Mistä muistat edellisen nimimerkin?

  • 152 966
  • 1 535
@Czescku tykkää järjestellä kaikenlaisia jutskia foorumilaisten kesken. Kesärinki, Etäkännit.. Lähikännit? ;) Hän on tärkeä osa tätä foorumia ja hänestä on tullut minullekin hyvä juttukaveri.
 

444

Jäsen
Jollekin Gloven kertomalle vitsille repesin joskus erittäin väärään aikaan aivan täysin. Itse vitsiä en muista, en edes sitä että oliko se edes lopulta niin hyvä. Mutta oikea paikka ja väärä hetki tai jotain. Sopimattomuus on tietyllä tavalla todella hienoa.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Mistä muistan käyttäjän @Punamusta ? Mistäkö aloittaisin? Tämä porilaisnuorukainen teki näyttävän sisääntulon palstalle kirjoittaen jo 17-vuotiaana erittäin yksityiskohtaisia ja syväluotaavia otteluennakkoja Liigan otteluseurantaketjuihin. Minä kehaisin häntä keväällä 2019 loistavasta duunista Liigan ottelu- ja kierrosennakkojen kanssa ja tuosta alkoi yllättävä ystävyyssuhde minun ja tämän nuoren porilaisen rokkikukon alun kanssa.

Mutta mistä minä muistan Puniksen siltä ajalta kun me kaksi ollaan tutustuttu toisiimme netin välityksellä ja lähennytty mielen tasolla? No ensinnäkin, sain häneltä motivaatiota aloittaa itsekin kirjoittamaan aktiivisemmin runoja ja biisejä. Hänen kanssaan on helppo vaihtaa kuulumisia ja jakaa kokemuksia vaikka ikäeroa meillä on kahdeksisen vuotta. Punamusta saattaa olla kierrätyskeskuksen nykyrosterin nuorin palsta-aktiivi, mutta hän ei anna ollenkaan itsestään mielikuvaa sellaisesta keskenkasvuisesta jonnesta, joka on aivan pihalla maailmanmenosta.

Kun kirjoitan Punamustalle, en mieti hänen ikäänsä, tai välillämme olevaa ikäeroa. Ei ihmisyhteydet ikää katso, tämän tajusin jo Business College-taipaleellani, missä tutustuin Punamustaa noin vuoden vanhempaan jannuun jonka kanssa ystävystyin lähes heti koulutaipaleemme alulla.

Punis tuki ja tsemppasi mua henkisellä tasolla tosi paljon viime talvena jolloin mulla oli vaikeat ajat elämässä, vaikka ihan varmasti hänellä itselläänkään ei ollut sen koomin helpompaa elää oman päänsä sisällä. Olen vastavuoroisesti pyrkinyt auttamaan ja tukemaan Punamustaa YV:iden välityksellä kun hän on avautunut omista vaikeuksistaan.

@Punamusta on sinnikäs, ajattelevainen, avulias ja lahjakas nuori jätkä jolla on hyviä ajatuksia, erinomaisia ideoita ja tiedän että hän tulee vielä pärjäämään tässä maailmassa. Hänellä on sekä lempeä että rautainen sydän että terävä pää ja isot unelmat, kuten tuossa iässä saa ja pitääkin olla.

Rock'n'roll brother!
 

Barney

Jäsen
Nimimerkkiin @Glove on tullut törmättyä vain lähinnä kierrätyskeskuksen puolella, joten hirveästi ei olla samoihin keskusteluihin eksytty, kun oman kirjoitteluni painopiste on muissa osioissa. Jotenkin etäisesti muistelisin, että kyseessä on myös Kärppien kannattaja ja joihinkin hänen viesteihinsä olen törmännyt myös liigakeskustelujen puolella.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Nimimerkki @Vellihousu kannustaa Ässiä, ja siitä hänet parhaiten muistan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Zoidberg aiheuttaa pahennusta palstan maailmanhalaajien ja oikeamielisten pullanjakajien keskuudessa. Arvostan.
 
@vastaantulija on vaihtanut nimimerkkiä, se avautui miulle joku aika sitten, kun asiaa mietin. Hän on siis entinen mailanmittaaja. Hän tykkäsi seurata playoffeja koronan aikaan ja oli aktiivinen siinä ketjussa, avasihan hän sen ketjun. En tiedä miten playoffit lopulta päättyivät. Hän on kirjoittanut kanssani hassunhauskoja lauseita "Lause viimeisestä sanasta" -ketjuun. Kekseliäs ja hauska kirjoittaja, sen verran mitä nyt muistan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
@Jomppa_Koo tekee välillä klapia. Tykkää myös Danny D:stä

Edit. Hidas olin mutta jätän tämän kuitenkin tähän vähän niin kuin Jompan takia... että hänet kyllä on huomattu. Muistelkaa @Poulu Jukkia .
 
Viimeksi muokattu:

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Poulu Jukki, Rekka Pinne... aika hyvin tunnistaa jo sanankäännöksistä nykyään et käyttäjä kannattaa Kärppiä.

Kapteeni hidas, kuningas Midas.
Arvostan tyylitajuista nimimerkki-nimeä. Huonosti asioita muistavana kuitenkin muistan 100% vain sen, että verkkainen C on Jypin kannattaja.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
@Sanainen arkku on vapaankin puolella säännöllisesti keskusteluun osallistuva nimimerkki, joka on rohkeasti ja avoimesti kirjoittanut täällä sairaushistoriastaan. Nimimerkin tyyli on rakentava ja riitoja kaihtava, ja hän kirjoittaa myös paljon asiaa, mutta annan erityistä arvoa Sanaisen arkun sujuvalle ilmaisutavalle. Teksti on selkeää, viimeistellyn oloista ja konstailematonta, sitä on kenen hyvänsä mukava lukea.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Sanainen arkku on vapaankin puolella säännöllisesti keskusteluun osallistuva nimimerkki, joka on rohkeasti ja avoimesti kirjoittanut täällä sairaushistoriastaan. Nimimerkin tyyli on rakentava ja riitoja kaihtava, ja hän kirjoittaa myös paljon asiaa, mutta annan erityistä arvoa Sanaisen arkun sujuvalle ilmaisutavalle. Teksti on selkeää, viimeistellyn oloista ja konstailematonta, sitä on kenen hyvänsä mukava lukea.
@Pisin Kääpiö 186cm on "suosikkikirjoittajiani" *ssslluuuuurrrpppsss* palstalta. Miellyttävä tyyli ja hienoja pohdintoja. Jatkoajan Konsta Pylkkänen.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sami Hedbergin näköinen mies.

No ei, siellä pillu- ja pissa-juttujen alla vaanii semmoinen herkkä nallekarhu vaan.

Mikko oli ennen yhtä nollaa pidempi ja tykkää ulkomaisen jalkapallon lisäksi myös saatanallisesta musiikista. Kotitarpeissaan on siis varmasti aina kalkkia ja verta. Saattaa myös lenkkeillä öisin kirkkopuistoissa bensakanisteri käsissään.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@Everton on ollu muistaakseni palstalla melkein yhtä pitkään, kuin minä olen elänyt. On myös ottanut projektikseen vastata jokaiseen kysymykseen, mihin ei ole vielä vastattu siinä yhdessä ketjussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös