Missä olet juuri nyt?

  • 250 382
  • 3 218

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tässähän minä, omalla tutulla sohvallani odotellen aamulenkkiä koirien kanssa... tai paremminkin nuo koirat odottelevat sitä jo nk. pidätetyn rauhallisina, jotta minä saisin kirjoitettua tän viestin - kohta repeää, kun alan nousta tästä sohvalta....
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kotona. Iltapäivällä lähden Lappiin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Bussissa matkalla kohti Jätkäsaarta hakemaan peliäni. Sen verran tappohelle täällä taas on että pakkasin vesipullon mukaan reppuun.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Otin kokeeksi kun kerran crowmoor terassi on. Kyllä tuo siideriksi ihan juotavaa on. Seuraavana otan kyllä oluen kun en siidereitä yleensä tykkää yhtä enempää juoda.
Mä en oo vissiin ikinä uskaltanut ostaa siideriä, ehkä tänään siihen tulee muutos.
Ei niin hyvää kuin kalja, mutta alkoholia niissäkin on.
No itsehän en kaljasta tykkää ja olen ainakin toistaiseksi siinä pisteessä, että en juo jos maistuu pahalle.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Töissä. Loppuu yhdeksän aikaan ja sitten pääsee onneksi juhannuksen viettoon. Aika kateellisena saa katsella tuonne lämpöön vielä. Olin ihan varma, että en ehdi edes istahtamaan koko vuoron aikana, mutta asiakkaat ovat ties missä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kotona koneen ääressä. Ihme mölinää kuuluu ulkoa. Olisin toivonut, että alkoholin ja juhannuksen HC-tyylillä yhdistävät kanssaihmiset olisivat painuneet ns. hevon vittuun eli jonnekin mökille, korpeen tai autioivaan "kehittyvien maakuntien Suomeen". Ei tarvitsisi täällä kaupunkioloissa mokomien mölistä yöllä piha-alueella ja kadulla.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kesämökillä juomassa aamukahvia ja lukemassa Jatkoaikaa. Ja nyt odotan kauanko menee siihen että mut taas mainitaan "Ketjun otsikko ynnä viimeisin postaaja – hauskoja yhdistelmiä" ketjussa... :D
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jäähdyttelemässä erään kuntoutuskeskuksen isolla ja valoisalla parvekkeella. Istun tuolilla, luen Jatkoajan keskustelupalstaa ja juon kylmää kokista.

Kohta menen takaisin saunomaan. Oikein ruhtinaallisesti kahden tunnin saunavuoro ja on vihta, hyvää tuoksua ja ihan hyvät löylytkin. Koitan saada itseni viihtymään täällä.
 
Viimeksi muokattu:

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kotiparvekkeella. Aurinko paistaa ja kylmä bisse kädessä. Muutama vaan tänään, mutta se riittää hyvin :)

Ihan kiva maa tää Suomi...ainakin näihin aikoihin!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Parvekkeella. Tällä kertaa täysissä pukeissa, kun on niin perkeleen kylmä ilma. Alle +20 on pakkasta.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Viking XPRS:llä tulossa Helsinkiin. Myöhemmin mummotunneliin tyrkylle.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tässä talon terassilla oon melkein koko päivän istuskellut. Päivällä kävin pikku pyöräily lenkin rullailemassa, ja samalla kävin prismasta ostamassa pohjolan perhokalastaja lehden. Tuli tuokin jo luettua.
 
K

Kiekkokatsoja

Suomessa matkalla. Kenties n. 2viikkoa.
Suomessakin on paljon hyvää, varsinkin kesällä. Lisäksi voi nähdä ihmisiä, joita näkee kerran vuodessa.
Kaikki elossa, edelleenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös