Mene äkkiä raportoimaan, niin saadaan jännätä.Tuleekohan tästäkin kuukauden banni henkilöllisyyden arvailusta?
Meillä jos jompi kumpi sanoo että "vois ottaa vaikka pikku päikkärit" niin se tarkottaa suomeksi että "viritäs ittes, kohta nussitaan."Päikkärit on kyllä hieno keksintö
Voin varmaan myös @Gostisbehere n puolesta sanoa, kun meillä on samanikäiset lapset ,että meillä ei pahemmin nussita. Päiväunista puhutaan ja enemmän ne itselle ainakin tulee tarpeeseen kun se nussiminen.Meillä jos jompi kumpi sanoo että "vois ottaa vaikka pikku päikkärit" niin se tarkottaa suomeksi että "viritäs ittes, kohta nussitaan."
Ollaan nääs semmosia romantiikkahöppänöitä.
Meillä molempien jälkikasvut asuu eri osotteissa, joten voidaan ihan vapaasti nus... rukoilla yhdessä kun siltä tuntuu.Voin varmaan myös @Gostisbehere n puolesta sanoa, kun meillä on samanikäiset lapset ,että meillä ei pahemmin nussita. Päiväunista puhutaan ja enemmän ne itselle ainakin tulee tarpeeseen kun se nussiminen.
Nähdään muuten pelikiellossa piakkoin arvon @Johnny B. Goode ,kun meiltä nyt pääsi kiellettyä sanastoa, minulta peräti kaksi kertaa. Vai meneeköhän ketju vaan lukkoon?
Sulle tulee ainakin kuukausi itsemoderoinnista!Nähdään muuten pelikiellossa piakkoin arvon @Johnny B. Goode
Mukava, kun löytyy huumorintajua.Mene äkkiä raportoimaan, niin saadaan jännätä.
Ihan huumorilla sen kirjoitinkin.Mukava, kun löytyy huumorintajua.
Jumalauta siellä tulee Lukon logoa olkapäähän.Istun tatuointistudion tuolissa, mustetta hakattu käteen reilu kolme tuntia.
Jumalauta siellä tulee Lukon logoa olkapäähän.
Nössöilyketjuun nämä, ellet pannut jo respan daamia?Makaan hotellin sängyllä ja katson kiekkoa.
Enhän minä, oon niin nössö.Nössöilyketjuun nämä, ellet pannut jo respan daamia?
Näköjään. Hotelliin mennessä aina painetaan respan tätiä, juodaan kossua ja jätetään siivoojille paskat lattialle.Enhän minä, oon niin nössö.