Mä olen selvänä... En kyllä tiedä lasketaanko minut aktiiviosastoon muutenkaan. Halusin vain kertoa.Kärjistetysti tuntuu koko Kierrätyskeskuksen aktiiviosasto olevan kuningas Alkoholin palvelijana tänä iltana.
Lasketaan toki, mutta minäkin vain kärjistin.
No joo, kuka nyt olisi yllättynyt että olen selvinpäin ja silti kirjoitan sekavia tänne. Aina ja ikuisesti @Iisoppi... kunnes väsyn tähän hommaan.Aina selvin päin olevia ei lasketa mukaan... :)
Tulipa nopeesti, suunnilleen samalla hetkellä kun painoin edelliseen viestiin enteriä, niin puhelin pirahti. Nyt on jo eka biitti mozarella-jauheliha-oliivi-salami - pizzaa huulilla. On tämä kyllä, on tämä kyllä hyvää aika ihmiselle tämä elämä.Kappas keppanaa, joku muukin on tilannut pizzaa. Oman pizzan saapumisaika on myös varmaan aika tarkalleen siellä puolen tunnin päässä.
Jumalauta, että on ikävä lonkeroa...Baarissa. Lonkeroa lasissa.
Treffeillä.
Sulla on sitten tuollainen homma menossa... lykkyä tykö ja onnea jo etukäteen.
Kotona olen tänään ottamassa iisisti ja palautumassa eilisestä. Kohta saunaan!
Saunassa... Siis ihan oikeasti istun lauteilla ilman vaatteita ja heitin äsken snadisti löylyä. Piti tämäkin kokeilla, kirjoittelu saunanlauteilta. Mutta nyt vien puhelimen turvaan vähän viileämpään ja kuivempaan paikkaan.
Pelicans, Pelicans...Minulle herää näistä peräkkäisistä viesteistä tiettyjä mielikuvia.