Missä olet juuri nyt?

  • 250 275
  • 3 214

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Oon ollut nyt reilu kolme päivää täällä Jokelassa kaverin luona. Meitä oli täällä viikonloppuna iso kuuden hengen porukka pelaamassa videopelejä, joista jäljellä enää puolet. Huomenna olisi tarkoitus itsekin suunnata täältä takaisin kotio pk-seudulle.

Ja ehkä julistat Kesätyttökisan päättyneeksi?

Itse olen kotona sohvalla, nukkumaan kai kohta mutta eipä siitä näin lomalla niin lukua. Huomenna tosin auton ratissa ja pitkään. Kohteena Oulu, rakas kotikaupunkini. Tulevina päivinä tulee myös Hailuodossa käytyä. Siellä Veikko Huovisen mökin lähitienoolta käyn ja toki myös saaren tunnelmallisessa panimossa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ja ehkä julistat Kesätyttökisan päättyneeksi?
No kappasta vaan... Tuokin olisi tietysti pitänyt tehdä jo aikoja sitten, vaan taisi olla jo viime torstaina jolloin äänestys päättyi ajatukset niin vahvasti tulevassa lomassa ja herätyskin varsin myöhään, että tuli sitten unohdettua aivan täysin. Hyvä että toit esille.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Töissä vielä kolme varttia. Sen jälkeen vaihtoehdot on ajaa kotiin tissuttelemaan tai sitten kävellä 20 metriä lähimmälle terassille. En tiedä vielä, mitä teen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Pyörällä Konalassa, pelaan Pokemonia ja nautin kauniista kesäillasta ja sen tuoksuista.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kotona miettimässä kuka on Ed Sheeran.

Vähän sama. Taidan valvoa koko yön ja kirjoitella jatkoaikaan viestejä, joissa kerron että A) En tiedä kuka on Ed Sheeran B) En ymmärrä Ed Sheeranin suosiota ja C) En ole kiinnostunut Ed Sheeranin musiikista tai Suomen vierailusta lainkaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kotonani istun keittiön ruokapöydän ääressä ja juon teetä. Onhan se hyvää tämä teekin, ei ihme että ne Emmerdalessa niin paljon sitä juovat.

Mietin huomista mökkireissua ja sitä miten sitä saisi vielä unen päästä kiinni. Toivottavasti tämä kupillinen teetä rauhoittaa mieltä. Nyt on liian kovassa odotuksessa mökkireissu ja innokkuudeltani en saa nukuttua.

Mielessä pyörii vain tänään paljon soittamani Turo's Hevi Geen kappale Saunotaan. "Homman nimi on saunaan jne..." Huominen menyy.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tässä sohvalla niin kuin aina, mutta pakko se on ensi tasatunnin palaveriin lähteä, koska käsky kävi.

Vaan eikös se Ed soittele vielä tänäänkin, niin sitä ei tarvitse erikseen miettiä. Neljän vuoden päästä kukaan ei muista häntä, mutta kiva, kun kävit.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tulin just työhaastattelusta. Nyt kävelen ulkona ja kaduilla tulee koko ajan vastaan kauniita naisia. I ❤️ kesä
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tulin just työhaastattelusta. Nyt kävelen ulkona ja kaduilla tulee koko ajan vastaan kauniita naisia. I ❤️ kesä

Tuntuuko, että saattaisit saada paikan. Toivottavasti se kesätyttö mikä otettiin mietti tuollaista, koska päätös tehtiin välittömästi.

Sitä ei tietenkään voi heti mennä kertomaan ja uskoakseni hänkin uskoi haastattelun jälkeen tämän onnistuneen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tuntuuko, että saattaisit saada paikan. Toivottavasti se kesätyttö mikä otettiin mietti tuollaista, koska päätös tehtiin välittömästi.

Sitä ei tietenkään voi heti mennä kertomaan ja uskoakseni hänkin uskoi haastattelun jälkeen tämän onnistuneen.
Siis puhut nyt varmaan jostain oman firmasi aikaisemmasta rekrytoinnista?

Ja mulla on ihan positiivinen fiilis tosta haastiksesta. Ei mitenkään ylimielisen itsevarma mutta ei ainakaan jäänyt kaduttamaan mikään yksittäinen vastaus tai sellanen tunne että olisin voinut tehdä jotain toisin. Ensi viikolla selviää sainko paikan vaiko en.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Siis puhut nyt varmaan jostain oman firmasi aikaisemmasta rekrytoinnista?

Ja mulla on ihan positiivinen fiilis tosta haastiksesta. Ei mitenkään ylimielisen itsevarma mutta ei ainakaan jäänyt kaduttamaan mikään yksittäinen vastaus tai sellanen tunne että olisin voinut tehdä jotain toisin. Ensi viikolla selviää sainko paikan vaiko en.
Peukut pystyyn saamiselle. Vaikkakin työpaikan, mutta sitä oot vailla ja tuleman saamaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Istun aurinkoisella parvekkeellani. Nautin siitä hyvän olon tunteesta jonka mökkireissu sai selkeästi aikaan, nautin myös komeasta auringon paisteesta ja juon kylmää cokista.

Ennen olisin juonut olutta mutta niin mökillä kuin nytkin, hyvin tämä cokis korvaa sen alkoholin. Mutta ei liian kanssa enää puhetta siitä alkoholin juomisesta tai juomattomuudesta. Se kortti on jo liiankin monta kertaa käännetty. Tuntuu vain nousevan esille se alkoholi minulla ja minun puheissani, tietyissä tilanteissa. Silloin kun se holi maistuisi.
 

Glove

Jäsen
Kotona istun sohvalla ja katson kun naiset juoksee esteitä. Äänestä päätellen juuri äsken osui ikkunaan joku lintu, toivottavasti selvisi säikähdyksellä.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Istun aurinkoisella parvekkeellani. Nautin siitä hyvän olon tunteesta jonka mökkireissu sai selkeästi aikaan, nautin myös komeasta auringon paisteesta ja juon kylmää cokista.

Ennen olisin juonut olutta mutta niin mökillä kuin nytkin, hyvin tämä cokis korvaa sen alkoholin. Mutta ei liian kanssa enää puhetta siitä alkoholin juomisesta tai juomattomuudesta. Se kortti on jo liiankin monta kertaa käännetty. Tuntuu vain nousevan esille se alkoholi minulla ja minun puheissani, tietyissä tilanteissa. Silloin kun se holi maistuisi.
Hyvä asenne ja pidä se. Lauantaina sitten Jaffaa saunakaverina. Ainakin itsellä rakkaimmat saunamuistot niistä lasisistapulloista.Niitähän ei tosin ikävä kyllä enään saa, einkä samaa seuraakaan. Vedät sitten colaa,jaffaa taikka fanttaa, niin parempi ne kuin mitä oot joskus halajanut kurkkuusi kaataa. Tiedä se..
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Hertsikan kallioilla. Muutama kalja, kohta jos polkaisisi pyörällä kotiin. Illemmalla ajattelin lukea korruptiota käsittelevää kirjaa parvekkaalla ja sitten voikin alkaa valmistautua huomiseen kahdeksan tunnin mittaiseen kissavideosessioon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös