Pelicans, Pelicans...Minulle herää näistä peräkkäisistä viesteistä tiettyjä mielikuvia.
Pelicans, Pelicans...Minulle herää näistä peräkkäisistä viesteistä tiettyjä mielikuvia.
Se tunne, ku sytytät viimeisen filtterillisen sikarin... filtteripäästä. Tapahtui juuri nyt taas.Hotellihuoneessa tallinnan vanhan kaupunhin keskellä. Rouva sammui jo, itse juon vielä lonkeroa. Sikarille pitänee kohta mennä. Kunhan selätän tän hikan..
Voin sieluni silmin kuvitella kuinka @Iisoppi vie luurin pukkarin puolelle ja palaa vihdan kanssa lauteille. Uittaa vihtaa ämpärissä ja kysyy sitten että "Hei, @Breeze Harbour , haluisiks vähän piiskaa, vink vink...?" Breeze ei edes nosta katsettaan omasta luuristaan, vaan ärähtää: "Pää kii! Mulla on Pokemon kesken..."Minulle herää näistä peräkkäisistä viesteistä tiettyjä mielikuvia.
Miksi olisi? Ei turkulaisuus tartu. Ajattelin uskaltaa baariin tänäänkin.Nykyinen
Suosikkijoukkue: TPS
?
Mee kotia nukkuun. Mikä sen parempaa, ku oma koti, rauha ja uni.Baarissa. Tai oikeammin Bubissa kaiketi. Enpä ookkaan vuosiin käyny. Ainakaan kahteen-kolmeen. Hyi vittku tiiä kuin päin olis. Haastaisko biliksessä vai oisko haastamatta. Jekkupatteria muutama äkkiä ja kotia. Huoh.
Täälä mä oonMee kotia nukkuun. Mikä sen parempaa, ku oma koti, rauha ja uni.
Ai joo, ketju missä oot. No pitkällään ja pohtimassa koska nukkuisin.
Topparissa. Veli nummis hakemassa juotavaa. Ehkä taas uusi karaokevideo vielä tämän illan/yön aikana.