Kumpi aukenee ensin Edi vai Pepsi?Kotona miettimässä kuka on Ed Sheeran.
Joko selvisi?Kotona miettimässä kuka on Ed Sheeran.
Kotona miettimässä kuka on Ed Sheeran.
Joko selvisi?
Miksi olet keittiössä, kerta siellä jo naisia on?Sama täällä Smitty, sama täällä. Meikä on keittiössä.
Tulin just työhaastattelusta. Nyt kävelen ulkona ja kaduilla tulee koko ajan vastaan kauniita naisia. I ❤️ kesä
Siis puhut nyt varmaan jostain oman firmasi aikaisemmasta rekrytoinnista?Tuntuuko, että saattaisit saada paikan. Toivottavasti se kesätyttö mikä otettiin mietti tuollaista, koska päätös tehtiin välittömästi.
Sitä ei tietenkään voi heti mennä kertomaan ja uskoakseni hänkin uskoi haastattelun jälkeen tämän onnistuneen.
Peukut pystyyn saamiselle. Vaikkakin työpaikan, mutta sitä oot vailla ja tuleman saamaan.Siis puhut nyt varmaan jostain oman firmasi aikaisemmasta rekrytoinnista?
Ja mulla on ihan positiivinen fiilis tosta haastiksesta. Ei mitenkään ylimielisen itsevarma mutta ei ainakaan jäänyt kaduttamaan mikään yksittäinen vastaus tai sellanen tunne että olisin voinut tehdä jotain toisin. Ensi viikolla selviää sainko paikan vaiko en.
Hyvä asenne ja pidä se. Lauantaina sitten Jaffaa saunakaverina. Ainakin itsellä rakkaimmat saunamuistot niistä lasisistapulloista.Niitähän ei tosin ikävä kyllä enään saa, einkä samaa seuraakaan. Vedät sitten colaa,jaffaa taikka fanttaa, niin parempi ne kuin mitä oot joskus halajanut kurkkuusi kaataa. Tiedä se..Istun aurinkoisella parvekkeellani. Nautin siitä hyvän olon tunteesta jonka mökkireissu sai selkeästi aikaan, nautin myös komeasta auringon paisteesta ja juon kylmää cokista.
Ennen olisin juonut olutta mutta niin mökillä kuin nytkin, hyvin tämä cokis korvaa sen alkoholin. Mutta ei liian kanssa enää puhetta siitä alkoholin juomisesta tai juomattomuudesta. Se kortti on jo liiankin monta kertaa käännetty. Tuntuu vain nousevan esille se alkoholi minulla ja minun puheissani, tietyissä tilanteissa. Silloin kun se holi maistuisi.