Missä olet juuri nyt?

  • 251 734
  • 3 226

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Järvenpäässä tanssikisoissa. Vakiot tanssittu ja vielä lattarit jäljellä ennen kuin pääsee lähtemään kotiin.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Hotellihuoneessa tallinnan vanhan kaupunhin keskellä. Rouva sammui jo, itse juon vielä lonkeroa. Sikarille pitänee kohta mennä. Kunhan selätän tän hikan..
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Malmin sairaalan pääoven edessä odottamassa mutsia, joka on hakemassa kotihoitopapereitaan. Tästä mennään samalla käymään hautausmaalla ja sieltä apteekkiin sekä kauppaan. Mulla on tänään tälläinen "äidin kanssa" aamupäivä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Minulle herää näistä peräkkäisistä viesteistä tiettyjä mielikuvia.
Voin sieluni silmin kuvitella kuinka @Iisoppi vie luurin pukkarin puolelle ja palaa vihdan kanssa lauteille. Uittaa vihtaa ämpärissä ja kysyy sitten että "Hei, @Breeze Harbour , haluisiks vähän piiskaa, vink vink...?" Breeze ei edes nosta katsettaan omasta luuristaan, vaan ärähtää: "Pää kii! Mulla on Pokemon kesken..."
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Raahaan kohta pehvani sohvalle ja alan katsomaan Areenasta Hollannin au paireja yön ratoksiin Dallasin peliä odottellessa.
 

MegaForce

Jäsen
Luennolla. Ensimmäinen kerta sitten maaliskuun kun fyysisesti paikalla ilman zoom-yhteyksiä. Toki puolet luokasta seuraa nytkin zoomin kautta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kotona. Viikon tyät tehty. Kaapissa keppanaa ja kolmen kilon kasapanos. Saattaa olla asiaa kalsariketjuun tänäiltana. En varota pitään päätä ylhäällä koska koko ilta tulee hei, ettei Volksgerichtshof taas langeta ennakoivaa... Mutta kotona oon ja kotona pysyn. Huamenna vois kävästä kääntymässä Hämeenpuiston kansainvälisillä markkinoilla. Toki suunnitelmilla on tapana muuttua...
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Kotonassa.

Kohta lähden Vihreään mailiin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kohta saunassa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sänkysessä olen peiton alla. Mies taisi nukahtaa lapsensa huoneeseen sohvalle kun lähti sinne vähän juttelemaan. Hallitsen siis koko parivuodetta yksin. Eipä siitä minulle mitään iloa ole... Kohta voisi käydä nukkumaan.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Baarissa. Tai oikeammin Bubissa kaiketi. Enpä ookkaan vuosiin käyny. Ainakaan kahteen-kolmeen. Hyi vittku tiiä kuin päin olis. Haastaisko biliksessä vai oisko haastamatta. Jekkupatteria muutama äkkiä ja kotia. Huoh.
 
K

Kiekkokatsoja

Baarissa. Tai oikeammin Bubissa kaiketi. Enpä ookkaan vuosiin käyny. Ainakaan kahteen-kolmeen. Hyi vittku tiiä kuin päin olis. Haastaisko biliksessä vai oisko haastamatta. Jekkupatteria muutama äkkiä ja kotia. Huoh.
Mee kotia nukkuun. Mikä sen parempaa, ku oma koti, rauha ja uni.
Ai joo, ketju missä oot. No pitkällään ja pohtimassa koska nukkuisin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pihassa lähdössä mökille. Kyllä tarkenee...
 

Liitteet

  • IMG_20200913_090013.jpg
    IMG_20200913_090013.jpg
    861,7 KB · kertaa luettu: 125

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Topparissa. Veli nummis hakemassa juotavaa. Ehkä taas uusi karaokevideo vielä tämän illan/yön aikana.

Oltaisko päästy sisälle jos olisin ollu matkassa mukana?

Tällä hetkellä ihana toinen aamuvuoro loman jälkeen. Onneks kuitenkin osui viikonloppuun ettei ole joutoväki paikalla.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kotona. Viikolloppu meni kun siivillä. Niinku aina. Paha olo ja panettaa.
 

ace

Jäsen
Hotellilla juuri heräilen, edessä viikonloppureissun toinen päivä ennen kotimatkaa. Ohjelmassa treffit Draculan kanssa Branin linnassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös