa hauskaakin läppää. Taitaa olla myös aika nuori miehenalku.

^

TV 2:lta
 
Viimeksi muokattu:

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Nimimerkin loppuosa esiintyy ainakin eräässä mainiossa Iron Maidenin biisissä.

Kivimuurin muistan asiantuntevana RoKi-kirjoittajana, jolla oli usein mielenkiintoisia tekstejä silloin kun RoKi Mestiksessä pelasi. Varmaan Stonewallilla on vieläkin mielenkiintoista kirjoitettavaa RoKista, mutta myönnettäköön, etten ole Rovaniemen tilannetta niin paljon seurannut sen jälkeen kun RoKi putosi. Toivon kyllä, että RoKi Mestikseen nousisi ja Stonewall saisi taas kirjoittaa Rovaniemen Mestis-matseista.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Musta Nuolin näppäimistöltä on suoltautunut kelpo sanailua sinne tänne. Lupaava all-around-kirjoittaja. Muistaakseni myösi minulle tärkeään paskaketjuun. En tarkista asiaa, nämä ovat päälimmäisiä ja autentillisia tuntemuksiani.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pikkuhiljaa olen oppinut muistamaan, että Musta Nuoli ilmoittaa suosikkijoukkueekseen TuTon eikä TPS:ää. Aika paljon tuntuu TPS:ää käsittelevissä ketjuissa kirjoittavan ja siksi olen usein "hämmästynyt" sitä tosiasiaa, että se toinen turkulainen taitaakin olla lähempänä sydäntä. Nimimerkki on jäänyt mieleen myös siitä, että kirjoittaa ainakin lähes aina lukemisen arvoisia viestejä ilman suurempia provoja. Yksi arvostamistani nimimerkeistä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Pikkuhiljaa olen oppinut muistamaan, että Musta Nuoli ilmoittaa suosikkijoukkueekseen TuTon eikä TPS:ää. Aika paljon tuntuu TPS:ää käsittelevissä ketjuissa kirjoittavan ja siksi olen usein "hämmästynyt" sitä tosiasiaa, että se toinen turkulainen taitaakin olla lähempänä sydäntä. Nimimerkki on jäänyt mieleen myös siitä, että kirjoittaa ainakin lähes aina lukemisen arvoisia viestejä ilman suurempia provoja. Yksi arvostamistani nimimerkeistä.

Muistan Zorban siitä, että hän oli ns. hidas tänään.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Powerplaymakerista on todettava, että kyseessä on melkoinen harvinaisuus "meikäläisissä". Mitä itse olen kirjoituksia seurannut, niin mies osaa kritisoida kun on tarvetta ja kehua silloin kun on paikka. Harvinaisen heikoilla tehoilla varustettu fani siis!
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Muistan alwahlan joskus arvelleen olevansa aseksuaalinen ja seksuaalitoimintojen suhteen sanoisinko asioihin kriittisesti suhtautuva. Myöhemmin olen kuitenkin pannut merkille alwahlan kiinnostuksista, ettei ainakaan ihan puristisesta aseksuaalisuudesta ole ollenkaan kysymys. Joka tapauksessa muutamista viesteistä tihkuu vähintään rivien välistä, ettei alwahla ole ihan keskiverto mattivirtanen. NHL-ketjuissakin alwahlaa tapaa, mutta lähinnä vapaan puolelta olen pannut merkille.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kääpiön nyt muistan paljostakin. Alkoholillekin perso veitikka, jolla on aikuisia näkemyksiä monenlaisiin elämän asioihin. Musiikista ymmärtää enemmän kuin keskivertourpo, ja perustelee näkemyksensä aina hyvin. Kelpo veikko.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös