Missä olet juuri nyt?

  • 250 262
  • 3 211

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nyt olen kotona, mutta äsken kävin kylillä. Jengi aina hehkuttaa helteitä, mutta silloinhan suurin osa näyttää vain makaavan tai ryyppäävän. Näitä molempiahan voi tehdä ihan samanlailla säästä riippumatta.
 

ace

Jäsen
Kämpillä Budapestissa, loiventamassa eilen hankittua krapulaa. Sohvalla nakkena tarkemmin sanottuna.

Sitä ei kysytty, mutta kohta olen alakerran kiskalla ostamassa lisää Unicumia. En kuitenkaan nakkena siellä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Saunassa... tai siis oikeasti istun pukuhuoneen penkillä ja seuraan kun pumppu pumppaa vettä saaviin. Kun saan vedet laskettua, on varmaan sauna valmis ensimmäiseen saunavuoroon. Ja se taitaa olla meidän poppoon paikka. Eka vuoro ei ole koskaan ollut kovin suosittu mutta pitää aloittaa ajoissa että kaikki kerkiää saunoa ja uida ja päästä ajoissa petiin...
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen seuraamassa bänditreenejä. Ihan kivan kuulostahan tämä on. Käytännössä yksityiskeikka.

Ja mikä parasta, täällä treeniksellä on aika kiva lämpötila tuohon ulkoilmaan verrattuna.
 

ace

Jäsen
Budapestissä asuva isotätini (eli edesmenneen isoisäni veljen unkarilainen vaimo) toi minulle Unicum Szilvaa tuliaisiksi pari vuotta sitten Suomessa vieraillessaan. Vähän pelotti että mitähän litkua tuo on, mutta olikin pirun hyvää. Viime vuonna itse Budapestissä käydessä pitikin sitten lähes joka kerta ottaa kaljan kyytipojaksi shotti tuota herkkua.

Itse tykkään enemmän siitä originaalista, vähän liikaakin. Unicum Next menee vielä, mutta tuo luumuversio, Szilva ei kyllä hirveästi maistu. No, onhan sitäkin tullut kitattua.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Japanista kerrottiin juuri uutisia missä autoja vuokrataan, vaikka ei olla menossa minnekään. Siellä vain saa olla rauhassa.

Auto on parkissa koko vuokrausajan. Ei siellä mitään hulluuksiakaan tehdä tai rikollisiin tarkoituksin oteta. Voit vaikka keskittyä rauhassa englannin opiskeluun.

Aikoinaan oli hulluja Gallilialaiset, nykyään Japanialaiset. Pienillä alkukirjaimilla.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mökkeilemässä ja lasissa on mojitoa. Ihan kiva päivä. Eno tuli paikalle jonkun daamin kanssa. Kohta voisi vaikka grillata pihviä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Chillailen tässä sängyllä ja siemailen Marlin Natur mehua. Tuli hillitön tarve saada lisää maukasta juotavaa ja alkoholia ei tehnyt tässä kohtaa mieli niin tuli ostettua jotain tällaista uutta makua kuin eksoottinen sitrus. Valinta oli lopulta helppo kun tuote osui silmään, sisältäähän tämä sentään yuzuhedelmää ja oma lempinimeni kun on Juzu, niin siksipä kaikki mehut joissa on yuzuhedelmää menee aina heti testiin *hymiö*
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Bussikaljalla Rokin edessä
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lossilla... Miehen lapsi ei ole koskaan ollut lossilla joten lähdettiin ilta-ajelulle kokeilemaan tätä ihmettä. Tuttu juttu lapsuudesta joten näin paluumatkalla voin istua autossa ja chättäillä tänne.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Juon Sandelsia Imatralla ja katselen pesäpalloa. Kaksi asiaa, joita ei ihan usein tapahdu. Hienoa muuten, että wanhan liiton lyöjäjokereita on yhä.
 

Liitteet

  • C9BE85D0-28B9-4C62-97A6-0DB4C7612F51.jpeg
    C9BE85D0-28B9-4C62-97A6-0DB4C7612F51.jpeg
    90,1 KB · kertaa luettu: 194

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Kyllä meno on hurjaa nykyään. Katselen pesäpalloa Kouvolasta, jonne siirryin Hockenheimin F1-kisasta. Sitä ennen pistäydyin Tukholmassa, Solvallan raveissa. Aamukahvit hörppäsin Edmontonin UFC-tapahtumassa.
 
K

Kiekkokatsoja

Sohvallani. Katson telkusta tuota apollo kuudokumenttia.
Ajatuksissani se, että aamulla alkaa arki, ja työ. Kesä oli aikamoista hulinaa. Tapahtumarikas kesä.
Kiitoksia kuitenkin hyvistä asioista.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Työpaikan vessassa paskalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös