Miss Suomi 2010

  • 22 320
  • 77

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pumpattava Viivi, eikun Viivi Pumpanen voitti nämä skabat. Pituutta neidolla on kuulmma 167 cm korkokengät jalassa, mutta kestohymy ei hyydy. Oma suosikki Susanna (sukunimeä en muista) tuli 2. perintöprinessaksi.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Kaveri sitten meni ja voitti! Puhuttiin tossa pari viikkoa takaperin että pitää nähdä taas kunhan missiruljanssi on ohi, mutta voi olla että kiirettä pitää ja aika vähän jää aikaa. Saas nähdä kauanko asuu viereisellä pihalla..

En jaksa nyt edes onnitteluviestejä laittaa, viikon päästä onnittelen niin ehkä huomaa jopa viestin sieltä muiden joukosta. Iloinen olen kyllä Viivin puolesta!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kovin paha lopputulos, tuosta joukosta. Kärkikaksikon olisin kyllä kääntänyt toisin päin ja kolmoseksi joku muu.

Onkos julkisuuteen vuotanut, kenen kiekkoilijan sussu se kolhonnäköinen kohulupauksen sukunimikaima on?
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Ihan kuin jossain olisi lukenut että Jokerien Olavi Vauhkonen.

Oli kyllä kyseiseltä neidiltä kyllä lehdessä aivan hemmetin typerä statement, jotain tyyliin "Onneksi minulla on jo jääkiekkoilijapoikaystävä, niin ei tarvitse misseyden jälkeen etsiä sellaista". Ensimmäisenä mieleen tuli ajatus, että ei jestas mikä idiootti.
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Kaveri sitten meni ja voitti! Puhuttiin tossa pari viikkoa takaperin että pitää nähdä taas kunhan missiruljanssi on ohi, mutta voi olla että kiirettä pitää ja aika vähän jää aikaa. Saas nähdä kauanko asuu viereisellä pihalla..

En jaksa nyt edes onnitteluviestejä laittaa, viikon päästä onnittelen niin ehkä huomaa jopa viestin sieltä muiden joukosta. Iloinen olen kyllä Viivin puolesta!

Oot säkin yks niistä 1500:sta kavereista Viivin facebookissa? :-)

Kerrankin oma suosikki voitti. Ei oo varmaan ennen osunut kohdalle. Vilpittömät onnittelut Pumpaselle, hienoa!
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Oot säkin yks niistä 1500:sta kavereista Viivin facebookissa? :-)

Kerrankin oma suosikki voitti. Ei oo varmaan ennen osunut kohdalle. Vilpittömät onnittelut Pumpaselle, hienoa!

Yksi niistä, mutta myös ihan elävässä elämässä ollaan kavereita, tunnettu jo monta vuotta. :-)

Niinkuin sanoin aiemminkin, tuskin tulee nyt nähtyä hirveästi, luulen että Miss Suomelle riittää menoa. Mutta tuskinpa mun tarvitsee kellekkään todistella mitään. :-))
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Yksi niistä, mutta myös ihan elävässä elämässä ollaan kavereita, tunnettu jo monta vuotta. :-)

Niinkuin sanoin aiemminkin, tuskin tulee nyt nähtyä hirveästi, luulen että Miss Suomelle riittää menoa. Mutta tuskinpa mun tarvitsee kellekkään todistella mitään. :-))

Aika hulinaahan tuo varmasti on ensimmäiset kuukaudet mut kait se tuosta rauhottuu. Iltapäivälehdistä seuraa sitten neidin kuulumisia, jos ei muuten ole tekemisissä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kerrankin näytti menevän ihan oikein tuo valinta, kyllähän tämä Pumpanen oli naamaltaan nätein noista. Mutta perintöprinsessat minä olisin kyllä heittänyt vaihtoon molemmat ja tilalle Essi Hellsten ja se Viktoria joku.

Mutta mikä hienointa niin Missikisojen vakiouutinenkin on saatu jo laitettua Iltapäivälehtien sivuille: Missi-Viivin poikaystävä vakuuttaa suhteen kestävän

Niin, kestäähän se siihen saakka kunnes loppuu. Ja jos vanhat merkit paikkansa pitävät niin todennäköisesti hyvinkin pian.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ei tainnut sitten omista suosikeista yksikään päästä kärkikolmikkoon. Kyllähän tuon "Turun" Viivin olisi sentään pitänyt vähintään kolmen sakissa olla... No ei tuo voittaja toki huono ole, vaikkei omaan makuun niin sovikaan.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Ihan OK missi tänä vuonna. Myös Susanna Turja oli hyvä valinta kärkikolmikkoon, mutta melkoisena yllätyksenä tuli se, että Essi Hellsten jäi ulkopuolelle.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihan kuin jossain olisi lukenut että Jokerien Olavi Vauhkonen.

Jep, Vauhkonenhan se on. Molemmilla on kyllä melko samanlainen aivan älyttömän kokoinen pää. Sopinee sen puolesta kyllä varmaan toisilleen erinomaisesti.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Nyt on tietysti tullut tätä missikumppaneiden perinteistä tilitystä siitä, mitä kulissien takana tapahtui.

MTV3 kirjoittaa näin, enkä yhtään edes epäile tuota. Tuo nainen on niin ylimielisen näköinen ja kuuloinen, että ei mitään rajaa. Toki en pysty sitä ihan suoralla kädellä tyrmäämään, kun käsi ei ihan sinne asti ylety. Ei vaan, paha se on tuntematta ketään tuomita.

Tässä vielä Iltalehden juttu, tosin vähän eri asiasta. Viivin poikaystävä, nimeltään joku Ibrahim Shkupolli tjs, osti hänelle Porschen lahjaksi. Nyt onkin sitten sopiva aika erota, kun lahjatkin on jo saatu.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Nyt tuli valituksi sellainen missi, että tämän aivopieruja ja tilityksiä suhteesta saadaan varmasti kuulla jatkossakin.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Uusi missi voisi ottaa taitelijanimen samaan tyyliin kuin Idols-laulajatar Anna Puu:

Viivi Pum! (Panen.)
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miss Suomi 2010 - Kaikkien aikojen floppi

Tuli nämäkin missikisat katsottua ja finalistien joukosta oli 3 selvästi positiivisesti erottuvaa ehdokasta, numerot 2 (se toinen Viivi), 3 (Essi Hellstén) ja 7 (Riina Seise). Muut olivat sitten aika tusinatavaraa ja kärkikolmikon taso ei valitettavasti päätä huimaa. Viivi Pumpanen on toki kärkikolmikosta paras, mutta kaikkien ehdokkaiden joukossa siellä keskikastissa.

Yksi asia on ainakin lähes varma: Viivi Pumpasesta tulee takuulla jonkin sortin kohumissi. Tähän tuntuisi olevan kaikki ainekset olemassa.
 

stiffler

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuli nämäkin missikisat katsottua ja finalistien joukosta oli 3 selvästi positiivisesti erottuvaa ehdokasta, numerot 2 (se toinen Viivi), 3 (Essi Hellstén) ja 7 (Riina Seise). Muut olivat sitten aika tusinatavaraa ja kärkikolmikon taso ei valitettavasti päätä huimaa. Viivi Pumpanen on toki kärkikolmikosta paras, mutta kaikkien ehdokkaiden joukossa siellä keskikastissa.

Omaan mieleen on tuo valittu kärkikolmikko. Tämä Susanna "Ruotsin lahja Suomelle" Turja oli kyllä yksi parhaista ehdokkaista omaan makuun, mitä olen pitkään aikaan nähnyt missikisoissa. Valloittava hymy, niistä silmistä puhumattakaan. Numerot 2 ja 3 kuuluvat kyllä ehdottomasti top5:een.

Tässä Riina Seisessä oli kyllä paljon yhdennäköisyyttä Anna Abreun ja Kristiina Braskin kanssa. Ensin mietimme porukalla, että kylläpä on paljon samaa näköä kuin Kristiinassa (sivuprofiili), ja jälkikäteen huomattiin yhdennäköisyys myös Annaan. Huomasiko kukaan vastaavaa? Tämä yhdennäköisyys mielestäni tulee esille paremmin videokuvassa, kuin valokuvassa. (Yllätys?)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tuli nämäkin missikisat katsottua ja finalistien joukosta oli 3 selvästi positiivisesti erottuvaa ehdokasta, numerot 2 (se toinen Viivi), 3 (Essi Hellstén) ja 7 (Riina Seise). Muut olivat sitten aika tusinatavaraa ja kärkikolmikon taso ei valitettavasti päätä huimaa. Viivi Pumpanen on toki kärkikolmikosta paras, mutta kaikkien ehdokkaiden joukossa siellä keskikastissa.

Kas jollain muullakin oli sama suosikki kuin itselläni ja olin yllättynyt että Viivi Suominen, nro 2, ei sijoittunut edes kärkikolmikkoon. Ei sillä että tällä Miss Suomen valinnalla mitään suurta merkitystä olisi. Tekstiviestiäänestys tosin Missin valinnassa nyt voi antaa millaisen tuloksen tahansa - koskahan tuohon saadaan Vapun lisäksi myös plus ja miinus äänet mukaan jolloin sitä Missipeliä on vielä hauskempi pelata. Sitten ei muuta kuin ääniä satelemaan.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan kiva. Tosin arvostaisin enemmän, jos daami ostaisi Porschensa itse.

Uuden missin myötä meillä on uusi martinajaesko-pari.

Heh, niin taitaa olla. Eipä olekaan ihme, että Martina oli läpinäkyvässä asussaan kannustamassa finaalissa hyvää ystäväänsä Viiviä.

Kunnon ylimielinen pelle koko ämmä, if you ask me. Samoin kuin poikaystävänsä.

EDIT: TYPO.
 

scholl

Jäsen
Ihan kiva. Tosin arvostaisin enemmän, jos daami ostaisi Porschensa itse.

Niin. On erittäin valitettavaa, että missiltä ei vaadita Suomessa nuhteettomuutta edes vuodeksi. Minua ihmetyttää tämä asia aikalailla. Varsinkin, jos ko. henkilö edustaa Suomea vielä aikanaan kansainvälisillä kentillä.

Olen alkanut perehtyä aivotutkimukseen. Se vaikuttaa hyvin pitkälti moraalikäsityksiin. Voidaan verrata islamilaisia itsemurhapommittajia, jotain SS-miehiä ja sitten näitä neitokaisia, jotka myyvät persettä rahasta tai autosta. Kukaan näistä kolmesta ryhmästä ei välttämättä koe tekevänsä mitään väärää. Sen verran sekaisin on päät.
 

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Viivihän on aloittanut missivuotensa räväkästi. Entinen poikaystäväkin on jo kaivettu esiin ja avautunut medialle. Samoin kuin joku nimettömönä pysynyt kilpakumppanikin. Nykyinen Hunks-poikaystävä on ostanut Porchen Viiville voiton kunniaksi. Mitähän tästä vielä seuraakaan.
Viiville voisi melkein avata ihan oman ketjun, sillä epäilen, että tästä mimmistä saadaan vielä repäiseviä otsikoita tulevaisuudessa. Merkit siihen ovat ilmassa.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Uuden missin myötä meillä on uusi martinajaesko-pari.

Näiden kahden tuskin tarvitsee sentään tyrkyttää itseään joka paikkaan, jotta saadaan voita leivän päälle ja ulosotossa olevat laskut maksettua. Jos tulevat jollain tavalla julkisuusriippuvaisiksi, niin sehän on asia erikseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös