Via Dolorosa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
Ahkerasta ja ansiokkaasta työstä futiksen puolelta.Pyyteettömästä työstä Valavuorta vastaan. Arvostan.
Ahkerasta ja ansiokkaasta työstä futiksen puolelta.Pyyteettömästä työstä Valavuorta vastaan. Arvostan.
Ahkerasta ja ansiokkaasta työstä futiksen puolelta.
No, lähinnä tuli mieleen, että jätkähän on ennustaja, kun tiesi jo etukäteen törmäilevänsä johonkin. Sittemmin selvisi, että onkin uunituore ukkomies ja häämatkalle menossa - onnea vielä kerran!Liigan voimasuhde-ketjuista.
Koiraihmisiä ja muutenkin tykkää kovasti eläimistä. Varsin hyvä tyyppi toisin sanoen.No, lähinnä tuli mieleen, että jätkähän on ennustaja, kun tiesi jo etukäteen törmäilevänsä johonkin. Sittemmin selvisi, että onkin uunituore ukkomies ja häämatkalle menossa - onnea vielä kerran!
Tällaiset viestit ilahduttavat aina - etenkin jos ne ovat Sinulta.@Steril on Tami-entusiasti Par Excellance ja komplimenttien jakajana sarjassa "minne för livet". Keep rocking.
Veli @Steril selkeästi kuuluu myös kärkikenttiin Tami ketjussa. Simply Great sanon!!! Aina yhtä mahtava lukea tuota. Toki itse maestrolta toivottaisiin lisää ammennettavaa, mutta meno on kuin Monzassa ja koulutuskiireetkin painavat, joten tasalakeille ei aina aikaa jää, i assume!!Tällaiset viestit ilahduttavat aina - etenkin jos ne ovat Sinulta.
Bat79 on myös pelaavan kokoonpanon, sanoisinko jopa ensimmäisten ketjujen veljiä, olen aina arvostanut ko. nimimerkkiä - take my word!!
Peräti eilisestä lähtien olen muistanut @KiVi aktiivisena rugbyn seuraajana
Turha Kaukalo on näitä perushyviä jamppoja, joka käy tykkämässä minun viesteistäni ja minä käyn hänen. Joskus voisi Nordiksella nähdä, vaihtoehtona toki Tahko-IPV.No Breeze Harbourhan on kaikkialla. Tapaa usein. Liveseurannoissa taitaa olla kans. Nuorehko mies ilmeisesti, oikein sympaattinen veijari. Siitä olen vähän käärmeissäni, että hänellä on enemmän viestejä kuin minulla. Muuten täydet pisteet eli pointsit, pojot. Pongot.
Mutta nyt se jännitys vasta alkaa...
Haluaisin sanoa muistavani nummenkallion KooKoo-osiosta jo Mestis-vuosilta, mutta enpä muista. Sen sijaan muistan hänen tapansa ilmoittautua RIP-ketjussa säännöllisesti, kun joku rap-muusikko on menehtynyt. Arvelen, että suurelle osalle muistakin palstalaisista on jo käynyt selväksi, että kyseinen musiikkigenre ei ole hänen makuunsa.
Ihanaa! Pääasia on tulla tunnetuksi jostain. Mä luulen että olen tunnettu niin monista jutuista, vaikka rokkijutuista, mutta hienoa että olen tunnettu kaikesta räppiin liittyvästä peppukivusta. Siitä olen ylpeä.Haluaisin sanoa muistavani nummenkallion KooKoo-osiosta jo Mestis-vuosilta, mutta enpä muista. Sen sijaan muistan hänen tapansa ilmoittautua RIP-ketjussa säännöllisesti, kun joku rap-muusikko on menehtynyt. Arvelen, että suurelle osalle muistakin palstalaisista on jo käynyt selväksi, että kyseinen musiikkigenre ei ole hänen makuunsa.