Missä olet juuri nyt?

  • 250 917
  • 3 223

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
ja jos katsoisi kauden ensimmäisen Narrien pelinkin, ilmaiseksi kun tuo näkyy.

Täh? Tämä tieto mennyt minulta tyystin ohi. Mistäs tuon narrien pelin näkee ilmaiseksi?

Ja ketjuun liittyen, minäkin olen kotona. Suurin osa vapaapäivistäni kuluu nykyään himassa. Pitäisi kehitellä jotain muutakin ajanvietettä vapaapäiviin...
 

Glove

Jäsen
Kaverin olohuoneessa istun mukavassa nojatuolissa. Kaveri kokkaa lounasta, ei hyväksynyt tarjoamaani kokkausapua. Minä siis vain odottelen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Täh? Tämä tieto mennyt minulta tyystin ohi. Mistäs tuon narrien pelin näkee ilmaiseksi?

Ja ketjuun liittyen, minäkin olen kotona. Suurin osa vapaapäivistäni kuluu nykyään himassa. Pitäisi kehitellä jotain muutakin ajanvietettä vapaapäiviin...
Viasat tuota mainosti. Katellaan kuin käy eli näkyykö.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kun oltiin saatu yöpyneet talkoovieraat "potkittua" ulos niin lähdettiin mökille. Joten mökillä ollaan. Mies on ottamassa pieniä päivätirsoja ja minä istun rappusilla ja luen kirjaa... niin ja tietysti jatkoaikaa. Hemmetin komeasti paistaa kyllä aurinko.
 

Liitteet

  • aurinkoa.png
    aurinkoa.png
    766,2 KB · kertaa luettu: 132

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kun oltiin saatu yöpyneet talkoovieraat "potkittua" ulos niin lähdettiin mökille. Joten mökillä ollaan. Mies on ottamassa pieniä päivätirsoja ja minä istun rappusilla ja luen kirjaa. Hemmetin komeasti paistaa kyllä aurinko.
Hienoa, että Lahdessa paistaa aurinko kun muuten on kaupungille tullut huonoja uutisia sen bussikoritehtaan alasajon myötä. Työttömyys ja epätoivo kasvaa, sekä mäkihyppytornit rapistuu. Olette ansainneet myös hieman lämpöä sinne.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Lähikebulassa istun ja odottelen ruoka-annosta mukaan. Luurissa soi Maustetytöt. Ilma on yllättävän lämmin vielä ja nyt tänne tuli toinenkin asiakas.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tässä olen ja odottelen vuoroani lääkäriin. Tuskinpa toikaan mitään tietää, mutta jospa saisin edes lähetteen jatkotutkimuksiin. Se on jännä juttu, mutta aina se lääkärisedän tapaaminen vähän jännittää. Sama juttu Joulupukin kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ulkona reippaalla pokelenkillä, lempibändini huppariin sonnustautuneena ja musiikista samalla nauttien.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Makoilen sängyssä ja kärvistelen. Edellispäivänä oli taas sytohoidot ja olo hieman hapokas. Kokonaisvaltaisesti sellanen kovan krapulan ja kuumeen yhdistelmä. Onneksi kolmen viikon kuluttua on viimeinen hoito näillä näkymin.
 

Glove

Jäsen
Sohvalla. Ensin katsoin jääkiekko, sitten jalkapalloa ja sen jälkeen katsoin jääkaappiin ja totesin, että pitää käydä tänään kaupassa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Sohvalla. Ensin katsoin jääkiekko, sitten jalkapalloa ja sen jälkeen katsoin jääkaappiin ja totesin, että pitää käydä tänään kaupassa.

Minä istun nyt nojatuolissa. Pitkästä, pitkästä aikaa katselen urheilua oikein urakalla. Ensin katselin tallenteena NBA-finaalin, sitten vähän Suomen cupin finaalia ja nyt on menossa Valioliigaottelu. Sekä kohta puolestaan alkaa Liigapelit ja Jokereiden matsi. Iso harmi vaan kun HPK:n peli peruuntui.

Tuossa äsken kävin myös saunassa. Olin viimeksi saunonut Raumalla kaksi kuukautta sitten joten kyllähän ne löylyt maistuivatkin. Saunavuoroa minulla ei ole tainnut olla käytössä puoleen vuoteen mutta nyt otin saunavuoron taas ja sain saman vuoron mikä minulla oli talvellakin eli kello 14-15.

Tässähän tämä päivä ja ilta kuluvat rennoissa merkeissä. Oikein kivaa viettää vaihteeksi pitkiä aikoja urheilunkin parissa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Makoilen sängyssä ja kärvistelen. Edellispäivänä oli taas sytohoidot ja olo hieman hapokas. Kokonaisvaltaisesti sellanen kovan krapulan ja kuumeen yhdistelmä. Onneksi kolmen viikon kuluttua on viimeinen hoito näillä näkymin.
Tää on oikeasti hieno kuulla ja sai allekirjoittaneenkin iloiseksi! Olet sä vaan melkonen soturi. Varovaiset onnittelut tässä vaiheessa!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tää on oikeasti hieno kuulla ja sai allekirjoittaneenkin iloiseksi! Olet sä vaan melkonen soturi. Varovaiset onnittelut tässä vaiheessa!
Juu tattista. On kyllä ollut vähän taistelua. Kaksi kertaa syöpä kahden vuoden sisällä. Ei tätä enää jaksaisi, mutta ei tässä muutakaan voi. Saisi olla nyt seuraavaksi vähän pidemmällä breikillä. Sitten tuo korona vielä varjostaa arkea.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Topparissa palstaveljen kanssa. Ei yllätä ketään, mutta varmaan hetkeen viimeinen tällainen reissu rajoitusten takia. Ei pääse tänäänkään karaokea laulamaan.
Muutama ritva ja raimo saattaa jopa olla mielissään.
 

ace

Jäsen
Omassa sängyssä, viimeisiä Harghita oluita nauttien, luojan kiitos. Pimeällä taksilla tulin naapurikaupingista, heti kyllä tein selväksi että jos jotain yrittävät, eivät pääse niin helpolla.

Ei tullut keklua kylkeen ja kotiin toimitus oli hyvin asiakaslähtöinen, 6/5 sanoisin. Audi V6 2,5 oli alla, Romania osaa yllättää myönteisestikkin.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Päiväkodin pihalla odottelemassa, kun vaimoke vie tytärtämme ensimmäistä kertaa päivähoitoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös