Mistä muistat edellisen nimimerkin?

  • 153 586
  • 1 541

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mikä on maailman paras ehkäisykeino?
Kun laittaa kaksi kortsua päällekkäin ja jättää naimatta.

edit. Meni kiireessä väärään ketjuun, mutta olkoot sitten täällä.
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
No, lähinnä tuli mieleen, että jätkähän on ennustaja, kun tiesi jo etukäteen törmäilevänsä johonkin. Sittemmin selvisi, että onkin uunituore ukkomies ja häämatkalle menossa - onnea vielä kerran!
Koiraihmisiä ja muutenkin tykkää kovasti eläimistä. Varsin hyvä tyyppi toisin sanoen.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Helsinkiläinen, joka löysi kodin itselleen. Top-5 ketjussa jo jokunen viesti? Vaikuttaa mukavalta henkilöltä kerrassaan.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Italialaiseen kulttuuriin mieltynyt SaiPa-fani, joka liikkuu joukkueen perässä jo harjoituskaudella, I assume.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
@Individual on jäänyt mieleen suht aktiivisena kirjoittelijana, joka ottaa kantaa eri asioihin ja etenkin koronaketjusta on nimimerkki jäänyt mieleen, jaoimme melko usein samoja mielipiteitä. Jos muistelen oikein niin Kotkasta päin kotoisin mutta taisi olla asettunut pk-seudulle hiljattain?
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
@Steril on Tami-entusiasti Par Excellance ja komplimenttien jakajana sarjassa "minne för livet". Keep rocking.
Tällaiset viestit ilahduttavat aina - etenkin jos ne ovat Sinulta.

Bat79 on myös pelaavan kokoonpanon, sanoisinko jopa ensimmäisten ketjujen veljiä, olen aina arvostanut ko. nimimerkkiä - take my word!!
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tällaiset viestit ilahduttavat aina - etenkin jos ne ovat Sinulta.

Bat79 on myös pelaavan kokoonpanon, sanoisinko jopa ensimmäisten ketjujen veljiä, olen aina arvostanut ko. nimimerkkiä - take my word!!
Veli @Steril selkeästi kuuluu myös kärkikenttiin Tami ketjussa. Simply Great sanon!!! Aina yhtä mahtava lukea tuota. Toki itse maestrolta toivottaisiin lisää ammennettavaa, mutta meno on kuin Monzassa ja koulutuskiireetkin painavat, joten tasalakeille ei aina aikaa jää, i assume!!
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
@alwahla on todella miellyttävän oloinen henkilö viestiensä perusteella. Muistan hänellä olleen haasteita elämässään, jotka hän on ilmeisesti voittanut tai joihin hän suhtautuu hyvin realistisesti ja asiat hyväksyen.

Todella hyvät "muistot" hänestä.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
@CreaseMonkey n olen viestien perusteella kuvitellut kunnon porvariksi ja Jokereille vittuilijaksi. Molemmat HIFK:n miehelle sopivia ominaisuuksia.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Peräti eilisestä lähtien olen muistanut @KiVi aktiivisena rugbyn seuraajana
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Peräti eilisestä lähtien olen muistanut @KiVi aktiivisena rugbyn seuraajana

No Breeze Harbourhan on kaikkialla. Tapaa usein. Liveseurannoissa taitaa olla kans. Nuorehko mies ilmeisesti, oikein sympaattinen veijari. Siitä olen vähän käärmeissäni, että hänellä on enemmän viestejä kuin minulla. Muuten täydet pisteet eli pointsit, pojot. Pongot.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No Breeze Harbourhan on kaikkialla. Tapaa usein. Liveseurannoissa taitaa olla kans. Nuorehko mies ilmeisesti, oikein sympaattinen veijari. Siitä olen vähän käärmeissäni, että hänellä on enemmän viestejä kuin minulla. Muuten täydet pisteet eli pointsit, pojot. Pongot.
Turha Kaukalo on näitä perushyviä jamppoja, joka käy tykkämässä minun viesteistäni ja minä käyn hänen. Joskus voisi Nordiksella nähdä, vaihtoehtona toki Tahko-IPV.

Mutta nyt se jännitys vasta alkaa...
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mutta nyt se jännitys vasta alkaa...

Haluaisin sanoa muistavani nummenkallion KooKoo-osiosta jo Mestis-vuosilta, mutta enpä muista. Sen sijaan muistan hänen tapansa ilmoittautua RIP-ketjussa säännöllisesti, kun joku rap-muusikko on menehtynyt. Arvelen, että suurelle osalle muistakin palstalaisista on jo käynyt selväksi, että kyseinen musiikkigenre ei ole hänen makuunsa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Haluaisin sanoa muistavani nummenkallion KooKoo-osiosta jo Mestis-vuosilta, mutta enpä muista. Sen sijaan muistan hänen tapansa ilmoittautua RIP-ketjussa säännöllisesti, kun joku rap-muusikko on menehtynyt. Arvelen, että suurelle osalle muistakin palstalaisista on jo käynyt selväksi, että kyseinen musiikkigenre ei ole hänen makuunsa.

Mr. Visa. Kova musiikkimies ja hienoja kisailuja eri aiheista. Kouvostoliiton miehiä.

Olisi aivan varmasti viihdyttävä ilta oluen merkeissä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Haluaisin sanoa muistavani nummenkallion KooKoo-osiosta jo Mestis-vuosilta, mutta enpä muista. Sen sijaan muistan hänen tapansa ilmoittautua RIP-ketjussa säännöllisesti, kun joku rap-muusikko on menehtynyt. Arvelen, että suurelle osalle muistakin palstalaisista on jo käynyt selväksi, että kyseinen musiikkigenre ei ole hänen makuunsa.
Ihanaa! Pääasia on tulla tunnetuksi jostain. Mä luulen että olen tunnettu niin monista jutuista, vaikka rokkijutuista, mutta hienoa että olen tunnettu kaikesta räppiin liittyvästä peppukivusta. Siitä olen ylpeä.

Tänään ei ole vissiin ketään räppäriä kuollut. Eikös se ole kiva? Ja jos oikeaa musiikkia haluaa kuunnella, niin laitetaan soimaan vaikka Tamara Luontoa, Kristiinaa tai Lala Salamaa. Näitä voi nähdä livenä useinkin, eikä niitä yleensä ammuta. Kristiinankaan keikalla ei eilen heiluteltu aseita. Se on toki sivistysvaltion merkki. Tosin me kaikki olimme aika kalpeita.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
@nummenkallio on aktiivinen nimimerkki, kova musamies ja innokas tapailemaan myös muitakin palstalaisia livenä. Edustaa hyvin palstan Kouvola-henkistä osastoa. Suht positiivinen kuva jäänyt allekirjoittaneelle.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
@Steril on näitä tuoreimpia nimimerkkejä eli hänen ensimmäiset askeleensa tällä palstalla ajoittuvat koronakevääseen, siis siihen ensimmäiseen. Tämä asia yllätti ainakin minut, sillä olin muistavinani, että olin nähnyt samanlaisen nimimerkin jo vuosia aiemmin täällä. Enää en luota muistiini samalla tavalla kuin aiemmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös