Makaan krapulassa hotellihuoneen sängyllä ja odottelen, että olo tuntuisi tarpeeksi vahvalta että voisi ottaa korjaussarjaa.
Surullinen tapaus ja hienoa, että hoidatte tehtävän loppuun, mutta tuohon boldattuun kohtaan tarkennusta: hän ajoi siis itse edessä ajavan kuorma-auton perään. Hämeenlinnanväylän kolarissa loukkaantunut moottoripyöräilijä on kuollut – poliisi jatkaa tutkintaa - Kotimaa - Ilta-SanomatJust hyppäsin moottoripyörän selästä. 550km tuli ajettua tämän päivän aikana. Kuolleelle motoristille, joka aikoi ajaa 130000km keräten varoja koulukiusaamista vastaan tehtävälle työlle. Motoristin yli ajoi rekka aivan tehtävän alkuvaiheilla. Nyt me muut motoristit kerätään yhdessä kilometrit täyteen Tonin puolesta ja koitetaan saada Tonin työ päätökseen. Rip Toni.
Joo, hyvä korjaus. Siis näinhän se toki meni, kuten @Milles Mortenson sanoo.Surullinen tapaus ja hienoa, että hoidatte tehtävän loppuun, mutta tuohon boldattuun kohtaan tarkennusta: hän ajoi siis itse edessä ajavan kuorma-auton perään. Hämeenlinnanväylän kolarissa loukkaantunut moottoripyöräilijä on kuollut – poliisi jatkaa tutkintaa - Kotimaa - Ilta-Sanomat
Himassa tietenkin. Huomenna täytyy poistua Manskun tuolle puolen ja se vähän epäilyttää mutta varmaankin menee hyvin. Olen asunut Turussa ja tiedän että niiden kanssa pärjää.