Mistä muistat edellisen nimimerkin?

  • 155 206
  • 1 541

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Frozen viettää suurimman osan Jatkoajassa käyttämästään ajasta HIFK:ä (seuraa, ei nimimerkkiä) käsittelevissä ketjuissa, mitä voi pitää ihan hyvänä asiana. Tällaisia henkilöitä pitää saada tänne lisää.

alwahla on jäänyt mun mieleen juoppohullusta naapuristaan joka puukotti muistaakseni jotain toista naapuria samasta rapusta vai oliko peräti juopon oma vaimo?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
alwahla on jäänyt mun mieleen juoppohullusta naapuristaan joka puukotti muistaakseni jotain toista naapuria samasta rapusta vai oliko peräti juopon oma vaimo?

Benn on jäänyt mieleeni siitä, että hän lähetti saman viestin 10 minuutin välein tähän ketjuun.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Uleåborgir on palstan kantavia voimia vaikka häneltä itseltään ne voimat aina välillä vähän vähissä ovatkin... Ja välillä kai on voimaa vähän liikaakin? Osa tuotannosta on suoranaista kaunokirjallisuutta!
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Salama15:n muistan Kirkkonummen Salamoiden kovana fanina ja aktiivisena kirjoittelijana, kun joukkue pelasi vielä Mestistä. Noh, pyöriipä Kirkkonummella alasarjatason lätkää vieläkin ja Salama15 taitaa seurata tapahtumia edelleen tiiviisti sitä koskevassa ketjussa. Muistaakseni myös jonkin pk-seudun liigajoukkueen ketjuissa olen kirjoittajaan törmännyt, olisiko se ollut Blues sitten?
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16

Pavlikovsky kuuluu samaan musiikki genreen meikäläisen kanssa, ja kukaan joka diggaa Motörheadia ei voi olla läpeensä paha ihminen. Yllätyksekseni myös ihan southern Rock ja paljon muutakin putoaa, kuten itsellenikin. Peukut bändi ketjuista.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sinner kannattaa hyvää lätkää, hyvää musiikkia ja vie mamuille lämmintä juomaa.
 

stiffler

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Evil ei ole huolissaan miesten pienistä mulkuista, vaan ennemminkin naisten "vähemmän ahtaista" vaginoista. Viihtyy hyvin kierrätyskeskuksen puolella.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
stiffler...

Mies? tullut vastaan muutaman kerran Voice of Finland-ketjussa ja otteluseurantaketjuissa. Nimimerkin muistaa hyvin, koska tulee mieleen Stiflerin mutsi.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues

Anselm Raato yrittää edistää JYPin katsomokulttuuria eikä näin ollen pidä myöskään rummuista.
 

Ralph

Jäsen
Deko on minua nuorempi Jokeri-kannattaja joka fantasioi Jarno Koskirannasta. Asiallinen kirjoittaja, joka kirjoittaa joka joukkueen osioihin sekä SM-Liigan että NHL:n puolella, jossa kannattaa St. Louis Bluesia. Arvostaa heidän GM Amstrongia korkealle. Kirjoittelee myös vapaalle puolelle ja on mukana minun Vakioveikkaus -kisassa, jossa tämä jakso mennyt häneltä pieleen. Yllättävän hyvä kirjoittaja, sanoisinko. Ei käytä alkoholia, onko tämä miinus.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
GaDan muistan yhä edelleen Vakioveikkaus-ketjustaan josta jäin toisen peräkkäisen kuukauden kakkuni jälkeen suosiolla rannalle, mutta myös yllättävän myrkyllisten, HPK:ta puolustavien kommenttien sivuunkirjoittajana. Vakioveikkaava peruna siis.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
FASlapsen muistan siitä, että hänen letkauksiaan ja turinoitaan on vähintään joka toisessa viestissä lainattuna tai linkitettynä tuolla Parhaiden sutkausten sun muiden tarinoiden ketjussa.

No ei sillä, kyllä minuakin osa jutuista naurattaa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ted tykkää Natalie Portmanista ja muista söpöistä tytöistä, esim aasialaisista.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Benicion vieteihin törmää usein vapaan puolella. Asuu jossain pienellä paikkakunnalla Varsinais-Suomessa. Oli muistaakseni "osallisena" kuuluisassa massabänni- casessa. Benicion nykyinen työsuhde on alkanut 1.4.2011.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
1stApril sai myös 6 pistettä viime "vakioveikkaus-kilpailun" kierroksella. Samat kuin minä. April on myös muistaakseni aika korkealla sijoituksissa. Minä en ole, olen huono.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Anselm Raato hiukan hmm epämääräisestä nimestään huolimatta vaikuttaisi olevan hyvän oluen vankkumaton ystävä. Eli tuolta olutketjusta on jäänyt suht aktiivisena mallasjuomista keskustelevana heppuna mieleeni.

Toivon mukaan nimi ei viittaa mitenkään ruokailutottumuksiin!
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Raikkaan Ted on ainakin Salattujen Elämien aktiivinen seuraaja ja kommentoija. Musiikkiaiheisissa keskusteluissa häneltä löytyy myös mielenkiintoisia kannanottoja. Kiekkopuolella SaiPan miehiä?
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
.... vie mamuille lämmintä juomaa.

Pakko nyt vastata tähän, kun ihmetyksekseni muissakin ketjuissa oli. En vienyt kaakaota "mamuille", vaan kovaa työtä tekeville työmiehille, jotka saivat vittuilua osakseen kiitoksen sijaan. Olen erittäin kriittinen ns. humanitaarisen maahanmuuton osin. Enkä äänestäisi ikinä vihreää, vaikka olisi ase ohimolla. Arvostan kuitenkin työmiestä, väristä riippumatta.

Ps: Mua ei tarvii enää tehdä, en sen takia tullut framille :)
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
RäpyläRepe on väärässä luullessaan minun menettävän tasapainoaistini jokaisen kauniin tytön/naisen nähdessäni. Ainoastaan ne upeimmat ilmestykset saavat tämän aikaan ja niitä on omien laskelmieni mukaan vain noin 200 kappaletta.
 

passenger

Jäsen
Alwahla on tuttu NHL-puolelta Calgaryn miehenä, mutta muistaakseni osallistuu kyllä keskusteluun siellä muutenkin, vapaalla puolella tulee tosiaan heti ekaksi mieleen Naisia jotka saavat jalat alta - ketju.
 

Ralph

Jäsen
passenger ei suosikkijoukkuettaan kerro, mutta ainakin NHL:ssä muistan hänet NY Islandersin ketjusta, joten oletan että kannustaa kyseistä jengiä. Myös jossain SM-Liigakeskusteluissa ottanut osaa, kenties Ässien.

Ei kovin aktiivinen taida olla, mutta ei ole tarviskaan. Ei mitään huonoa muistu hänestä mieleen.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
GaDa pitää jotain veikkausta yllä vapaan puolella. Kannustaa Kerhoa ja Avalanchea, muistan näistä ketjuista. Kirjoittaa erittäin moneen ketjuun joten vaikea olla huomaamatta, viestimäärästäkin tämän voi päätellä. Muistaakseni laittoi jonkin oman top10-listauksensa NHL:n hienoimmat maalit (tai joku vastaava ketju) ketjuun ja sieltä maaleja katselin. Myös allekirjoitus "allekirjoitan" on jäänyt syystä tai toisesta mieleen.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Jaws purkautui juuri Bruins vs Isles pelin erätauolla kirjoittaen Jatkoaikaan 401 viestinsä. Meneekö ihmisellä huonosti jos joutuu katsomaan Bruins vs Islep peliä? Ei välttämättä, riippuu tietty kumpaa joukkuetta kannattaa.

vlad.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös