Nyt on, arvon palstaveljet, julkaistu misseistä uusia kuvia. Tällä kertaa missikiertue oli Vaasan Tropiclandiassa.
Bikinikuvat (MTV3)
Bikinikuvat (MTV3)
Onkos julkisuuteen vuotanut, kenen kiekkoilijan sussu se kolhonnäköinen kohulupauksen sukunimikaima on?
Ihan kuin jossain olisi lukenut että Jokerien Olavi Vauhkonen.
Kaveri sitten meni ja voitti! Puhuttiin tossa pari viikkoa takaperin että pitää nähdä taas kunhan missiruljanssi on ohi, mutta voi olla että kiirettä pitää ja aika vähän jää aikaa. Saas nähdä kauanko asuu viereisellä pihalla..
En jaksa nyt edes onnitteluviestejä laittaa, viikon päästä onnittelen niin ehkä huomaa jopa viestin sieltä muiden joukosta. Iloinen olen kyllä Viivin puolesta!
Oot säkin yks niistä 1500:sta kavereista Viivin facebookissa? :-)
Kerrankin oma suosikki voitti. Ei oo varmaan ennen osunut kohdalle. Vilpittömät onnittelut Pumpaselle, hienoa!
Yksi niistä, mutta myös ihan elävässä elämässä ollaan kavereita, tunnettu jo monta vuotta. :-)
Niinkuin sanoin aiemminkin, tuskin tulee nyt nähtyä hirveästi, luulen että Miss Suomelle riittää menoa. Mutta tuskinpa mun tarvitsee kellekkään todistella mitään. :-))
Ihan kuin jossain olisi lukenut että Jokerien Olavi Vauhkonen.
Tuli nämäkin missikisat katsottua ja finalistien joukosta oli 3 selvästi positiivisesti erottuvaa ehdokasta, numerot 2 (se toinen Viivi), 3 (Essi Hellstén) ja 7 (Riina Seise). Muut olivat sitten aika tusinatavaraa ja kärkikolmikon taso ei valitettavasti päätä huimaa. Viivi Pumpanen on toki kärkikolmikosta paras, mutta kaikkien ehdokkaiden joukossa siellä keskikastissa.
- Petskun piti ostaa minulle BMW, mutta sunnuntaina hän sanoi, että saankin Porschen. Petsku oli kuulemma laittanut sen heti finaalin jälkeen tilaukseen.
Tuli nämäkin missikisat katsottua ja finalistien joukosta oli 3 selvästi positiivisesti erottuvaa ehdokasta, numerot 2 (se toinen Viivi), 3 (Essi Hellstén) ja 7 (Riina Seise). Muut olivat sitten aika tusinatavaraa ja kärkikolmikon taso ei valitettavasti päätä huimaa. Viivi Pumpanen on toki kärkikolmikosta paras, mutta kaikkien ehdokkaiden joukossa siellä keskikastissa.
En tiedä, mutta jotenkin tuntuu ettei näillä lausunnoilla ihan kaikkia sympatiapisteitä taida irrota. No Porschet on tosin varsin kivoja vehkeitä, ei siinä mitään..
http://www.iltalehti.fi/missit/2010011910952311_mm.shtml
Ihan kiva. Tosin arvostaisin enemmän, jos daami ostaisi Porschensa itse.
Uuden missin myötä meillä on uusi martinajaesko-pari.
Ihan kiva. Tosin arvostaisin enemmän, jos daami ostaisi Porschensa itse.
Uuden missin myötä meillä on uusi martinajaesko-pari.