Tässähän minä, omalla tutulla sohvallani odotellen aamulenkkiä koirien kanssa... tai paremminkin nuo koirat odottelevat sitä jo nk. pidätetyn rauhallisina, jotta minä saisin kirjoitettua tän viestin - kohta repeää, kun alan nousta tästä sohvalta....
Onks noi crowmoorit muka hyviä? Ikinä en oo uskaltanut maistaa.Asemalla terassilla nauttimassa ensimmäistä lomajuomaa (iso crowmoor jäillä).
Onks noi crowmoorit muka hyviä? Ikinä en oo uskaltanut maistaa.
Itse olen töissä.
Se on sitten Lappi kusessa. Onneks oon täällä.Kotona. Iltapäivällä lähden Lappiin.
Mä en oo vissiin ikinä uskaltanut ostaa siideriä, ehkä tänään siihen tulee muutos.Otin kokeeksi kun kerran crowmoor terassi on. Kyllä tuo siideriksi ihan juotavaa on. Seuraavana otan kyllä oluen kun en siidereitä yleensä tykkää yhtä enempää juoda.
No itsehän en kaljasta tykkää ja olen ainakin toistaiseksi siinä pisteessä, että en juo jos maistuu pahalle.Ei niin hyvää kuin kalja, mutta alkoholia niissäkin on.
En voinut vastustaa kiusausta.Kesämökillä juomassa aamukahvia ja lukemassa Jatkoaikaa. Ja nyt odotan kauanko menee siihen että mut taas mainitaan "Ketjun otsikko ynnä viimeisin postaaja – hauskoja yhdistelmiä" ketjussa... :D
Ja jälleen alasti parvekkeella. Harmi vaan ettei naapurit näe.
Tuli taas kylmä ja laitoin vaatteet päälle. Edelleen olen parvekkeella toki. Juon olutta ja kuuntelen hevimeteliä.Alastomuus on näemmä päivän teema. Seuraavaksi alasti pyöräilemään tai vaikkapa lenkille?