Missä olet juuri nyt?

  • 250 421
  • 3 219

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No nyt olen kotona. Neljä päivää länsinaapurissa venähti seitsemäksi, minusta riippumattomista syistä. Toissayönä ajoin Tukholmaan, eilispäivä laivalla ja viime eli tämä yö ratissa Turusta Joensuuhun. Nyt revin pikkuisen märkää ja painun punkkaan. Herättäkää lauantaina. Ihan sama minkä viikon.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mummulassa.

Muista arvostaa näitä hetkiä. Minulla ei mummulaa ole ollut enää yli 20 vuoteen. Viimeisenkin isovanhempani menetin vuonna 1998 eli jo 14-vuotiaana.

Olivathan ne hetket aina siellä mummolassa rakkaita. Ainoa paikka jossa join kahviakin lapsena oli nimenomaan mummula. Erinomaisista kahvipullista ja kortin peluusta minä mummulan varsinkin lämmöllä muistan. Voi niitä aikoja.
 
Suosikkijoukkue
KK
5 minuuttia myöhemmin: "Stop that building!"
Juurikin näin. Alan tulla vain mökkihöperöksi, kun tämä kylä on täynnä narkkeja ja juoppoja joten edes baariin ei voi mennä. Ihan hullua sakkia ja vielä hyvinkin sisäsiittoista. Joidenkin mummojen ja pappojen kanssa olen kyllä jutellut kauppareissuilla, mutta ei oikein jaksa jauhaa turhasta.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Muista arvostaa näitä hetkiä. Minulla ei mummulaa ole ollut enää yli 20 vuoteen. Viimeisenkin isovanhempani menetin vuonna 1998 eli jo 14-vuotiaana.

Olivathan ne hetket aina siellä mummolassa rakkaita. Ainoa paikka jossa join kahviakin lapsena oli nimenomaan mummula. Erinomaisista kahvipullista ja kortin peluusta minä mummulan varsinkin lämmöllä muistan. Voi niitä aikoja.
Joo kyllä arvostan. Kyseinen mummu on yli 80 toinen 75. Molemmat todella hyvässä kunnossa, mutta tiedostan sen, että tuossa iässä asiat saattaa mennä huonoon suuntaan nopeasti. Onneksi sellaisia viitteita ei ole vielä näkyvissä.

Minulla ei ole koskaan ollut Pappaa. Tai on ollut, mutta he eivät ole olleet minun elämässäni. Toinen kuoli, kun olin alle yksi. Toisen näin kerran ennenkuin kuoli.

Nyt olen kotona.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oispa koira. Koirat on ihania (joskin kyllä työläitä).

Ei ne työläitä ole jos valitsee itselleen sopivan rodun.

Olen kotona. Tänään näin muutamaa sukulaista ja totutun perseestähän se oli. Katsellaan taas vaikka vuoden päästä jos tulee joku velvollisuudentunnon puuska taas.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Pussikaljalla puistossa kaverin kanssa. Mäkin kävin vähän aikasemmin tappamassa nälkäni grillikiskalla tai stadilaisittain snägärillä @Punamusta
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Homobaarissa Jatkoajan kaappihomojen viikottaisessa tapaamisessa. Tietenkin.

En päässyt tänään, mutta ensi perjantaina taas paikalla. Kerro terveisiä sämpylälle ja Johnnylle. On ne varsinaisia mulkkuja (homohuumoria). Tilatkaa metropolitanit mun piikkiin, se fantsu baarimikko tietää kyllä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En päässyt tänään, mutta ensi perjantaina taas paikalla. Kerro terveisiä sämpylälle ja Johnnylle. On ne varsinaisia mulkkuja (homohuumoria). Tilatkaa metropolitanit mun piikkiin, se fantsu baarimikko tietää kyllä.

terkut välitetty ja drinksut tilattu!

Onko siellä myös entisiä jatkoaikalaisia? Jos on niin terkkuja Schollille ja Kloselle.

Mä istun schollin polvella. Okei, polvien välissä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sängyssähän minä. En varsinkaan missään kaappihomojen tapaamisessa... eihän niistä kai mitään iloa minulle olisi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olen töissä ja pidän taukoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös