Mistä kunnollinen sähköposti??

  • 3 466
  • 35

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itselläni on ollut jo monta vuotta muutama yahoo!-osoite käytössä ja voin varauksetta suositella. Roskapostia ainakin itselleni tulee melko harvakseltaan, ehkä kerran kuussa ja edelliset vaikeudet palvelun saatavuuden kanssa koin pari vuotta sitten.

Näyttäisi tuo Hotmailikin pelittävän ihan kivasti, vaikka ajoittain takkuaakin. Eikä sitä roskapostiakaan ole tullut puolentoista vuoden aikana kertaakaan... ehkäpä se johtuu tarkkaan varjellusta ja pitkähköstä osoitteestani. ;)
 

Allu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Ghost
Ainakin minä olen Luukkuun todella tyytyväinen. Ainoa pieni miinus on se, että jos kirjoittaa pitkää mailia kannattaa varmuuden vuoksi kopioida teksti työpöydälle ennen lähetystä. Silloin tällöin on käynyt niin, että yhteys on aikakatkaistu eikä teksti löydy enää menemällä edelliselle sivulle.

Vaikka täällä suurin osa on Jippiitä haukkunut surkeaksi, niin tässä kohdin se ei sellainen ole. Kirjoittamalla salasanan uudestaan pääset takaisin viestiin, eikä teksti ole mihinkään hukkunut. Ja nyt Jippii ilmoittaa parantavansa webmailin toimivuutta, joten pitäydyn edelleen siinä. Jippii on hyvä postilaatikko.
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Nykyään lähes joka sähköpostipalvelu tarjoaa html-mahdollisuuden, joten siihenkään ei oikein voi tukeutua. Sunpointia, Luukkua, suomi24:ta ja muutamaa muuta olen kokeillut, mutten ollut tyytyväinen. Toimivuus suurinpiirtein ok, mutta mää tarvitsisin vähän väriäkin mukaan jo sähköpostia kirjoitettaessa. Suomi24:seen en kaiken lisäksi koskaan saanut lähetettyjä kuvia näkymään paitsi jos ne oli lähetetty liitetiedostoina. Pisemmän päälle rasittavaa.

Todellinen rakkauteni oli another.com-osoite, joka oli todellinen jumala. Asetuksista sai vaihdettua jonkun n. tusinasta eri värivaihtoehdoista navigointeihin ja taustoihin. Pystyin väkertämään itselleni kerrallaan 20 eri domain-päätettä heidän 3500 kappaleen valikoimasta. Kiva lelu, joka musersi pilvilinnani muuttumalla maksulliseksi viime vuonna. Ja minähän en maksa. Uutta etsimään. Tuloksena löytyi Nameplanet, joka tarjosi myös lyhyemmän osoitteen kotisivuilleni. Html-tyylikin tuli mukaan jokunen kuukausi sitten. Ikävä vain, että tästäkään en aio maksaa.

Nykyään elän lämpimässä suhteessa Jippiin kanssa. Toimii.
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Yahoo-osoite ollut monta vuotta omalla nimellä, ei koskaan ainoatakaan roskapostia, eikä muistaakseni käyttökatkoja.

Helppoa kuin heinänteko.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Yahoo on kyllä toimiva. Ei ole ainakaan spammäys vaivannut ja aika nopeasti saa luettua vaikka modeemilla.
 

Markku

Jäsen
Vielä Hotmailista...

Siis herranjumala, minulla on ollut käytössä Hotmail tämän vuoden maaliskuusta asti, ja olen saanut spämmiä vain yhden ainoan kerran! Kyllä, yhden ainoan kerran ja se joltain The Datsunsilta (bändi) joka kehottaa ostamaan debyyttialbuminsa.

Joten erittäin tyytyväinen olen ollut palveluun.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Hotmail on mullakin ollut käytössä jo reilut toista vuotta ja spämmimailit on laskettavissa yhden käden sormilla.

http://www.mail.com on toinen, jota käytän. Hieman yksinkertainen, mutta toimiva.
 

sippan

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Canadiens ja Arsenal
Haluaisin vaihtaa sähköpostiosoitteeni, koska haluaisin virallisemman osoitteen.Nykyinen on hotmail ja enkä sitä haluaisi vaihtaa, mutta onko tämä hotmailtili ilmainen? Muuta en ole löytänyt ja eikä huvita maksaa sähköpostista. Onko mahdollista vaihtaa se etuosa ilman, että joutuu rekisteröitymään uudestaan? Osoitekirjassa on yli 30 nimeä, kamala työ kirjoittaa uudestaan.
Kiitos hänelle, joka osaisi/viitsisi vastata minulle.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Perinteinen hotmail ilman turhia krääsiä on ainakin ilmainen. Käsittääkseni(varma en siis ole, joku joka tietää paremmin korjatkoon jos tarvetta on) et pysty vaihtamaan osoitetta postiisi ilman että rekisteröidyt uudestaan, varma tästä en kuitenkaan ole. Osoitekirjasta on kätevät kopioida osoitteet vaikka ihan copy/kopioi--->paste/liitä tyylillä txt moutoon, josta voit sitten kopioida ne samalla tavoin osoitekirjaasi kun avaat uuden osoitteen.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti ozo
Suosittelen mail.com, erinomainen sähköposti ilman mainoksia ja mitä parasta - erittäin paljon lisätoimintoja (mm. html-koodaus).

Ilman mainoksia? Kerro mihin olet onnistunut tunkemaan ne hel-ve-tin ärsyttävät popupit, joita mail.com tarjoilee ilmaisuutensa vastapainoksi? Itsellä kun ainakin jokaisella mail.com -sessiolla aukeaa n. 3-4 uutta ikkunaa, joissa on kivoja mainoksia.

Ei silti, käytän sitä joka tapauksessa. mail.com -pääte on jotenkin järkevämmän oloinen kuin joku jippii.fi tai hotmail.com tms.
 

jaheka

Jäsen
Nyt kun sähköpostista puhutaan niin voisinki tähän väliin esittää kysymyksen että mikä on vikana kun yhteen tiettyyn osoitteeseen ei voi vastata, eli osoite on kaverini mutta kun osoitteessa on nimien alkukirjaimet isolla tähän tyyliin: Matti.Meikalainen@huuhaa.fi Eli voiko noi isot kirjaimet vaikuttaa siihen ettei maili lähde takaisin kaverilleni? Olen kyllä yrittänyt pienilläkin kirjaimilla mutta ei onnistu. Hän kyllä pystyy laittamaan mulle mailia mutta mä en sille.. Mikäs juttu muuten se SMTP-jutska on? Kuinkas se menee? Joskus siitä oli ainakin apua vastaavanlaisessa tilanteessa... Osaako kukaan neuvoa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös